středa 10. dubna 2013

{recenze} 4+1 krok od La Chevre


Pěknou aprílovou středu všem,
jak jsem slibovala, dnes si dáme recenzi na péči o mastnou a problematickou pleť se sklonem k akné od kosmetické firmy La Chevre. Jedná se o řadu Clairisine, která obsahuje čtyři produkty (čtyři kroky) firmy La Chevre+jeden výrobek(možný poslední krok) od firmy Le Chaton.
Celou řadu jsem testovala necelý měsíc, opravdu každý den a dnes se s vámi chci podělit o výsledky a recenze jednotlivých produktů.

Problémy s pletí mívám hlavně v zimě. V létě se mi pleť nemastí, nedělají se mi pupínky a nemám s ní prakticky žádný problém. Běžně jsem už v dubnu měla pleť hezkou, čistou, někdy dokonce i trochu opálenou. Teď se mi ale strašně mastí a dělají se mi pupínky. Proto jsem tedy testovala tuto řadu od La Chevre a zjistila, že to celkem pomáhá :-) Hlavně z jednoho výrobku jsem strašně nadšená! 

Na začátek si pojďme dát úvodní text, který pro nás nachystala firma La Chevre.

"Kosmetická řada určená pro věk 16–20 let, napomáhá při řešení problémů s pletí, nejlépe ve spolupráci s odborníkem (lékař, kosmetička, lékárník). Účinek přípravků umocňuje zvýšený obsah účinných látek - zejména kozí syrovátky, výtažků z bylin a mořských řas."

Takže jak správně vidíte, výrobky obsahují kozí syrovátka, proto i název firmy je v překladu "koza". Všechny výrobky najdete na eshopu www.lachevre.sk a většina jich obsahuje právě kozí syrovátka.

Používám ho ráno a večer na vyčištění pleti a co mě velice zaujalo, je to, že chladí. Opravdu. Když ho necháte na pleti déle, tak cítíte takové jemné pálení, protože obsahuje extrakt z mentolu. Proto i hezky voní. 
Make-up sice neodstraní a ani nemá, ale hezky otevře póry, takže máte možnost vyplavit z nich všechny nečistoty. 
Tubu 100 ml koupíte za 198 Kč. 


Neobsahuje líh, nevysušuje, pokožku hydratuje, příjemně voní a pleť udržuje hezky hebkou. Používá se na zatonizování pleti, proto jí používám ráno i večer. Co se mi hodně líbí je aplikátor, normálně stříknete na tampon kolik potřebujete a přetřete pleť. 
200 ml stojí 198 Kč.


Pleť hezky zmatní, na nos je opravdu super, chrání  před UVA a UVB zářením, obsahuje tuk z kozího mléka, proto trošku cítíte kozu, ale není to tak strašné. Pleť je po aplikaci hezky hebká. 
Co mě ale hodně zaujalo bylo balení. Je to totiž kelímek bez přístupu vzduchu, zmáčknete na vršek a za malé dírky vám "vyjede" trocha krému. Nemůžete ho sice vrátit nazpátek, pokud vymáčknete víc, ale zase se vám do krému nedostávají bakterie a krém se rychle nezkazí. 
50 g za 315 Kč


Je to revitalizační, čistící, pleťová maska, která pleť hezky zklidňuje a vyhlazuje. Jelikož obsahuje velké množstvích kozích syrovátek, docela silně páchne. Někomu to může vonět, mě to ale smrdí, prostě je to smrad, jako bych měla v koupelně kozu.  Já jí používám dvakrát týdně, ve středu jí nechám působit jen chvilku, v neděli to vydržím dvacet minut a to vidíte opravdu výsledek, pleť máte pěkně hladkou a "znovu zrozenou". :-)
100 ml stojí 249 Kč.


Tak to je můj miláček. Má zabraňovat tvorbě kožního mazu a může se používat jako podklad pod denní krém. Já ho tak nepoužívám, já si dělám obklady na problematická místa, když vidím, že se mi někde chce udělat pupínek, přiložím na něj tampon navlhčený touto "há dvě óóóó", nechám působit a pokud to včas podchytnu, pupínek se nevytvoří. Fakt zázrak.
50 ml stojí 348 Kč.


Jak bych to celé zhodnotila? 
Byla jsme opravdu překvapená, ale moje pleť se podstatně zlepšila, když dám na tvořící se pupínek anti-sebum, zabrání jeho tvorbě, pleť se mi tolik nemastí a zdá se mi taková víc svěží.

Výrobky mi byly poskytnut firmou La Chevre, za což bych chtěla moc poděkovat a zároveň říct, že moje názory nejsou nijak podplacené. 

Znáte firmu La Chevre?
Máte od nich nějaký výrobek?
Zajímala by vás tahle řada?

Tereza♥








10 komentářů:

  1. Moc zajímavý článek, některé produkty určitě vyzkouším :)

    Jinak tě zvu na svojí první GA- byla bych ráda kdyby jsi se zúčastnila ... http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    :)

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá skvěle. až dopotřebuji svoje zásoby, tak zvážím ozkoušení. Přijde mi sympatické, že to mají pro mastnou citlivou pleť, takže aspoň to nedráždí, jako některé značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, některé značky mají sice péči pro mastnou pleť, ale já se z toho akorát osypu-např. Eucerin...
      kdybych si měla vybrat jednu věc, tak jdu asi do toho anti-sebum, to je fakt super :-)

      Vymazat
  3. Fíha, čtyři kroky je pro mě snad až moc...já bych to potřebovala smíchat do maximálně dvou lahviček ;) Jsem holt líná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stačí,když na noc použiješ jenom kroky dva a ráno tři zvládneš :-)

      Vymazat
  4. Proč jsem chudá? :D vypadá to báječně :))

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas s Dejnou :D Vypadá to fakt skvěle, mít na to, hned pro to běžím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak za čas si pro to třeba poběžíš :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥