pondělí 8. dubna 2013

{diary} INSTADIARY No.14


Pěkné pondělí všem, konečně sluníčko, takže mám dneska i dobrou náladu. Ať už není jinak! :-)
Jak už to bývá zvykem, opět mám pro vás ohlédnutí za mým minulým týdnem a na konci článku opět plány na tento týden.


China Glaze Harvest Moon // pan Vystrčil // kuře v alobalu // hudebka

novinky // večeře // co právě čtu // Nubar Belize Coral
Minulý týden nebyl zase nijak zajímavý, ve škole se prakticky nic nedělo, měli jsme jen přednášku s panem senátorem Vystčilem, což bylo pro mě velice zajímavé, ukázal nám na fotkách prostory senátu, taky mluvil o židlích, které tam jsou údajně strašně nepohodlné, vysvětloval jak to funguje, když se schvaluje nějaký zákon a taky prozradil svojí teorii proč se v poslanci v Poslanecké sněmovně hádají. Bylo to prostě moc zajímavé povídání, které mě chytlo i přesto, že ve všem se s panem Vystčilem neshoduji. Vyzkoušela jsme moc pěkné barvy laků, dneska jsem si půjčila další a jsou fakt parádní. Přišlo mi pět balíčků, v jednom byli tři Tangle Teezry do GA, na kterou se můžete těšit asi příští týden, potom pěna na čištění pleti, která obsahuje výtažky z perel, BB od L´Oréal, který je snad pro mrkev, potom rozjasňovač Mary Kay, na který si za pár týdnů přečtete recenzi a potom balíček Zoeva, kde byli gelové linky, které jsou do GA, podkladová báze pod oční stíny a blending brush pro mě, na otestování a následné zrecenzování. :-) Máte se tedy v budoucnu celkem na co těšit.
No a jinak jsem taky vařila, kuře v alobalu na medu, citronu, s broskví, rozinkama a ořechy bylo moc dobré a rýžové nudle s brokolicí taky, takže jsem měla i úspěšný týden co se vaření týče. :-)

No a co vás čeká tento týden na blogu?
Dáme si určitě recenzi na 4+1 krok od La Chevre, ta už je nachystaná, možná i recenzi na oční krém Ziaja a taky něco z toho, co mě v poslední době bavilo. Tři věci za minulý měsíc nebudou, nějak nevím, co bych vám ukázala, protože článek o Drážďanech byl, i new in, takže jste už všechno viděli. :-)

Jaký byl váš minulý týden?

Přeji úspěšný týden plný sluníčka! :-)

Tereza♥

13 komentářů:

  1. To byl výživný týden :) Už se moc těším na recenze :) No týden nic moc, jsme nemocná, ale těším se na další :)

    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tangle teezer je úžasnej! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé těším se na GA, už by se mi konečně mohlo JEDNOU zadařit :D
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, ten poslední lak vypadá skvěle :) A na giveaway se těším, TT bych chtěla, tak si budu extrémně hodně držet palce :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky. Ta večeře vypadá lákavě a moc se mi líbí ten poslední lak. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥