úterý 2. dubna 2013

{recenze} Rimmel London Apocaplis

Pěkné úterý všem,
dnes přichází na řadu recenze na novinku Rimmel London "lak na rty" Apocalips.
Hned na začátek bych ráda poděkovala firmě Rimmel London za poskytnutí novinky k testování, a také upozorňuji, že mé názory nejsou podplacené.

Začněme obalem. Ten se podle mě dost povedl, působí poměrně luxusně a na první pohled bych vůbec neřekla, že je to právě Rimmel London. Černý, hezky vytvarovaný uzávěr je jen pomyslnou třešničkou na dortíku. 
Aplikátor je také moc povedený, je skosený, hezky vytvarovaný na rty a  od RL je to milé vylepšení. Aplikace je ale o něco horší. Jelikož má lesk velmi sytou a zářivou barvu, ke které se ještě dostaneme, musíte pracovat opravdu precizně. Není to na nějaké rychlé namalování nebo přetření rtů, musíte dávat opravdu bacha, protože trochu vám ujede ruka a hned to máte nad rtem.
Barva je krásně sytá, vysoce pigmentovaná, k dostání bude 8 odstínů, já mám 102 nova což je strašně růžová barva, kterou bych si nikdy nekoupila, ale na hnědovláskách si jí dokážu představit. Rty zanechává lesklé a hlavně nelepí!
Přesuňme se k výdrži a hydrataci. Výdrž by byla skvěla, kdyby se lak neobtiskával. Stačí když smrkáte, lehce se dotknete kapesníkem rtů a je pryč. A na skleničkách to taky nevypadá nejlíp. Kdyby se vstřebával, tak vydrží strašně dlouho! :-) Lak vůbec nevysušuje, naopak rty hydratuje za což má u mě velké plus!

Komu bych tedy lak doporučila? Pokud jste šikulky, máte rády zářivé barvy a chcete hydrataci, tak kupujte. :-)
K dostání co nejdřív za 139 Kč. :-)








A fotky opět brutální, světlo opravdu přeje! :-)

Tak co, půjdete do toho, nebo ne? :-)

Tereza♥

10 komentářů:

  1. Šikovná sice moc nejsem, ale výrazné barvy miluju a nemůžu se jich dočkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) myslím, že jsi šikovnější než já, takže s aplikací problém mít nebudeš :-)

      Vymazat
  2. Zajímavé...jen bych si to asi celý rozpatlala kolem pusy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud jsi "grambloš" jako já, tak asi jo, ale já myslim, že já jsem ze všech lidí na světe nejgramblavější :D

      Vymazat
  3. mně přišel stejný odstín a úplně jsem si ho zamilovala, pro mě to je naopak super barvička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ty výrazný rtěnky nosíš a jsou k tobě, ale na mě to přece jenom vypadá celkem blbě..jsem na světlejší odstíny :-)

      Vymazat
  4. Ten odstín je skvělý! Možná se nad ním zamyslím.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jó, to nesnášim, když se vysmrkám, a pak koukám, že jsem si setřela barvu na kapesníček. člověk si pak říká, jak teda v tu chvíli ta pusa vypadá... ještě nevím, jestli bych si ten lak koupila, jsem spíš fanda rtěnek :) ale uvidím :) pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥