pátek 19. dubna 2013

{giveaway} Tangle Teezer-UKONČENO!


Milé čtenářky, mám velkou radost, že vám mohu díky spolupráci s eshopem ProZdraveVlasy.cz zprostředkovat další giveaway jako poděkování za vaší přízeň. 



Pro tuto giveaway jsou následující podmínky.

Povinné podmínky
1. Sledovat můj blog přes GFC.
2. Dát like na FB ProZdraveVlasy.cz
3. Dát like na FB Fashion diary by Tereza
4. Odpovězte na otázku. Kolik značek vlasové kosmetiky prodává eshop www.prozdravevlasy.cz, kdo umí počítat, je to jednoduchá otázka, stačí se kouknout do levého, postranního sloupce. :-)
5. Napsat do komentářů, o jakou barevnou variantu byste měli zájem v případě výhry.(stačí číslo barvy)
6. Napsat do komentářů svůj mail.

Nepovinné podmínky
Pokud chcete přidat ještě jeden komentář, stačí sdílet tuto GA na vašem blogu nebo FB. Do komentáře vložíte odkaz, kde jste GA sdíleli a váš mail.

Giveaway je mezinárodní, bude ukončena 4.5.2013 ve 20:00 a výherce pravděpodobně vylosuje random.

V případě výhry bude ověřeno, zda splňujete podmínky, díky kterým jste vyhráli.
Pokud nebude podmínky splňovat, bude vylosován nový výherce!
Držím palce a doufám, že se vám tato GA líbí.:-)

Tereza♥

110 komentářů:

  1. chtěl bych ten růžový :)
    blanka.lysackova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Deni a na FB jako Deni Rožanská
    Napočítala jsem jich 17 :)
    Přála bych si ten 2
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Značek vlasové kosmetiky jsem napočítala 10.
    Chtěla bych asi kterýkoliv, hlavně by mi to vyřešilo problém, zda ho potřebuju či nikoliv. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sdílím zde: https://www.facebook.com/CarreDeSucreBlog?hc_location=stream
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. že by 22? =)
    líbil by se mi ten zlatý, růžový mám doma a už nějak dodělává =(
    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásná soutěž!!!
    Ano, ano, ano, odpověď je 17 a barva 2 nebo 3 (ale je mi to vlastně jedno) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím,že 22... poiaľ som sa nepomýlila
    splňujem všetko fb: Ema Strapatá Holubova
    GFC: Sweet

    asi rúžový
    emka.holubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. ak som správne počítala tak 22 značiek :)
    veo.baginova@gmail.com
    like ako Veronika Baginova, sledujem ako Veronika LittleAlien
    ak sa mi pošťastí tak napravo čierny :))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. 1.2.3.všade sledujem:))
    4.odpoveď je 18 značiek:D tak sa mi zdá...:o)
    5.číslo 1♥
    6.petka.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud dobře počítám, tak 22 :D Líbil by se mi ten prostřední :)
    Sleduji i lajky jsem dala, jako Monika Indráková :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. jé, pěkná giveaway :)
    že by 18 značek? :)
    moc se mi líbí ten "zlatý" :)
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. 18 rozdielnych značiek ak v tých rovnakých názvoch nieje nejaký hlbší rozdiel :] ...potom by ich bolo 22
    ja by som brala ten čierny 3. :)
    loweline@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. řekla bych že 18 značek pokud sem dobře počítala? :D..pokud beru aby nebyli dvakrát..no snad :D

    chtěla bych růžový :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji tě pod jménem Nikol Káchová
    Like-splněno
    21 značek
    Přála bych si č.2 ZLATÝ))
    niki.kachi@seznam.cz

    Snad se na mě štěstí usměje, TT bych chtěla moc vlastnit♥

    OdpovědětVymazat
  15. 18 znacek
    ervulenka@seznam.cz
    zlaty

    OdpovědětVymazat
  16. Vše splňuji :)
    Napočítala jsem 17 značek
    A já bych chtěla černý :)
    jane.beautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji :)
    Like je na obou odkazech :)
    Značek jsem napočítala 22, doufám že se nemýlím :D
    Růžová nebo zlatá :)
    RomanaLanska@seznam.cz
    PS: moc děkuji za odkaz v komentáři u mě na blogu, i když mě se nepoštěstí i tak jsem se zapojila.

    OdpovědětVymazat
  18. 22 značek :) a přála bych si bych růžový :)
    natilacna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Podmínky splněny :)) všude sleduji jako Jana Dvořáková aaaa napočítala jsem 18 :)
    líbí se mi ten druhý ale ráda bych byla za jakýkoliv :), tak snad budu mít štěstí :)
    e-mail: janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sledujem dávno, like dané , napočítané 18 značiek, vyberám 3 variantu, e mail: rpattz2498@gmail.com.
    Inak jasám, skvelá GA som nadšená a chválim aj blog, bomba !

    OdpovědětVymazat
  21. GA sdílím u sebe na blogu v pravém sloupci nahoře :))
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. 18 :)
    barva: 3
    katerina.z.1998@seznam.cz
    sleduji

    OdpovědětVymazat
  23. značek jsem napočítala 10 :)
    líbí se mi 2ka
    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. https://www.facebook.com/simona.ivanovska.77/posts/3115491422421
    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. 18 značek?:)
    barva 3
    mschumova@gmail.com
    sleduji všude:)

    OdpovědětVymazat
  26. Přes gfc sleduji jako ilonkastrejcova a na fb sleduji obě skupiny jako Ilonka Silonka Strejcová.
    Značek jsem napočítala 18 :)
    Barvy se mi líbí všechny, takže mi je jedno jaký tangle teezer bych v případě výhry dostala :))

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sdílím na svém fb: http://www.facebook.com/ilonkastrejcova

    OdpovědětVymazat
  28. Značiek 18, ružový TT :) knazeova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. 18 a nebo 22 značek )záleží jestli se ty se stejným názvem počíatčí za víc :D
    všechny barvy jsou skvělé ! možná asi zlatá
    vacovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. 18 :))
    asi ten první
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  31. 18 značek :-)
    Moc by se mi TT hodil :-)
    Číslo výhry 3.

    javurkova.pavlinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ja som napočítala čo sa kozmetiky a vlasovej týka 14 značiek :)
    Páči sa mi ten hnedý :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  33. napočítala jsem jich 22 :))

    justynabrazdilova@seznam.cz

    líbí se mi všechny,ale asi nejvíce růžový :).

    OdpovědětVymazat
  34. 22
    najkrajsi je ten prvy takze 1

    terezaemma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. 18? :)
    jednotka je najkrajsia ale potesil by hociktory :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj .. napočítala som 22. Chcela by som ten tretí čiže čierny.
    Môj email je michaelafeciskaninova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Podmínky splňuji. Moc bych si přála ten zlatý (2). :)
    Značek vlasové kosmetiky jsem v tom sloupečku napočítala deset, ale pokud se Orofluido počítá pod Revlon, tak v tom případě bych řekla devět. No a kdyby to bylo dle toho, kolik značek mají oni uvedeno konkrétně pod vlasovou kosmetikou, tak to bude (i s těmi kartáči tedy, co tam jsou) sedmnáct. :D

    Krásný večer
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Jéé to je moc super giveaway :)) Tvůj blog jsem objevila teprve nedávno a moc se mi líbí :)
    Napočítala jsem 22 :) jinak všechny jsou úžasné :) poslední dobou jsem si zamilovala zlatou ♥
    eliasova33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sdílím veřejně na FB - https://www.facebook.com/mitinka. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. ptáš se na vlasovou KOSMETIKU tak to je 13 ostatní mají hřebeny a kulmy.Barvu černou č.3
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sdílím na FB https://www.facebook.com/martina.langmaierova

    OdpovědětVymazat
  42. hotovo
    černá
    21
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduju, Like na facu jsem dala :) a napočítala jsem 18.

    A chtěla bych růžový :)

    janesoclours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Napočítala jsem jich 17, barvy se mi líbí všechny, ale třeba trojku nebo jedničku :).
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Já myslím, že 18 značek :)
    líbil by se mi ten zlatý :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. 18 (když počítám jen jednou ty, co jsou ve sloupci víckrát) doufám :D
    TT chci už hrozně dlouho, musím si extrémně držet palce :D
    A barva by to byla černá ♥
    small-scribbler@seznam.cz, ale to víš :D

    OdpovědětVymazat
  47. Podmínky splňuji, chtěla bych první variantu a správná odpověd je 21 ( z toho 4 jsou stejné - od Matrixu) - takže bych řekla že 18 :))

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Odpověď: 18 značek Varianta: Zlatá e-mail: Terr.ebertova@gmail.com
    Nádherná giweaway, ten kartáč jsem vždycky chtěla zkusit! Jinak máš nádherný blog <3

    http://wavesofourlifee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  49. jééé, hurá! chtěla bych zlatý tangle teezer (2), ale ani černý by nebyl špatný. Vlastně jakýkoliv by se hodil ;) značek jsem napočítala 18, a chci chci vyhrát! :D
    cajikuk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Napočítala jsem 17 :).
    Jako výhra by mě potěšil ten zlatý :).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. 21 :)
    Zuzanka.97@seznam.cz
    růžový

    OdpovědětVymazat
  52. Taková krásná GA!
    NApočítala jsem 18 značek :-) A docela mám strach, jak to Terezko budeš brát :-D Maličko se neshodujeme :-D

    Jinak barvička je mi jedno :)

    Sleduji oba FB

    magdalena.rychtova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. 18 nebo 22 :D, nevím jestli mám brát ty podkategorie taky nebo ne :D ale asi ne takže 18 :D
    fb a gfc: christina deneuve
    barva třeba tu růžovou :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. 1.2.3.splnené
    4. ja som napočítala 17 :)
    5. ten 2.-zlatý, alebo 1.-ružový
    6. MiuskaJ@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. 18 různých značek :)

    Mě by se líbil černý :)
    Jana.Hlavonkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. komentár za zdielanie tu: https://www.facebook.com/michaela.jancova.16?ref=tn_tnmn
    1. alebo 2.
    MiuskaJ@gmail.com
    (ak ten prvý komentár s počtom značiek bude dva krát tak sa ospravedlňujem, ale nenaskočilo mi ,Váš komentář bude viditelný až po schválení., tak som ho odoslala znovu)

    OdpovědětVymazat
  57. Vše splněno a děkuju za milý komentář!
    Napočítala jsem 17 značek vlasové kosmetiky :)
    Líbí se mi všechny, takže je mi to celkem jedno :)
    kind.of.sincerity@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  58. Splněno a značek vlasové kosmetiky jsem našla 17.
    Všechny jsou hezké :)
    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. 18 nebo 22 a asi černý ale barva není pro mě důležitá :) e.hrebikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Napočítala jsem 13 značek (pokud počítám zvlášť každou řadu Matrixu, jinak 10)
    nejvíc se mi líbí prostřední kartáč, ale krásné jsou úplně všechny
    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. asi černý, takže 3
    jestli počítám dobře tak 18 značek
    terezchalupova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. GA je skvělá! Pro mě jedničku, prosím :)).

    Vidím, že spočítat to nebylo tak snadné, jak se původně zdálo :D. Já se přikláním k číslu osmnáct (doufám, že umím počítat :D).

    neznamaautorka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  63. 1. Sleduji
    2. Lajkuji
    3. Lajkuji
    4. Napočítala jsem jich 22 :))
    5. To je jedno, třeba č. 3
    6. MartiRezaninova@email.cz

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  64. 1) GFC: Sarah
    2) FB: Šárka Morávková
    3) FB: Šárka Morávková
    4) Eshop www.prozdravevlasy.cz prodává vlasové produkty celkem od 18 různých kosmetických značek. Pokud započítám i ty, co jsou tam vícekrát (péče, styling, barvy na vlasy, atp.), tak by jich bylo celkem 22 :)
    5) Brala bych barvu č. 3, protože to je taková univerzální barva, která se hodí do jakékoliv kabelky :)
    6) E-mail: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. sleduji vše,značek jsem napočítala 18 a barvu bych si vybrala růžovou :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  66. Asi 21 :D, jelikož první dvě značky jsou totožné (počítám dohromady) a značka Matrix má ještě různé druhy tak to počítám zvlášť.
    Všechny jsou krásné, ale může být třeba růžový :)
    odvorakova.skola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. hotovo,hotovo,hotovo
    spočítala jsem jich 18, určitě rúžový (1) nebo černý (3) :)
    dofkova-k@seznam.cz
    můj fitness blog.. http://pecenakacena.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  68. Já jich napočítala 10 (za předpokladu, že vlasová kosmetika není ani žehlička ani kartáč apod.)
    GFC: Veronika Kotlářová
    VerKotlarova@gmail.com
    Buď růžový a nebo černý.

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduji a lajkuji:)
    Líbí se mi všechny barvy:)
    Napočítala jsem 10

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  70. email- sisa2217@gmail.com
    napočítala som 17 :)
    ružový čiže čislo 1

    OdpovědětVymazat
  71. Vse spnuji:))
    Napocitala jsem 22 znacek :)
    Barabursikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. 14 značek vlasové kosmetiky
    pokud jsem to spočítala dobře a budu mít štěstí tak jakýkoliv je mi to jedno

    OdpovědětVymazat
  73. 18 značek, líbí se mi růžový (1) nebo černý (2)
    nguyenthuylinh351997@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Vlasová kosmetika 10:) Pokud se teda nemyslí i přístroje na vlasy;)
    Natka.horvathova@seznam.cz
    Chtěla bych růžový 1, ale je mi to jedno:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Vlasové kosmetiky je tam 16 (z toho dvě od Alterny a čtyři od Matrixu... a počítala jsem pouze přípravky... ne žehličky atd.)
    amy.photographing@gmail.com
    Asi bych chtěla černý nebo zlatý, ale na tom celkem nezáleží :D konečně by to vyřešilo moje "odhodlání" se dokopat k tomu, abych si ho koupila sama...

    OdpovědětVymazat
  76. ell-e@seznam.cz
    Vlasová kosmetika 18 :) a barva mi je jedno :*

    OdpovědětVymazat
  77. 22 značiek je tam spísaných :) a Ďakujem za pozvánku
    natasa.findrova@gmail.com
    FB:Nataša Findrová :)
    a tangle tretí :) alebo je to vlastne asi aj jedno

    OdpovědětVymazat
  78. pokud jsem vše počítala jen jednou, tak 18 :)
    líbí se mi růžová.

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Pokud jsem správně počítala tak 22:)
    líbí se mi růžový:)
    enthedreamer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Ano, všechny stánky jsem odklikala... :)
    Je jich napočítala 22 celkem ve sloupečku, ale značek jsem našla 18 :) (2x Alterna a 4x Matrix)
    líbí se mi číslo 2
    sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Sleduji vše
    17
    černá (3)
    mariefriedlova35@gmail.com

    sdílím zde: https://www.facebook.com/MajaMary?ref=tn_tnmn

    OdpovědětVymazat
  82. vše sleduji (Tarina S. = GFC , Tamara Fortova = FB)
    4. já jich napočítala 18, když beru v potaz, že je tam nějaká značka vícekrát :)
    5. ta druhá se mi líbí, zlatavá :)
    6. fortovat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Napočítala jsem 18 :)
    Líbí se mi černý :)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Všetko spĺňam, na fb Magdaléna petrášová, priala by som si zlatý variant, magdalenka98@googlemail.com
    Napočítala som 18, lebo niektoré je tam viackrát, ale keby som rátala úplne všetko, tak 22

    OdpovědětVymazat
  85. Sleduji tě už dlouho, značek je 18 a přála bych si ten černý. Mail blogerkalucielle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. napočítala jsem 18 značek :) a líbí se mi ten červený :)

    OdpovědětVymazat
  87. Značek jsem napočítala 22.
    Líbil by se mi TT č. 1 :)
    gregorova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. 17 značek kosmetiky (další jsou přístroje)
    zlatý bych nejradši
    burgetova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Napočítala jsem 18 značek:) růžový.
    martaprochazkova28@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. 22 značek
    č.3 nebo 2 :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. 1. Sandra
    2 a 3. Life With Sandra
    4. značek jsem napočítala 17
    5. na barvě mi nezáleží. Každá je něčím hezká
    nika.jira@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Vlasové kosmetiky jsem napočítala 10. Vlasových produktů, přístrojů a kartáčů na vlasy jsem napočítala 17 (pokud počítám značku matrix pouze jednou) :-)

    Kdybych vyhrála, tak se mi líbí všechny barvy TT. Růžová dívčí, zlatá je zajímavá a černá elegantní, všechno jsou krásné kousky :-)

    Lajky jsem dala na FB pod jménem Verča Pastorková :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  93. skvelý blog.. myslím, že ich je 22:)
    3 by ma potešila
    lucia.jasenovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Napočítala jsem 22, ale nejsem si jistá :)

    Líbí se mi 1, 2 i 3. :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Úžasná giveaway! ♥
    Myslím, že 22 značiek!
    Ružový číslo 1!
    vlckova.simona@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. 18 značek:-)
    Je mi uplně jedno jakou barvu všechny jsou bomba:-)
    lucielovely@seznam.cz

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Vychází mi číslo 18 :). Takže 18 značek:).
    Líbí se mi všechny:). Takže jakýkoliv :-D.
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Napočítala jsem 18 značek.
    Je mi jedno která varianta, všechny se mi líbí :)
    na fb sleduji jako Denisa Grygarová
    Email: deeniiskaa@gmail.com
    Hodně štěstí všem :-)))

    OdpovědětVymazat
  99. Toto je môj mini sník,vlastniť tangle teezer takže sa určite zúčastním :)
    Toto vyzerá ako ľahká otázka,ale pri tom je dosť ťažká :D Všetkych položiek pod značkami je 22,no inde som našla,že značiek vlasovej kozmetiky je 17,potom prístrojov 5 značiek a pleťovej a telovej kozmetiky sú dve značky :D
    Páči sa mi prvá varianta TT
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  100. Ve sloupci je 22 značek, ale některé jsou rozřazené na víc, takže jednotlivývh názvů značek je 17

    Líbí se mi všechny a moje vlásky by za ně hodně děkovaly :)

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. tyjooooo, po TT toužím už dlouho!:)
    5 značek, řekla bych:)
    všechny barvy jsou super, nevadila by mi ani jedna:)
    fb: Elisha Frajerova
    email: frajerka.elis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Značek je 17 :)
    Je mi jedno,jakou barvu bych vyhrála :)
    botkova13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Značek je 22:)
    Taky je mi jedno jakou barvu:)
    michaela.bazalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Sotva začnu sledovat blogy, narazím na tuto krásnou soutěž! Tak snad mi bude hned štěstí přát. :)
    Otázka je to poměrně složitá, nevém, jestli mám počítat i ty přístroje, ale tak zkusín 22 značek?
    Největší radost by mi udělal asi černý kartáč, ale já bych byla šťastná z každého. :)
    sykorkasimi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Značek je vlasové kosmetiky je 17.
    Barva je mi jedno. Mám doma ten klasický, už jsem ho koupila i dvěma kamarádkám. :D
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Já jich napočítala 18 a s "podznačkami" 22 :)
    Barvu bych chtěla 1 nebo 2.
    Sleduji, lajky jsem dala (Radka Vacková) a můj email: radka.vackova5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. GFC - veronika.zorska
    ja som napočítala 17.
    farba akákoľvek v prípade šťastia v giveaway :) všetky sú krásne. ale kebyže som náhodou bola prvá vylosovaná beriem si ružovú :D :D
    veronika.zorska@centrum.sk :)

    OdpovědětVymazat
  108. GFC:Kristína Slováková
    Napočítala som 22 ;)
    Farba:1.ružová
    E-mail:2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  109. Income And Romantic relationships

    My site - ViewSonic Pro9000 best price

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥