neděle 7. dubna 2013

{new in} Mini nákupy v Drážďanech


Hezký den všem!
Padlo několik dotazů, jestli ukážu, co jsem si koupila v Drážďanech, tak tedy, tady máte malé new in. :-)
Jak už jsem psala v minulém článku, nejeli jsme tam na nákupy, oblečení se tam nějak extra nevyplatí, nebo alespoň v obchodech, ve kterých nakupuji běžně já. Co se tam ale vyplatí je kosmetika, ta je tak o 30% levnější než u nás. Hlavně teda Balea věci samozřejmě. :-)
Pojďte se kouknout co jsme si koupila.

Tohle tričko z Manga jsem si vyhlídla v katalogu a ponechala jsme vše náhodě..že prostě buď na něj narazím a koupím si ho, nebo prostě smůla. Byl to asi osud, ale vejdu do Manga a co na mě kouká hned z prvního stojanu? No jasně že to tričko. Nechat jsem ho tam prostě nemohla, takže ho za 9€ mám. A jsem spokojená.

Last night a blogger saved my life

Můžu si odškrtnout první věc z wishlistu, mám basic tílka! Z H&M samozřejmě, jak jinak...nebyly sice úplně za super cenu, jedno za 7€, ale vypadají poměrně kvalitně a jsou z moc příjemné, měkké bavlny. 


No a věci z DM. Udělala jsme zásobu šamponů, protože za 0,65€, což je nějakých 16 Kč(přesně tak 16!) jsem je tam nechat nemohla. Ty šampony se tam fakt vyplatily! :-)
Deodorant, každý za 1,65€ je taky super cena, odlakovač, ten velký DMkovský za 0,80€ a Essence, který moc pěkně voní za 0,95€. Dva krémy na ruce za směšných 80 centů a žiletka s náhradníma nástavcema celkem za ani ne 10€.
Koupila jsem tam ještě nějaký odličovací tampony, ty jsem ale teda nefotila ale taky se tam vyplatily.
Z dekorativky nic, mám toho doma nějak moc. Ale výběr neuvěřitelnej, však jste už sami viděli TADY. :-)


A čím jste si udělali poslední dobou radost vy?

Tereza♥

32 komentářů:

  1. Uáá tolik Baleackých výrobku a ta cena:))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké NEW IN, Terezko.. v Dřáždanech to muselo být skvělý... :) Snad se tam také brzy mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tam fakt parádní a DM, to byl ráj :-)

      Vymazat
  3. Takových výrobků :O to museli být pořádné nákupy, chtěla bych také do Drážďan :)

    Prosím tě, o vyplnění mého testu! :) Děkuji za tvoje odpovědi.:)

    > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to tam bylo fakt strašně výhodný :-)
      a testík vyplněn :-)

      Vymazat
  4. jůů, tolik Balea věcí! těším se na recenze :*

    OdpovědětVymazat
  5. Malinový šampon mám a voníí nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt super, ale u nás jsme ho už neviděla...:-(

      Vymazat
  6. tie Balea šampóny sa mimoriadne oplatili nato,že u nás sú raz tak drahšie..:) super kúpa :)

    Nius07

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás jsou o polovinu dražší no..:-)

      Vymazat
  7. To tílko ! Chci ! :D :)
    Jinak boží nákup !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tieto voňavé Balei milujem,a tiež si ich vždy nakúpim do zásoby už len kvôli tej cene:)) a tričko je vychytané! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to tričko jsme musela mít no :-) a Balea věci jsou v poměru cena kvalita fakt super :-)

      Vymazat
  9. jeeee ta Balea ♥ ja chci takyyy.... a to tričko je boží! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, tolik šamponů bych měla na půl roku! Ale za tu cenu, nepředzásob se, viď ;)
    Ale je třeba zajímavý, že v Rakousku je ta kosmetika dražší než u nás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě bylo líto nechat je tam, tak jsme je koupila :D
      ta kosmetika v Rakousku je předražená...:-)

      Vymazat
  11. Mám ráda výhodné nakupování :)

    OdpovědětVymazat
  12. hihi :D tak s drogerií jsi nešetřila, koukám :D ale věřím, že se to vyplatilo!! to určitě!! :) a to tričko je hustý!! :) basic tílka kupuju furt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt se to vyplatilo :-) to tričko je vychytaný no :-)

      Vymazat
  13. já si poslední dobou dělám radost jarním oblečením a naivně doufám, že tím přivolám jaro - dneska poprvé jsem měla pocit, že už se blíží! :D takže je to dobré znamení - a asi budu muset kupovat jarní oblečení dál :D

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je hustá myšlenka :-D asi to začnu taky praktikovat :-) kéž bys tím to jaro přivolala! :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥