pondělí 29. dubna 2013

{diary} Sraz s Petrou a Plum v Jindřichově Hradci 27.4.2013

Pěkné pondělí všem!
Sice jsem si vás naučila na pondělní instadiary, ale dnes vám musím povědět o  Srazu příznivců blogování, blogů Petralovelyhair a Plum Foolery. A instadiary si dáme až za týden...:-)

Dalo by se to sice popsat jednou větou, ale pokusím se o stručný popis jak to všechno probíhalo. :-)
Bylo to neuvěřitelně super a já za tenhle den holkám strašně moc děkuji, jste úžasné, že jste to takhle skvěle naplánovaly! Doufám, že brzy bude repete! :-)


Do kavárny Fotocafe jsem přišla s Aničkou, která mi půjčuje laky, následně přišla i Madalen a Evča, od které mám fotky(moc děkuji, jsou super! :-) no a když jsme si sedaly, tak už tam bylo strašně moc holek a pár chlapů(máte u mě obrovský obdiv, že tohle kvůli svým drahým polovičkám "podstupujete") a Petra s Plum právě sraz zahájily. 

Potom nás začali obskakovat Míra s Davidem a dali nám taštičku od Ryoru, kde jsou dva vzorky+miniaturka krému, 100 ml Biodermu a pro mě určitě nejúžasnější balíček od Misshy, protože obsahuje plno vzorků, BB v různých odstínech, takže všechno pořádně vyzkouším a potom se konečně rozhodnu, do čeho půjdu! :-)

No pak jsme "drbaly" s Madalen a Aničkou, Petra líčila, Kája prodávala...protože holky si "vystavily" pár věcí z jejich eshopů, takže jsme si to mohli všechno osahat, a hlavně jsme se mohly s Aničkou pořád napomínat, abysme si nic nekoupily, protože jsme se shodly, že toho teď doma máme hodně a nic nepotřebujeme! :-)
Konečně jsem zažila odpoledne, kde si můžete hodiny povídat o kosmetice a nikdo se na vás nebude divně koukat, co na tom můžete pořád řešit. 


"naše trojka" :-)

Musím ještě upozornit na výborné občerstvení! Ty cupcaky s pařížským krémem byly nejlepší, měla jsme co dělat, abych se udržela a všechny je nesnědla! :-) A skvělým nápadem bylo ovoce, jahůdky, banány i jablka byly super :-)


ráj!
 No a kdybych si neodnesla fotku s našema internetovýma "celebritkama" :-) nikdo by mi nevěřil, že jsme tam byla.

trošku spím, ale neva...

 No a na závěr bonusovka, zase něco vyprávím, tuším, že jsme se zrovna bavily o Instagramu :-))
Ale tahle fotka mě fakt skvěle vystihuje, takhle přesně vypadám, když o něčem "vášnivě" vyprávím :-D
(ještě jak mám tu nohu zvednutou :D)


No a po srazu jsem jela do Prahy s úžasnou Vendulkou a Shopaholičkama Dášou a Evčou. Jsem moc ráda, že jsem vás poznala, ta cesta skvěle utekla a doufám, že se co nejdřív uvidíme! :-)

Musím to napsat ještě jednou, ale mé velké díky patří Káje a Pétě, měly jste to vážně super naplánovaný, jste strašně milé a moc ráda jsme tě Kájo poznala! (Petru už znám, jsi taky super! :-))
Takže doufám, že na podzim bude další sraz a zase se tam potkám s váma všema! :-) A s Peťou třeba i dřív. :-)

Omlouvám se, že je tenhle příspěvek plný smajlíků, slov skvěle a super, ale jsem ještě teď nadšená, byl to super zážitek a nějak "inteligentně" to neumím popsat. :-)

Mějte se krásně!

Tereza♥

P.S. První tři fotky jsou od Petry, zbytek od Evči, moc děkuji!
P.P.S. Připomínám GIVEAWAY o Tangle Teezer! :-)




25 komentářů:

  1. škoda, že mi to nevyšlo, určitě to byl úžasný sraz! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem to ale trubka! Jsem si říkala, že tu slečnu od tvého stolu znám a ona to byla Madalen. Tak snad příště se s ní poznám ;)). A s tebou ostatně taky, nějak jsem se styděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem se taky styděla, buď v klidu :-)) a bylo to parádní co? :-) třeba uděláme nějaký "Jindřichohradecký" sraz a sejdeme se a už se nebudeme stydět :-)

      Vymazat
  3. Wow, to muselo být skvělé! Škoda že bydlím tak daleko, mohly by něco udělat v Praze :))))

    Stále probíhá na mém blogu GA! http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) škoda, další bude asi v Brně :-))

      Vymazat
  4. Jaký má Evča blog???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel Evča od které mám fotky blog nemá a ta druhá Evča se kterou jsem jela do Prahy bloguje s Dášou na Shopaholičkách :-)

      Vymazat
  5. Škoda, že mi to nevyšlo, muselo to být super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Terko, my moc děkujeme, že jste dorazily, bylo to úžasné a určitě se uvidíme dřív, třeba uděláme nějaké malé posezení jen pro místní a na podzim větší sraz v Brně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobrý nápad Peti, takový "Jinřichohradecký" sraz by nemusel být vůbec špatný a určitě to musíte v tom Brně uspořádat! :-)

      Vymazat
  7. :D nám ta cesta taky utekla, bylo to s tebou a Vendy vážně super povídání :) S těmi slovy chvály se u mě v příspěvku taky roztrhl pytel :) ale bylo to prostě SUPER :D
    Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáša, moc ráda jsem tě poznala a jsem ráda, že sis mě "našla" :-))

      Vymazat
  8. Mě moc mrzí, že jsem nemohla jet, muselo to být parádní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tooolik Vám závidím..:( škoda, že jsem zdaleka..muselo to být fajn ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to fakt super, třeba příště to bude pro tebe lépe situované :-))

      Vymazat
  10. Vypadá to na super akci. :)
    Důležité je, že si to všichni užili. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak koukám, že v sobotu se to v JH taky bloggerkama jenom hemžilo ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsme moc rády, že se Vám sraz líbil, já si to maximálně užila a už se těším na další který nám snad vyjde na podzim v Brně :D

    OdpovědětVymazat
  13. Takových blogerek co sleduji na jednom místě. To musí být sen! Já chci taky vidět všechny živě!

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo představa že mám takových obdivovatelek jako Péťa.. to se mi nikdy nestane :D .. ale ona je vážně užasná, potkala jsem jí jednou na veletrhu kde jsem prodávala kosmetiku a ona přišla a říká: Dobrý den a já i přes to že je starší .. tak jak mám pocit že jí znám tak říkám Ahoj já tě znám z blogu :D :) je nejvíc milá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥