čtvrtek 4. dubna 2013

{vypotřebováno} Březen 2013

Pěkný čtvrtek všem,
sice trochu opožděně, ale přeci si dnes dáme vypotřebováno za březen. 
Opravdu nejsem člověk, který by každý měsíc něco vypotřeboval, minulý byl úrodnější, v březnu jsem vyprázdnila pouze tři výrobky. 

Pojďme si zopakovat, jakou stupnici oblíbenosti jsem zavedla. :-)

♥♥♥♥♥-hned teď musím běžet do obchodu pro nové balení
♥♥♥♥-byla jsem moc spokojená, ale koupím třeba až za čas
♥♥♥-existuje plno jiných věcí, které jsou lepší než tato
♥♥-nekupovat, opravdu jedině, kdyby na trhu nebylo nic jiného
♥-nikdy víc, opravdu!

A teď už na to opravdu můžeme jít. 



Essence Cherry blossom girl tvářenka-♥♥♥
Tak o téhle tvářence jsem už jednou psala.(tady) A moc nadšená jsem teda nebyla. Na mých tvářích skoro vůbec nedržela, strašně prášila..byla prostě k ničemu. Minulý měsíc jsem jí používala, sice to teda nebylo vidět, ale nosila jsme jí. A vlastně se mi jí nepodařilo vypotřebovat. Měla jsem tam tak ještě půlku, jenže spadla na zem, rozsypala se a bylo. Ale teda moc mi to nevadí. :-) Existuje plno lepších tvářenek. Stála asi 80 Kč a celkem zbytečně vyhozené peníze. Teď mám Reginu, na kterou byla taky recenze a ta je super!




Rimmel London Stay Matte pudr-♥♥♥♥♥
No tak to je moje stálice už několik let. Byl to dokonce i můj první pudr, co mi koupila mamka, od tý doby jsem vyzkoušela další tři nebo čtyři a stále se vracím k tomuhle miláčkovi, který mi nějak moc ubývá, ale je fakt skvělý! Pleť s ním vydrží strašně dlouho matná, hezky voní, nepráší. Jestli jste ho ještě nevyzkoušeli, napravte to! :-) Já už používám nové balení a pořád mě tenhle pudr neomrzel. Tuším, že jsem za něj minule platila asi 129 Kč...


Fa mystic moments antiperspirant-♥♥♥
Tak já teda snad každý měsíc vyplýtvám jeden antiperspiráč. Tenhle byl sice jenom za 40 Kč, ale zase moc nevoněl a hlavně nefungoval. Byl vlastně úplně k ničemu. Opravdu nedoporučuji, teď mám Dove a zatím jsem moc, moc spokojená. Určitě ho za měsíc nebo dva ve vypotřebovánu uvidíte.


Jaké produkty jste v březnu vypotřebovali vy?
Byli jste spokojeni, nebo jste měli doma nějaký propadák?

Tereza♥


19 komentářů:

  1. Ten pudr jsem taky dlouho používala , ale před nějakou dobou jsem přešla na sephoru a mary kay a ty jsou fakt skvělý ! :)
    Moc pěkná recenze !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Také chystám článek s vypotřebovanými produkty ;) je mezi nimi tuším nějaký balzám na rty, řasenka, pleťová čistící voda a make-up. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi sa mi paci to so srdieckami ;) rimmel kozmetiku nejak nepouzivam,ale asi siahnem po tom pudre-to ze neprasi ma dost zaujalo lebo za tu skvelu cenu by som cakala prasivost produktu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď si sice nemůžu vybavit, jak voní to se srdíčkama, ale kouknu na to :-)

      Vymazat
  4. Co se deodorantu týče, jsem asi jediná, komu Fa vyhovuje :D A Dove ani Nivea mi naopak nesedí vůbec.
    Ten samý pudr používá ségra a taky by ho neměnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to mám přesně naopak než ty :-D
      ten pudr je fakt nejlepší :-))

      Vymazat
  5. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website
    yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from. kudos

    Here is my web page; swim suits for women

    OdpovědětVymazat
  6. Ten púder je naozaj najlepší :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mi zase FA fungovalo a vonělo dokonale, ale asi jak které :) Dove mam tedka taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je přesný důkaz toho, že každému vyhovuje něco jiného :-)

      Vymazat
  8. líbí se mi tvůj způsob hodnocení)
    ten pudr vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :-)
      a ten pudr je nejlepší! :-)

      Vymazat
  9. Ten pudr mám taky ráda, ale vyhovují mi i jiné. Nejsem z něj asi odvařená úplně na 100%. Můžeš se mrknout i na spotřebované věci u mě na blogu. :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já z něj odvázaná jsem no :-)

      Vymazat
  10. Rimmel pudr je můj nejoblíbenější!:) skvěle kryje! máš hezký blog, dávám like na facebooku (petra lorencová), můžeš mi dát like zpět, udělalo by mi to velkou radost :) předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o tom pudr píše snad každá blogerka :-D
      a děkuji, také dávám like! :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥