čtvrtek 11. dubna 2013

{giveaway} Zoeva-UKONČENO!

Pěkný čtvrtek všem! :-)
Co takhle dát si giveaway?
Dnes jsem se dostala na hranici 40 000 zobrazení, takže si GA zasloužíte. 

Ve spolupráci s kosmetickou firmou Zoeva jsem pro Vás přichystala giveaway o gelové oční linky v odstínu Velvet Flame.


Pravidla jsou jednoduchá a následující.

1. Sledovat můj blog přes GFC.
2. Dát like na FB Zoeva Slovensko.
                                                 
3. Dát like na FB Fashion diary by Tereza
                                                 

4. Napsat do komentářů svůj mail.

Nepovinně mi můžete do komentářů napsat i něco pěkného, co vám třeba v poslední době udělalo radost, nebo co byste na blogu chtěli změnit...:-)

Pokud chcete zvýšit šanci na výhru, stačí GA sdílet buď na FB nebo vašem blogu a přidat druhý komentář s odkazem a vašim mailem.

Výherce vylosuji asi přes random, uvidím, kolik se sejde soutěžících...:-)
Soutěž pouze pro ČR a SR!
GA končí přesně za týden, 18.4.2013 v 18:00, výherce se dozvíte nejpozději v pátek v recenzi na dva produkty Zoeva.
Držím vám palce! :-)

Tereza♥


45 komentářů:

  1. sledujem ako Veronika LittleAlien,lajkujem ako Veronika Baginova
    veo.baginova@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny podmínky splněny, sleduji jako Nikol Káchová a fb like pod Nikol Káchová :)
    :))))) udělalo by mi to velikou radost!

    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji a dala jsem i lajky (všude jako Monika Indráková) :) Od téhle značky jsem ještě nic nezkoušela a gelové linky taky ne, tak by se hodily :D :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. sdílím http://www.facebook.com/oli.koli.391
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi na na nás tak hodná :))
    small-scribbler@seznam.cz, ale to už víš :D

    OdpovědětVymazat
  6. Sledujem uz davno :)
    izurka357@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  7. vše splněno :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    Zvu tě na Giveaway. Budu ráda když se zapojíš :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2013/04/small-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Vše splňuji :-*

    Magdalena.rychtova@email.cz

    Přeji velkou účast.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zoevu som si oblubila...takze mi neda nezapojit sa :-)
    podmienky su splnene uz davno ;-)
    annamukova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  10. Like všude jako Miška Pavlíková
    email: Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Mě tu nechybíí nic :) Všechno dokonalé, páčí sa mi tvé články :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji spíše přes Bloglovin :)
    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Splněno :)
    tookky@seznam.cz
    radost mi udělalo to, že jsem udělala zkoušku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zoeva je bezva kosmetika, tak pokusím svoje štěstí :))
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já moc kosmetiku nepoužívám, snažím se být přirozená, ale vlastně na tvůj blog mě přivedl Google, když jsem jen tak ze srandy zadala do vyhledávače svoje jméno, a musím přiznat, že máme podobné sny - taky bych ráda vystudovala žurnalistiku, taky si píšu blog :) i když mě na můj věk (je mi osmnáct) trochu zaráží to, že existuje někdo se stejným jménem a příjmením, ale taky mě to prostě i docela fascinuje.. někdy to zkouším hledat, protože mě i docela zajímá historie - rodinná historie, ale vím tak nějak skoro jistě, že je to jen shoda jmen, ale jistá si úplně nejsem.. a vůbec nevím, o čem tu sakra pořád žvaním...

    P. S. Pokud chceš, můžeš navštívit můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  15. sleduju :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tahle značka mě zajímá už dlouho :-)
    evelinsbook@gmail.com (na FB sleduju jako Evelinka Weiserova)

    OdpovědětVymazat
  17. Vše splňuji :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    Děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  18. sledujem,lajkujem :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Blog sleduji a stránky lajkuji. ;)
    carol.kp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. gfc a fb: christina deneuve
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. pěkná GA :)
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Všetko spĺňam :)
    fb: Magdaléna Petrášová
    magdalenka98@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  23. xoxo.lucinecka@gmail.com
    toužím mít něco od této značky :) snad vyhraju

    OdpovědětVymazat
  24. splňeno :)
    natilacna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. sleduji :))

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. štěstí prosím, já sem tady :))
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Splňeno, sleduji jako Deni Rožanská:))
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Skvelá GA
    Sledujem ťa už skôr ako : Simona
    mail: sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. vše splňuji, moc pěkná GA :)))
    lolalovescranberries@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Vše splněno.. :) Nádherný dárek.. Linky se mi vždy hodí.
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Vdaka za giveaway. V poslednom case ma skratka tesi, ze konecne nastala jar :)
    schnegy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. pekná cena :) s touto značkou ešte nemám skúsenosti
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  34. sledujem všade
    "radosť" mi urobilo to keď som dnes zistila, že maturujem z dvoch predmetov v jeden deň ibaže jeden ráno o 8 a druhý až poobede o 3
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  35. zdieľala som https://www.facebook.com/nikola.banarova.7/posts/638823812801207
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥