sobota 13. dubna 2013

{inspirace} Několik věcí, které mě v poslední době bavily

Pěkný den všem,
tak nakonec mám pro vás něco podobného jako 3 věci, ale koukneme se na dvojnásobek věcí, ukážu vám film, hudbu, ale i nějakou soutěž. A víte, co? Přečtěte si to, to bude nejjednodušší. :-)



The September Issue
Tak o tomhle filmu vám musím něco říct, je totiž naprosto dokonalý!
Pokud vás zajímá jak vzniká zářijové vydání US Vogue, jak se chová Anna Wintour, jak to chodí v redakci a kolik je to práce, rozhodně tenhle dokument musíte vidět.  Kouknete se, jak probíhá focení, schvalování každé stránky, vybírání titulní stránky..no prostě je to ohromně zajímavé. :-)
Prostě to musíte vidět!
zdroj


Adele at Royal Albert Hall DVD
O tomhle DVD vám chci povědět už hodně dlouho, ale nějak jsem se k tomu nemohla dostat. Je to ten nejúžasnější záznam z koncertu, nejlepší Adele, je to krásný, kvalitní, prostě ohromující zážitek i přes obrazovku. Já to viděla už asi 5x a ty písničky z toho sjíždím skoro každý den. :-)
Fakt se na to koukněte!
zdroj

The Beatles
Nepřicházím s žádnou novinkou, ale nějak jsem se dala na poslouchání "brouků". :-)
Love me do, All my loving, It won´t be long, Little child, a mnoho dalšího, prostě neuvěřitelné písničky, na které se nesmí nikdy zapomenout! :-)
Já poslouchám TENTO playlist.

zdroj

Soutěž o kávovar
Pokud jste ještě neslyšeli o soutěži na blogerky.cz, čtěte dál.
Chcete-li vyhrát kávovar, stačí napsat článek o tom, co pro vás znamená útulné bydlení. Fantazii se meze nekladou, autorka článku, který nejvíce zaujme získá kávovar a bude s ní udělán rozhovor. :-) Já tedy ještě nevím, jestli se zúčastním, ale vy to určitě zkuste. :-)
Více ZDE.



Sraz bloggerek v Jindřichově Hradci 
Určitě jste o tom četli už u Petry LH, nebo Plum, ale co kdyby náhodou, musím vás na to upozornit.
Pokud chcete osobně poznat Káju a Petru a třeba i mě, protože já tam určitě nebudu chybět, nebojte se přijít, nekoušeme. :-) Sraz se uskuteční v krásných prostorách kavárny Fotocafé, kde mají opravdu výbornou kávu a poháry v sobotu 27.4.2013 od 13 do 19h, je celkem jedno jestli dotazíte dříve nebo později, hlavně přijďte. :-)
A takovým příjemným bonusem jsou i dárečky, které pro nás holky přichystaly.
Na facebooku můžete událost sledovat TADY.


Ask.fm
I přes to, že jsem vás na ask.fm upozornila, opakování matka moudrosti, takže ještě jednou připomínám, že pokud vás něco zajímá, nebojte se zeptat. :-) Odpovídám skoro na všechno, pokud to tedy není moc osobní nebo sprostý. Některé dorazy jsou i celkem zajímavé, něco se o mě dovíte, takže pokud chcete lépe poznat jaká jsem, přečtěte si to, nebo se rovnou zeptejte. :-)
http://ask.fm/fashiondiarybytereza


Viděli jste už The September Issue? Máte rádi Adele? A The Beatles? Přijdete na sraz? A zapojíte se do soutěže o kávovar?
Tereza♥
Ještě připomínám giveaway!

P.S. A úplně poslední věc. :-)
Po srazu blogerek se potřebuji dostat do Prahy, nepřijedete někdo z Prahy? Měli byste alespoň "společníka" na zpáteční cestu. :-)
Hezkou sobotu!



5 komentářů:

  1. Adele je skvělá zpěvačka, škoda, že ten sraz blogerek je tak daleko a co se týče mého názoru na ASK? NESNÁŠÍM HO :D

    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA KDYŽ SE ZÚČASTNÍŠ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Adele mám hodně ráda, i když spíš ty starší písničky od ní. Beatles moc nemusím, ale hudební historii poslouchám - miluju Abbu :D. A na September issue se rozhodně kouknu, dík za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Adele je skvělá, Beatles taky :) Na sraz bych jela ráda, ale mám to fakt hodně z ruky :/ Tak se budu těšit na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. na September Issue se určitě podívám, jestli to někde seženu. To mě zajímá :) na sraz bohužel nedorazím... :/ ;) ale užijte si to!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sice bych tu neměla navádět ke stahování, ale na uloz.to to mají :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥