sobota 6. dubna 2013

{recenze} Ziaja-Nuno antibakteriální mycí gel


Pěknou sobotu všem!
Tak new in z Drážďan udělám, bude zítra, protože dnes si dáme recenzi na mycí gel od Ziaji. 

Gel mi byl společně s colovou pěnou a očním krémem, o kterém si ještě přečtete, zaslán od PR oddělení Ziaji k otestování. Na úvod bych tedy chtěla poděkovat za možnost spolupráce a upozornit vás čtenáře(a hlavně anonymy), že mé názory nejsou nijak podplacené a píšu vše, co si o výrobku myslím.
Pojďme ale na recenzi. :-)

Jedná se o antibakteriální mycí gel, který obsahuje výtažek z šalvěje lékařské, důkladně čistí póry a černé tečky, zabraňuje růstu bakterií, odstraňuje nadměrný maz, nenarušuje ochranou vrstvu pokožky a hlavně pokožku nevysušuje. 

Já sice s pokožkou moc problémy nemívám, ale v poslední době, a je to kvůli té zimě, se mi zhoršila pokožka na a pod rameny. Vysoušela se mi a dělaly se mi tam pupínky. Proto jsem si řekla, proč nevyzkoušet tenhle gel, který má pupínkům zabraňovat. Měla jsem jeden od Biodermy a s ním jsem byla moc spokojená a pomáhal, jenže rychle ubýval, ale naštěstí jsme našla mnohem levnější náhradu. 
Tenhle gel vůbec nevysušuje! Opravdu vůbec ne, což se mi třeba u Balea gelů dost často stává. 
Byla jsem dost překvapená, když jsem ucítila jeho vůni. Voní totiž úplně stejně jako Bioderma. Fakt úplně stejně. A to je mi sympatické. 
Jestli přispěl k zlikvidování pupínku moc posoudit nemůžu, protože jsme ruce mazala krémem od Biodermy, ale řekněme, že k tomu určitě trochu pomohl. :-)
Pěkně pění a zkoušela jsem, jestli dokáže odstranit make-up třeba z ruky a neměl s tím sebemenší problém.

Teď jsme v něm začala mýt i štětce, protože když likviduje ty bakterie, tak alespoň je nebudu mít ve štětcích, a zdá se, že i štětce jsou spokojeni se svým "šampónem" :-)

Já i moje štětce jsme spokojení, takže ho můžu s čistým svědomím všem doporučit! :-)

Za 70 Kč koupíte na eshopu http://www.ruzova10.cz/, nebo přímo v kamenné prodejně v Růžové ulici v Praze. 



Znáte? Máte? Koupíte?

Užijte si víkend a zítra čekejte new in, o které jste si psali :-)

Tereza♥


14 komentářů:

  1. Jé vypadá skvěle!!! Asi pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nuno řada je fajn. Já mám Nuno enzymatický peeling a musím říct, že nic nevyčistí černé tečky tak jako on.

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá báječně, Terezko :). Možná se po něm opravdu podívám ( začínám mít pocit, že ho nutně potřebuju - už o balení je sladké :) )-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to balení fakt super :-) a podívej, je moc dobrý :-)

      Vymazat
  4. Ten obal je roztomilý :) A i ten gel vypadá dobře :) Asi se budu muset stavit v Růžové ulici :)

    OdpovědětVymazat
  5. od Ziajy chci už dlouho něco vyzkoušet :) super recenze :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! a tímhle gelem bys možná mohla začít, co ty na to? :-)

      Vymazat
  6. Ďakujem za tip, bude perfektný na umývanie štetcov :)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá zajímavě. A ten gel je určen primárně na tělo nebo na obličej nebo na obojí? Koupila bych ho příteli. A ten enzymatický peeling je na obličej? Promiň, že se tak blbě ptám :).

    Dovoluji si Tě pozvat ke mně na blogsale:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/obnovena-blogsale.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. primárně je určen na tělo :-) ten enzymatický peeling je na obličej, ale neobsahuje moc, vůbec netušim, jak se tomu říká, prostě těch "hrudek", které "drhnou" pleť. Já fakt vůbec nevím jak se tomu říká :-D Promiň :D A vůbec nevadí, že s eptáš :-)
      A na blogsale jdu kouknout :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥