pondělí 22. dubna 2013

{diary} INSTADIARY No.16


Pěkné pondělí,
řekla bych, že na blogu jsou dvě skupinky lidí. Jedna má instadiary ráda a jedna tento typ příspěvku nesnáší. Já ale příspěvky instadiary dělám ráda a tak je pro tu skupinku příznivců dělat budu a snad se té druhé půlce bude líbit zase nějaká recenze a podobně...:-)
Pojďme tedy na to.

Jemčina // China Glaze Hang ten toes // uklízení šatny
včerejší outfit post // Essie Cute as a button //na procházce :-)

Můj minulý týden byl poměrně nezáživný. Ve škole jsme sice něco dělali, ale nic závažného a v osobním životě také nic nového. Konečně přišlo teplíčko, které mám ráda, ale ještě radši mám jaro a proto doufám, že bude tak těch 20 stupňů...:-) Ale o tom jsem vám psala už včera.
Včera jsme si udělali výlet do Budějovic, kde jsme byli na výborném obědě v Masných krámech a i přes to, že je to typická česká hospoda, vypadá to tam příjemně a i něco dietnějšího se tam našlo. Dala jsme si zeleninu na grilu a pak výborný dezert Limetkové parfait s mátou a ovocem. Vyfotila bych vám to, ale byli jsme tam s kamarádama a to by bylo straně trapný :-D Ale každopádně to bylo moc výborný a všem restauraci doporučuji!
Při cestě nazpátek jsme se zastavili ještě na Jemčině, kde jsme se prošli, vyfotili outfit(konečně) a jeli domů, kde jsme se něco poučila. 
V sobotu jsem dělala pořádky v šatně, oblečení jsme vyházela minulý týden, teď jsme to tam jenom přerovnala, jsme zvědavá, jak dlouho mi to v těch hromádkách vydrží. 
No a zase jsem zkoušela nové laky, a těším se na další. :-))

A jaký byl váš minulý týden?

Tereza♥

32 komentářů:

  1. veľmi pekné fotky,, a krásna sukňa ;)

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou hezké a moc Ti to sluší :) A v těhle příspěvcích pokračuj. Mám je ráda..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám instadiary ráda :) Super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké barvičky laků na nehty. A já se řadím do té skupinky, co má tyto člány ráda :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda! a ty laky jsou opravdu super! :-))

      Vymazat
  5. Fotky jsem už viděla, ale klidně se na ně podívám znova:) Ten outfit je skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, a ano, vím, že mě sleduješ na instagramu, jsi moje pravidelná "likovačka" :-))

      Vymazat
  6. Ten růžový lak China Glaze je úúúúúúúžasnýýý! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Já tyhle příspěvky mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aj u mna teraz vedu ruzove nechty :)

    Inak ak este nemas darcek pre rodicov ku dnu matiek alebo otcov pozyvam ta k sebe na giveaway, darcek mozes pouzit aj pre rodicov :)tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. HELLO BEAUTIFUL! Today by chance I have known your blog, and as always I say; between sisters bloggers should be supported and I already I have given my support joining your community of followers! It was a surprise, I see that each time there are blogs of high quality I do not know and I am pleased to have found! I invite you to my own, I hope you like it and encourages you to give me your support! We keep in touch! Good luck and very grateful for your new friendship!KEYKOAMODEL.

    OdpovědětVymazat
  10. super insta fotky! Nádherný lak na nehtách, jsi krásná :)

    http://wavesofourlifee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Hi beautiful!

    Beautiful Photos! :)

    Do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. instadiary je super věc!:) nenech se odradit ;) ten šatník obdivuji, svůj bych radši nefotila:D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky, ten lak od essie má luxusní barvu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! jo ta barva je dokonalá! :-)

      Vymazat
  14. Ten lak je super a celý outfit taky :)
    A udělala jsi mi hroznou chuť na něco sladkého..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! a dej si něco sladkého, jsi štíhlounká! :-)

      Vymazat
  15. Lak má krásnou barvu. :) Essie mám ráda a jako jedny z mála laků mi vydrží s top coatem skoro celý týden. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, do Essie se vyplatí investovat :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥