úterý 16. dubna 2013

{recenze} L´Oréal Nude Magique BB cream


Pěkné úterý všem,
dnes mám pro vás recenzi na BB cream, který mi přišel díky jakési registraci na FB, já samozřejmě zapomněla, že jsme se někam registrovala a pak jsem koukala jak tele na nový vrata, když jsem v ruce držela tuhle věcičku. No popravdě, moc odvázaná tedy nejsem..pojďme ale na recenzi, ať hned na začátku není konec.



Co BB slibuje?
Jedná se prý o lehký, hydratační krém, který se během vteřiny transformuje v make-up. Přeměnu zajišťují mikropigmenty v kapslích, které se při aplikaci přizpůsobí barvě vaší pleti. Výsledkem je perfektně přirozený vzhled.  Má hydratovat 24 hodin a má ochranný faktor SPF 12.

Obal
Tak ten je opravdu moc povedený, krásně jednoduchý, ale i přesto nepůsobí jako nějaká levná značka. Dávkování je též super, vymáčknete kolik potřebujete, tady prostě žádný problém nevidím, ale bohužel s chválou jsme skončila.

Konzistence
Na mě je krém moc řídký, než stačíte říct "bíbí", rozteče se vám všude.  Ale je to hodně individuální, někomu to vadí, někomu ne.

Odstín
Sice jsme si to nejhorší chtěla opravdu nechat na závěr, ale odstín je snad nejdůležitější věc a navazuje na něj krytí, takže si o odstínu popovídáme už teď. No ono by se to sice dalo říct jedním slovem, a to HRŮZA, ale trošku si to rozvedeme, aby se neřeklo. 
Já mám odstín light, takže by měl být světlý a hlavně by se měl přeci přizpůsobit, ne? Jenže...po rozetření vám na ruce vznikne odstín, který by se hodil snad jen na mrkev. Je to tak strašně moc oranžový, že na obličej jsem se to napoprvé neodvážila ani dát. Testla jsme to na třech kamarádkách,mamce i babičce, a teda ani jedný se odstín nijak nepřizpůsobil a tím pádem jsem nemohla vyzkoušet ani 24h výdrž, protože chtít po někom, aby chodil po městě s oranžovým obličejem je hodně odvážné. 
Já se "bíbí" odvážila mít na obličeji jeden den, abych vyzkoušela alespoň tu hydrataci, ale jinak vůbec nevím, co s ním budu dělat. Možná v létě bych ho použít mohla, ale zase já když se opálím, tak spíš dohněda, než do "mrkvova". :-) 

Krytí
No tak to je taky další kámen úrazu. Nedokáže zakrýt vůbec nic. Ani pupínek, ani kruhy pod očima, ani znamínko.

Hydratace
No tak to si nedokážu vysvětlil, jak může někdo napsat, že tahle super věc hydratuje. Podle mě, tedy naopak dost vysušuje, já sice hydrataci nepotřebuji, ale už podle konzistence poznáte, že to prostě hydratovat nemůže.

Cena
No tak to je příšerných 300 Kč, které zbytečně vyhodíte z okna.


Nelekejte se, ale ukázat vám to musím. Vidíte, jak jsem se proměnila v mrkev?

Jedním slovem příšernost až na to balení, ale to tady vlastně vůbec nehraje roli. 
Pokud máte 300 Kč navíc, tak je dejte radši na charitu, než abyste si koupili tuhle hrůzu. Opravdu nevyhazujte peníze. 

Teď jsme asi firmě L´Oréal radost neudělala a už mi nic nepošlou, ale alespoň vidíte, že mi za to opravdu nikdo neplatí. :-)

Jsem ale poměrně rozčarovaná, jak někdo může za takovou příšernost chtít 300 korun, ale to je jedno, když si to někdo koupí, tak proč nenasadit takovou cenu...

Má někdo tenhle "zázračnej bíbí" doma? A co, jste spokojeni? Pokud ano, tak mi prosím řekněte, co jste udělali se svým obličejem, když se vám ta barva přizpůsobí....

Hezký den všem

Tereza♥

7 komentářů:

  1. BB krémům moc nefandím, ale dva mám ráda :)
    Tenhle teda vypadá příšerně, no neslyšela jsem
    na něj moc chvály :/ jinak pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je otřesné na tom obličeji :) Ale zase jsem slyšela že je prý dobrý :D no já BB nekupuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak, ten odstín je na tom asi největší hrůza... :)

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem ozkoušela hodně BB creamů a tenhle patří asi k těm horším)

    OdpovědětVymazat
  5. tohle je fakt vtipný, většinou nemá výrobek jenom záporvný nebo jenom kladný recenze.. ale u tohohle jsem nikde nečetla, že by někomu vyhovoval :D

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá trochu jako "oranžovák" Nivea :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥