čtvrtek 18. dubna 2013

{recenze} Zoeva podkladová báze pod oční stíny, blending brush+vyhlášení giveaway


Pěkný čtvrtek všem,
dnes byl opravdu krásný den, že? :-)
My si dáme krátkou recenzi na dvě věci od firmy Zoeva a na konci článku naleznete výherce giveaway o linky Zoeva. :-)

Aby stíny vydržely na víčku co nejdéle, logicky používáme bázi. Jsem zvyklá, že báze mají nějakou třpytivou, nebo alespoň tělovou barvu, tahle báze je žlutá, takže jsem se celkem bála, jak to bude vypadat, ale byla jsem překvapena, protože ta žlutá hezky splyne a hlavně zakryje žilky, takže pokud nestíháte aplikovat stíny, ale chcete překrýt nedokonalosti vašeho víčka, opravdu skvěle žilky zamaskuje a můžete v klidu jít. S bází vydrží stíny opravdu celý den(zkoušeno na stíny z MUA a Sleek paletky), neslévají se do sebe, mají výraznější barvu a co je mi velmi sympatické, báze není parfémovaná a oči nijak nedráždí.
Koupíte zde za 150 Kč a opravdu moc doporučuji, balení skoro neubývá. :-)



Už předem říkám, že mám porovnání pouze s blendícím štětcem IS´Mine(recenze zde) se kterým jsem moc spokojená, ale vyzkouším vám říct něco i o tomhle Zoeva. Štětec vám přijde v černé taštičce, která je praktická hlavně na cestování a nebo prostě, když nechcete, aby se na štětec prášilo. 
Štětec je pěkně plochý, "oválně" zaříznutý. Má poměrně jemné štětinky, ale proti tomu co mám doma, jsou tvrdší. 
Mě se s ním tedy moc dobře "neblendí" je až moc drží svůj tvar, ale na co je fakt super je "zmizíkování". Pokud vám třeba práší stíny, nebo prostě někdy přetáhnete a vezmete tenhle štětec, on ty stíny nějak pohltí a jsou pryč.
Takže blending brush bych tomu moc neříkala, ale na "zmizíkování" fakt super věc a jsem moc ráda, že ho doma nakonec mám. :-)
Koupíte tady za 156 Kč.




Teď si ještě pojďme prozradit, kdo vyhrál oční linky Zoeva. 
Pokud to nejste vy, nezoufejte, zítra nebo v sobotu odstartuje nová giveaway! :-)
Moc gratuluji Lolelovescranberries, protože se svým 39. komentářem vyhrává tyhle linky!
Moc gratuluji! :-)
No a ještě se na závěr hodí poděkovat firmě Zoeva, která mi poskytla dva výrobky k zrecenzování a jeden do GA. :-)
Moc děkuji!

Jak jste si užili první horký den?
A znáte značku Zoeva?

Tereza♥

7 komentářů:

  1. Gratuulujem :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. tuhle podkladovou bázi mám taky a je skvělá, miluju tu máslovou konzistenci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen se chci zeptat k te dnesni GA a nemuzu psat uz tam... je pro vyhru dulezita odpoved na to cislo znacek? :D ja totiz napsala 18, ale pak jsme se divala jeste jednou a uz videla 17... :-X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, byla to podmínka eshopu, ale já bych to zas tak nehrotila, kartáče mám doma a já jsme ráda, že jste se vůbec do hledání zapojili a ani mi nejde o to, kolik jich tam jde, šlo spíš o to, abyste na stránky koukli...:-)
      vůbec to neřeš, z losování tě nevyřadím i kdyby odpověď nebyla správná :-) hlavně, že tam nějaké číslo je :-)
      měj se hezky!

      Vymazat
    2. to je fajn :D Díky :) ♥

      Vymazat
  4. Tuhle značku vůbec neznám :O

    Zvu tě k sobě na giveaway o hodinky na krk. Dnes je poslední den k soutěžení.:)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/04/elin-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥