pondělí 1. dubna 2013

{diary} INSTADIARY No.13



Ještě jednou pěkný večer!

Tak tu máme opět ohlédnutí za minulým týdnem.
A na konci taky plány na tento týden!
Pojďme rovnou na fotky.

oběd v Drážďanech // Zwinger // China Glaze cranberry splash

nová aplikace CCF // fuj // Tiffany♥ // Nubar prize

Minulý týden mi začal moc hezky. Ve škole se nic moc nedělo, proto jsem měla čas zase na lakování. Ve středu jsme byli se třídou v Praze. Začali jsme v Anežském klášteře, potom jsme se koukli do Betlémské kaple a pak konečně dostali rozchod. Jelikož jsem se ještě nebyla "na čumendu" u Tiffanyho, s kámoškou jsme se rozhodly, že to tam zajdeme okouknout, Mary má ráda i film Snídaně u Tiffanyho, tak jsme tam prostě jít musely. :-) No a odešly jsme s katalogem v krásné taštičce. :-) Prý ať máme doma co prohlížet. :-)
Od čtvrtka do soboty večer jsem byla v Drážďanech o kterým bude určitě článek, možná i mini new in...uvidíme. Nebudu se tedy moc rozpisovat, napsat ale musím, že to byl moc příjemný výlet. 
V sobotu jsme se ještě zastavili v Praze, povečeřeli v restauraci Modrá zahrada na Národní třídě, kterou mohu všem moc doporučit, je hned vedle Potrefené Husy, mají tam velký výběr italského jídla a vaří moc dobře. 
Neděli jsem strávila u babičky, úplně šíleně sněžilo, fakt nechápu tohle počasí...

A jaký byl váš minulý týden?

Tereza♥

P.S. Tento týden se můžete těšit na recenze na novinku od Rimmel London, tři věci. spotřebováno a mnohem, mnohem víc! :-))


10 komentářů:

  1. pěkné fotky :) v Dráždanech to muselo být úžasný, budeš dělat new in post? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teri, veľmi sa teším na tú recenziu ! :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky do Drážďan a chci ten Nubar lak...A chci a chci ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já ten Nubar lak chci taky, je jen půjčený...:-(

      Vymazat
  4. Pěkné fotky, měla jsi akční týden :) Těším se na recenzi i na mnohem mnohem víc ;))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥