středa 3. dubna 2013

{fashion} Calvin Klein

Pěknou středu všem!
Dnes mám pro vás inspirativní článek, ve kterém se koukneme na zoubek značce Calvin Klein. 
Jak asi většina z vás ví, CK nabízí jak hodinky a doplňky, tak šperky nebo parfémy. 
Já jsem pro vás vybrala několik zajímavých produktů, tak se na ně pojďme kouknout. :-)




Hodinky Calvin Klein jsem vybírala na eshopu www.hodinky.cz ,
Všechny hodinky CK jsou dodávány v originální krabičce, jsou vodotěsné a zaručují švýcarskou kvalitu.

Nejvíce mě zaujaly tyto hodinky CK  (1 na fotce). Mají kožený řemínek, jsou bílé a mají hlavně zajímavý ciferník.
Potom bych si také vybrala hodinky hnědé. Ty by se mi ale líbily na starší ruce, přece jenom, jsou trošku smutnější.
A velkým favoritem jsou i třetí hodinky-bílé Calvin Klein
Výběr je samozřejmě mnohem větší, já vybrala ale tři modely, které bych měla klidně doma. :-)


Šperky Calvin Klein jsou z eshopu www.sperky.cz. Tady mě sice zaujalo mnohem víc věcí než tři, ale vybrala jsem nakonec to, co bych si na 100% koupila, kdybych měla dost peněz. :-)

U náramku CK z chirurgické oceli by mě celkem zajímalo, jak velký je ve skutečnosti, ale i kdyby byl nějak moc velký, líbil by se mi k barevnému tílku, například.
Mým jasným favoritem je ale pozlacený náhrdelník z chirurgické oceli. Skoro 4 tisíce je mi za něj líto dát, ale  tvarem a prostě vším se mi moc líbí.
Do své sbírky bych si ráda přidala i stříbrné náušnice z chirurgické oceli. Jsou univerzální a mohla bych je nosit i na stará kolena. :-)


Parfémy Calvin Klein jsou z eshopu www.parfemy.cz
Tady jsem měla těžší výběr, protože vám přeci nemůžu psát o parfému, který jsem nikdy nečuchala. Takže jsem vybrala dva, který znám, jeden má kamarádka a k druhému jsem párkrát čichla v nějakém časopise nebo v Sephoře.

CK Beauty je jasmínová, letní, lehčí vůně, se kterou to ale zase nesmíte moc přehnat, není sice těžká, ale je silná. Zase ale hodně vydrží. Řekla bych, že je vhodnější na mladší ženy, přece jenom je to taková ta holčičí vůně. :-)

CK Euphoria vydrží fakt celý den a pořád je dost silná. Nebudu vám tady vyjmenovávat po čem všem má vonět, koho by to zajímalo, může googlit, jen co vím, tak je to taková květinová vůně. A ten flakón je krásnej!


Doplňky Calvin Klein jsem vybírala na eshopu www.modnidoplnky.cz
CK moc doplňků nevyrábí, takže nebylo moc z čeho vybírat, ale tři věci jsem přece jenom našla.

Co se mi nejvíce líbí je šedé pouzdro na iPhone. Zaprvé, zajistí vám, aby se vám iPhone nepoškrábal a hlavně na přední straně jsou dvě kapsičky, kam můžete dát třeba nějaké papírky, vizitky...
Z pásků se mi asi nejvíc líbí tento bílý, je kožený, s výraznou sponou vepředu. K riflím jako dělaný.
Sice iPad doma nemáme, ale i přesto jsem si už vyhlídla světle béžové pouzdro. Textilie je pokryta malými, bílými písmenky ck, což je moc pěkný detail, který se mi líbí, nepřijde mi to nějaké přeplácané...prostě moc pěkný obal.


Na závěr si pojďme říct, jaké přednosti mají již zmiňované eshopy(www.hodinky.czwww.sperky.czwww.parfemy.cz a www.modnidoplnky.cz)
Na eshopu najdete až 17 776 kusů značkového zboží, dále expresní doručení do 1-2 pracovních dnů, pokud nakoupíte nad 1200 Kč, poštovné máte zadarmo a co od eshopu požaduji já, je aby byl prověřený zákazníky, kteří byli spokojeni. Tady je 98% spokojenost, takže se opravdu nemusíte bát na internetu nakupovat.

Myslím si, že značka CK se prodává čím dál tím častěji, takže určitou vizi určitě má, třeba kalhoty jsou stále velmi oblíbenými a prodávají se pořád, takže bych se vůbec nebála sáhnout třeba po takových hodinkách.

Vybrali byste si něco?
Já mám teda zase nový wishlist v hlavě :-)

Tereza♥


14 komentářů:

  1. Od Ck mám ráda hlavně parfémy :). Euphoria je dokonalá - smetana s jahůdkami. A pak mám taky ráda Secret Obession, to jsou zase švestky v koňaku.
    No ale hodinky bych taky brala... :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty hodinky jsou fakt nádherné, díky za tipy na stránky se určitě podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně CK Summer One <3, jenom už jsem jí dlouho nepotkala.
    Btw, mám na blogu novou rubriku, projekt formování do plavek, obdoba tvého Be fit, budu ráda, když se přidáš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tu vůni neznám :-)
      a určitě na novou rubriku kouknu :-))

      Vymazat
  4. Od Calvina Kleina mám sandále a moja mamka bundu. Je to úžasná značka ,podľa mňa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co jsme slyšela, tak většina lidí je s CK moc spokojena :-)

      Vymazat
  5. tie bielo -zlaté hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju hodinky a tyhle od CK jsou naprosto úchvatný :)


    barborakupkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥