středa 15. května 2013

{cosmetics} Wishlist

Pěkný den,
nějak mi dochází inspirace na tvoření článků, ale hlavně mi dochází čas a když už nějaký volný mám, věnuji se jiným věcem, ne blogu. Ale doufám, že nejpozději za měsíc to se mnou bude lepší. :-)
Dneska bych vám ráda ukázala svůj beauty wishlist, který jsme si asi před týdnem sestavila a už si nějaké věci i pořídila, ale mám tam také svoje vysněné věci, na které momentálně nemám peníze. Ale třeba za čas....
Pojďme se trochu blíž kouknout na věci, které bych opravdu moc chtěla doma mít. :-)


Urban Decay Naked palette je mým snem už pěknou dobu. Ta cena je pro mě ale také jako ze snu a nějak se nemůžu rozhodnout, jestli mi za to ty peníze stojí a jestli si nevystačím s MUA paletkou...takže záležitost, kterou odkládám na dobu neurčitou, uvidím, jestli jí budu mít někdy na poličce. 

Benefit High Beam je také můj vysněný rozjasňovač, ale pořád čekám na snížení ceny a možná hlavně na dobu, kdy se mi pleť nebude moc lesknout, protože tekutý rozjasňovač na lesklé pleti je celkem peklo.

MUA Power Pout jsem si dneska převzala od Madalen a už teď jsme celkem nadšená, má krásnou barvu, krásně hydratuje a hlavně, hodně silně připomíná "macatý klacky" od Clinique! Určitě bude recenze. :-)

Chanel Illuminating Powder je z limitované edice a když jsme ho viděla u Lou, zamilovala jsme se do něj. Je ale strašně drahý, takže bych si ho mohla přát třeba k narozeninám, jenže narozky mám v listopadu a mamka řekla, že takovou "dražobu" kupovat nebude, takže ho mít nebudu, ale on je tak krásnej a já ho tak strašně chci!

Nars blush je také mým velkým snem, opět cena hraje hlavní roli a je mi vlastně líto tolika peněz. Ale ten výběr barev a ta krabička...

PetraLovelyHair štětec jsem už skoro měla v košíku, ale zase jsme si říkala, má to cenu, nemá to cenu, počkám na další štětce od ní a uvidíme..jenže dneska jsme si o něm zase něco přečetla a zase zjistila, že ho vážně hodně nutně potřebuju! Momentálně mám teda zákaz nakupování, ale co když se třeba vyprodá...? :-)

Maybelline Color Whisper už doma mám a váže se k tomu jeden příběh. Stála jsem v DM nad stojanem a přemýšlela o odstínu. Líbila se mi buď 120, nebo 160 a pořád jsme přemýšlela jaký by se mi hodil víc. Pak jsme si uvědomila, že mám u Madalen ten Power Pout, ale ani za nic jsme si nemohla vzpomenout, jaký odstín jsme si nakonec vzala. Přemýšlela jsme opravdu dost dlouho, ale prostě jsme si nevzpomněla a víc se mi zalíbila ta 160, tak jsme si jí vzala. Když jsme si doma otevřela počítač a koukal se, jaký odstín že jsme si to u Madalen koupila, myslela jsem, že fakt spadnu, protože samozřejmě velmi podobný tomu, co jsme si koupila. Takže mám doma Power Pout i Color Whisper ve stejném odstínu, dneska jsem to i zkoušela, dala jsme si na půlku pusy to, na druhou to, a skoro nepoznáte, který je který...ale neva :D

Dermacol Fixing Powder už mám doma také, když ho na mě použila Petra při líčení na věneček, hodně se mi  zalíbil a až teď jsme se rozhoupala k jeho koupi. Tak uvidím, jak budu spokojená, sama jsem dost zvědavá. :-)

A co váš kosmetický wishlist?

Hezký večer, Tereza♥

P.S. Umíte nakupovat v sekáčích? My se dneska byly s Madalen kouknout do jednoho a nic pořádného jsme nenašly. Já si v sekáči snad ještě nikdy nic nekoupila, prostě tam neumím nakupovat. :-D





10 komentářů:

  1. NAKED a CHANEL ♥ kdo by je nechtěl! Skvělý wishlist, máme ho velice podobný :)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. já mám na svém wishlistu Naked a stále váhám, achjooo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chanel je sen. Ale zaujal mě hlavně ten Dermacol Fixing Powder. To vypadá dobře. U pudrů totiž ještě hledám nějaký, který by mi stopro vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naked doporučuju... Sice vypadá draze, ale je to 12 velmi kvalitních stínů... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mít peníze, koupila bych všechno, co tu máš :))
    A o sekáčích neřikám nic, zase jsem včera byla na náletech :D Přijeď za mnou do Prahy a uvidíš, že si něco vybereš ;))

    OdpovědětVymazat
  6. krásny wishlist :) ja tam mám tiež naked paletku a tiež netuším kedy sa k nej dostanem, lebo mi je ľúto dať za ňu toľko hihi :)

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  7. Thanks for your statement in this section. I had truly enjoyed what you had to say. These comments have really supported my zeal in writing for several of the newest topics.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám podobný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nakedka za to URČITĚ stojí :) MUA jí nesahá ani po kolena! :) U NARSu si tak jistá nejsem. Jako jo, tvářenky jsou to věru skvělé, ale....mně třeba déle vydrží ty od MACu, které jsou i levnější (600,-). A kosmetický wishlist nemám, protože stejně se nikdy ničím taový mneřídím a nakupuji na impuls :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥