čtvrtek 25. dubna 2013

{recenze} Vichy Normaderm Hyaluspot

Pěkný večer všem,
přináším vám recenzi na novinku od Vichy z řady Normaderm, což je řada pro problematickou, aknózní pleť.
My si povÍme o výrobku Hyaluspot, 1. koncentrované péči proti pupínkům s technologií antibakteriální ochrany. Možná si pamatujete TENTO článek, kde jsme vám povídala o tom, jak si saháte na obličej aniž o tom víte a podobně. No a firma Vichy přišla s tímto vynálezem, který jsme si moc oblíbila.



Jedná se o průhledný gel v 15 ml tubičce, který izoluje pupínek před bakteriemi, za 2 hodiny jsou bakterie eliminované a do 48 hodin pupínek mizí. Tady bych lehce údaj upřesnila a to, že pupínek nemizí, ale "ztvrdne" a další den zmizí..takže bych tam dala 72 hodin, ale pro mě je nejdůležitější, aby pupínek "ztvrdl" a pak už to jde úplně v pohodě maskovat. 
Takže já jsme moc spokojená, poměrně to funguje, což jsme moc nečekala, jsme proto mile překvapena.
Jinak bych ještě vyzdvihla aplikátor a vůni. Voní opravdu moc příjemně, nevím k čemu bych to přirovnala, ale je to taková sladší vůně, která by ale neměla nikomu vadit. No a aplikátor taky super, hezky ten "kov" chladí, což je moc příjemné, vymáčknete, kolik potřebujete. Opravdu super. :-)
No a cena by měla být tuším 320-350 Kč, záleží na tom, kde nakupujete.





Šli byste do toho?
Nebo už tuto věcičku doma máte?

No a ještě připomínám GIVEAWAY o Tangle Teezer! :-)

Tereza♥


12 komentářů:

  1. Já bych ho vyzkoušela, ale ta cena mě odrazuje. Zkusím se podívat někde po vzorcích. :) Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nyní vzorky různých gelů na akné, takže zatím zkoušet nebudu... ale možná někdy... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkoušej určitě i tenhle, je fakt super :-)

      Vymazat
  3. Díky za recenzi :) Mně by se to líbilo, hodilo, ale ta cena..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale zase se to za tu cenu fakt vyplatí :-)

      Vymazat
  4. jé, tak tohle vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a je to skvělé tak jako to vypadá! :-)

      Vymazat
  5. tenhle zázrak zrovna taky testuju a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem o koupi nepřemýšlela, ale vypadá to dobře.

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj pozývam ťa na moju GA :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo, to vypadá dobře :) nemám to, a ještě uvidím, jestli to vyzkouším... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥