úterý 30. dubna 2013

{vypotřebováno} Duben 2013

Pěkné úterý milé čtenářky,
doufám, že dnešek všechny v pohodě přežijeme a ještě před tím pálením si dáme článek vypotřebováno za duben. Jsem strašný šetřílek a hodně nerada věci úplně "dodělám", ale já mám v plno lahvičkách ještě tak na dvě až tři použití, ale když mě je to tak líto..takže tento měsíc pouze čtyři věci, doufám, že květen bude úspěšnější. :-)

Pojďme si zopakovat hodnocení a pak už pojďme na jednotlivé výrobky. 

♥♥♥♥♥-hned teď musím běžet do obchodu pro nové balení
♥♥♥♥-byla jsem moc spokojená, ale koupím třeba až za čas
♥♥♥-existuje plno jiných věcí, které jsou lepší než tato
♥♥-nekupovat, opravdu jedině, kdyby na trhu nebylo nic jiného
♥-nikdy víc, opravdu!



Maybelline NY Great Lash mascara-♥♥♥♥♥
Tak o té jste u mě už několikrát slyšeli. Mimochodem, psala jsem o ní recenzi(zde). Mám doma asi třetí balení, momentálně používám už nové, protože tohle je řasenková stálice, která mi řasy hezky rozčeše a hlavně neprodlužuje, já vím, možná pro někoho velké mínus, ale pro nás brejlouny super výhoda :-)) A ta cena je snad ještě pozitivnější než celá řasenka. Nemám ani potřebu hledat nějakou jinou...:-)



Lancome Rénergie Morpholift nuit R.A.R.E.-♥♥♥♥
No tenhle vzorek jsem dostala někdy dávno v Sephoře a až teď na něj přišla řada...z takové kapky nemůžete poznat, jaký krém je, i kdyby byl určený na vaší pleť, ale alespoň poznáte, zda vám voní a jestli hydratuje. Tenhle krém je konkrétně na starší pleť, ale co je mi hodně sympatické je jeho vůně a hlavně úžasná hydratace. A ještě nechal už při prvním použití pleť krásně jemnou. Cena už zas tak parádní nebude, ani bych si takový krém  nekoupila, ale možná pro mamku nebo tak, by mohl být dobrý. :-)


Dior Hydraction creme riche-♥♥♥♥
Opět vzorek, krém krásně hydratoval, nechal pleť hladkou, hezky voněl, ale ta cena už tak krásná není, takže kupovat nejdu, ale pokud máte peněz nazbyt mohu doporučit. :-)
Možná si říkáte, proč vůbec o takových vzorcích píšu, ale já chci mít zaznamenáno,  jaké vzorky jsem vyzkoušela...:-)


Essence 24h hand protection balm-♥♥♥♥♥
Tak jsme měla Vánoce až do dubna, no a? Ta vůně je naprosto dokonalá, krásně hydratuje, hezky se vstřebává a doma mám naštěstí celkou sbírku krémů od Essence. Protože za 35 Kč hodně muziky! A ta vůně!♥


Jak na to tak koukám, tenhle měsíc jsem vypotřebovala opravdu oblíbené věci...
Co vy? Kolik obalů vyhujete za duben?

Tereza♥

7 komentářů:

  1. A já ho mám od Vánoc až doteď.. :D:D hrozně si ho šetřím, nemám žádný v zásobě :(

    OdpovědětVymazat
  2. Asi si udělám výlet pro essence krém, můj balea dochází...Takže doporučuješ, jo? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten krém od Essence jsem teda prokaučovala, sakra. :)
    A náhodou, mě zajímají i ty vzorečky :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten krém od Essence je vážně skvělý, taky ho stále mám :) a nevíš, jestli budou mít i letní edici?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda tak to se musím přiznat, že vůbec netuším! :-) ale nikdejsme o ní nečetla, takže spíš ne...a je fakt super, to máš pravdu! :-)

      Vymazat
  5. tenhle krém na ruce od essence je skvělý!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥