středa 17. dubna 2013

{fashion} DKNY

Pěkný den všem,
Opět si dáme inspirativní článek, podle vašich reakcí se vám minulý o značce Calvin Klein líbil, proto budu v inspiraci pokračovat a dnes si ukážeme nějaké věci od DKNY. :-)


Hodinky DKNY jsem opět vybírala na eshopu www.hodinky.cz .
Hodinky obdržíte v originální krabičce, která je už sama od sebe moc povedená.
Já jsem tedy velký fanda DKNY hodinek, zlaté si přeji ke svým 18. narozeninám a všude je obdivuji. Takže jsem si vybírání náležitě užila a ukážu vám hodinky troje, i když favoritů mám mnohem víc. 

Jak jsem zmínila, nejvíce mé srdce touží po hodinkách zlatých. Ciferník je osázen kamínky, řemínek je pozlacený a prostě jsou nejkrásnější! 
Stříbro mám ale také ráda, proto vám musím ukázat i hodinky stříbrné. Tady se mi líbí hlavně pásek, je totiž z keramiky a boky má ocelový. 
No a také se mi samozřejmě líbí i hodinky "bronzové". Tady se mi líbí, že mají tenčí pásek, ale zase ciferník je obyčejnější.
Za mě tedy jednoznačně vedou hodinky zlaté, doufám, že i já budu za nějakou dobu pyšnou majitelkou. :-)


Kabelky DKNY jsou z eshopu www.modnidoplnky.cz, kde mají bohužel jen tři druhy, třeba ale sortiment rozšíří, protože kabelky to jsou vážně krásné, já okukuji ty větší, ale jedno psaníčko bych měla doma strašně ráda...:-)
Mojí jasnou favoritkou je kabelka-psaníčko. Dá se tedy nosit i na rameni, ale mě by se líbila asi víc v ruce. Je prošívaná, kožená, uvnitř má jednu kapsu a na řetízku logo DKNY.
Kabelka se zvířecím motivem je kožená, vínová a má odepínatelný zlatý řetízek. Připomíná mi nějaké zvířátko, líbila by se mi ale na starších osobách. :-)
No a třetí kabelka se mi sice moc nelíbí, ale ukážu vám jí, třeba někomu do oka padne. :-) Je celá kožená, má zajímavý zvířecí vzor, který se mi tedy moc nelíbí a ani by se ke mně nehodil, ale na třeba někom starším si jí celkem představit dokážu. 


Parfémy DKNY koupíte na eshopu www.parfemy.cz za velmi příznivé ceny. Já mám dokonce s jedním zkušenost, je mým hodně oblíbeným a když mi dojde, koupila bych si ho znovu.
Parfémy na první pohled zaujmou svým balením, rozprašovač funguje dobře.

Be Delicious Fresh Blossom Juiced je ten můj. Je to taková hodně sladká, ovocná vůně, já tam cítím exotické ovoce. Výdrž je skvělá, první dvě hodiny voní opravdu silně, později vyprchá, ale celý den je něco cítit. :-)
Be Delicious je letní, květinová vůně, já jí tedy neznám, ale prý také dlouho vydrží. 
Be delicious Fresh Blossom je květinovo-ovocná vůně, já v ní hodně cítím jablko...:-)



Já osobně mám od DKNY kalhoty a košili na spaní, jsme moc spokojená, kvalitní provedení, opravdu bych se věcí nebála. :-)
Říká se opakování matka moudrosti, takže si ještě řekněme, v čem jsou zmiňované eshopy dobré. :-)
Na eshopu najdete až 17 776 kusů značkového zboží, dále expresní doručení do 1-2 pracovních dnů, pokud nakoupíte nad 1200 Kč, poštovné máte zadarmo a co od eshopu požaduji já, je aby byl prověřený zákazníky, kteří byli spokojeni. Tady je 98% spokojenost, takže se opravdu nemusíte bát na internetu nakupovat.

Zaujalo vás něco? Máte nějakou věc od DKNY?

Tereza♥





11 komentářů:

  1. majú pekné hodinky vedela by som si vybrať :)
    sisablog

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí ty bronzové hodinky, jsou elegantní a ten ciferník se mi právě líbí ;)
    Kabelky moc ne-e, slintám spíš nad CC, a to zelené "jablíčko" voní opravdu moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Mam DKNY hodinky uz 13 let a slapou perfektne..a zrovna v pondeli mi dorazily nove...takze DKNY forever..

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc fandím vůním- zelený Be delicious je nejlepší parfém jaký jsem měla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám jednu DKNY kabelku a miluju ji. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Be Delicious som mala už na wishliste, ale v poslednej minute som si ju nekúpila :/

    OdpovědětVymazat
  7. Hodinky jsou boží. Já mám tyhle http://www.brawat.cz/dkny-hodinky/ :-´)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥