pondělí 15. dubna 2013

{diary} INSTADIARY No.15


Pěkné pondělí všem,
vy určitě víte, co to znamená, když je pondělí. Takže ano, opět instadiary :-) A taky plány na tento týden...:-)


nová výpůjčka // dva balíčky během jednoho týdne // konečně sukně

nové věci na votočvohoz // první zmrzlina // home made pizza // O.P.I  My back pocket
Minulý týden byl poměrně náročný. Ani ne tak ve škole, ale spíš jsem řešila několik nepříjemností, ale už je to za náma, nový týden může začít. :-)
Anička mi půjčila nové laky, jsou fakt krásný, mají nádherné jarní barvičky.
Konečně máme sluníčko, takže jsem mohla po dlouhatánské zimě vytáhnout sukni, taky jsem měla první zmrzlinu v tomto roce a doma jsme dělali pizzu. I přes to, že pizza má chutnat trochu jinak, já jí mám ráda i takovou, jakou dělá mamka :-)
Důležitou informací je i to, že jsem na votočvohoz nahrála nové věci. Ano, není to nic extra, ale kdyby se vám přece jenom něco líbilo..tak se koukněte...:-)
No a ještě dvě věci, které mi přišly! Crest, zubní bělící pasta, bělím a jsem celkem nadšená, jen ta cena...a novinka od Vichy, "hubič" pupínků, ale to zas tak odvázaná nejsem, slibuje, že do 48 hodin pupínek zmizí, ten můj měl zmizet v sobotu okolo 16h(:D), dneska je pondělí, a nevypadá to, že by chtěl "odejít". Ale dáme si ještě recenzi, asi někdy příští, nebo přespříští týden. :-)

No a co pro vás mám tento týden? Zítra si dáme recenzi "bíbí krému" od L´Oréal, pak nějakou inspiraci, ve čtvrtek nebo pátek vyhlášení GA s recenzí na dva produkty Zoeva no a v sobotu sledujte určitě blog, protože začíná GA o tři Tangle Teezery :-)

Jaký jste měli minulý týden? A jaké máte plány na tento?

Mějte se hezky, doufám, že tento týden bude super! :-)
Tereza♥

No a ještě připomínám GIVEAWAY! :-)

22 komentářů:

  1. ten oranžový OPI lak je nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ ale jinak byl příšernej, nešel mi vůbec nalakovat...

      Vymazat
  2. Měla jsi moc hezký víkend, budu ráda, když půjdeš na můj nový blog. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přestěhovala jsem svůj blog na novou adresu :)

    Myfabstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, tu pizzu bych si dala :) Miluju insta fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, a ta pizza byla fakt mňam :)

      Vymazat
  5. mňam zmrzka. a hmm, idem si nalakovať nechty :D

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. všichni jedou instagram ;) ale hodně dobrý fotky máš ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. děkuji :-) jo ty laky mají parádní barvičky :-)

      Vymazat
  9. pěkné :) chtělo by to outfitový post s tou sukní ;) :D jsou ty OPI laky dobrý? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) no ta sukně už tu jednou byla, ale možná bude :-)
      no já mám ty OPI laky jen půjčený a abych za sebe řekla tak bych si je sama asi nikdy nekoupila...nevydrží o nic víc, než třeba Maybelline, jen ty barvy jsou super, to jo..ale za ty peníze...to bych spíš doporučila ChG, ta se mi pěkně lakuje a celkem i vydrží :-)

      Vymazat
  10. Můj plán na tento týden je, jak už víš, vrátit se v plné parádě k blogování :)).

    Btw, od koho si půjčuješ laky ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Aničky Vopravilové :-)
      a vrať se, určitě! :-)

      Vymazat
    2. Jéj, myslíš, že by mi taky nějaké půjčila :))?

      A k tvému komentáři u mě - Každý měsíc bys měla vyzkoušet něco nového. Žijeme přeci jen jednou ;)).

      Vymazat
    3. jo to nevím, to se s ní musíš domluvit :-)
      a máš pravdu, ale já si fakt vůbec nemůžu vzpomenout, jestli jsme něco nového vyzkoušela...ale asi fakt ne :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥