pondělí 1. dubna 2013

{be fit!} Udělej to pro sebe No.3

Pěkné pondělí, 
dnes si dáme dokonce dva články, protože menší pauza mi zajistila několik restů a já toho na blogu potřebuji hodně udělat...

Teď si dáme ohlédnutí za mým minulým týdnem co se hubnutí týče a večer INSTADIARY.




V jídle jsem se nějak neomezovala, od čtvrtka jsem byla v Drážďanech a tam jsem jedla to, co mi pod ruku přišlo, tím pádem jsem ani necvičila. 
Dnes bych ráda zahájila 30 dní dřepování o kterém vás budu ještě určitě informovat. :-)
Opět jsem si zapisovala co jsem jedla, pod seznamem najdete i nějaké cvičení, od minulého týdne jsem ale nějak nepokročila. 
Pojďme se na to tedy kouknout. :-)


Pondělí
  • snídaně-müsli s mlékem
  • svačina-rajče
  • oběd-nic
  • svačina-hořká čokoláda
  • večeře-rýže a rajčata
Cvičila jsem PSY gangnam style cardio dance workout

Úterý
  • snídaně-chleba s máslem a kakao
  • svačina-hrozno
  • oběd-těstoviny s rajskou omáčkou
  • svačina-Lipánek
  • večeře-tofu s rýží

Středa
  • snídaně-müsli+mléko
  • svačina-houska s uzeným sýrem
  • oběd-houska s Gervais a ledovým salátem
  • svačina-karamelový pohár
  • večeře-kukuřice, hrášek, mrkev podušená s rýží
Nic jsem necvičila, celý den jsem byla v Praze a nachodila jsem toho celkem hodně...:-)

Čtvrtek
  • snídaně-chleba s medem
  • svačina-müsli tyčka
  • oběd-bageta s parenicou a ledovým salátem
  • svačina-Big Mac 
  • večeře-toasty
Necvičila jsem, ale poměrně hodně jsem toho nachodila v Drážďanech. 

Pátek
  • snídaně-makový závin
  • svačina-croissant
  • oběd-sendvič ze Subway
  • svačina-nic
  • večeře-toasty
Chození po Drážďanech

Sobota
  • snídaně-chleba s bylinkovým máslem
  • svačina-nic
  • oběd-čínské nudle s kuřecím masem
  • svačina-marcipánový dortík, horká čokoláda
  • večeře-těstoviny se špenátem a parmezánem
Chození po Drážďanech

Neděle
  • snídaně-mazanec s kakaem
  • svačina-nic
  • oběd-vepřový řízek s bramborovým salátem
  • svačina-pudingový dezert s višněmi 
  • večeře-rizoto
5 km vycházka

Co jste minulý týden udělali pro sebe vy?
Přeji hezké pondělí!

Tereza♥

13 komentářů:

  1. Pěkný jídelníček, jenom bych zahrnula více ovoce a zeleniny :))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  2. 30 dní dřepování? Fuj :D
    Bude článek z Drážďan? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes dobírám antibiotika, takže zítra začínám taky.. A asi budu zase oddaná Jillian a dřepy taky zařadím :)) Hodně shozených kil přeju:))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak co vidím, tak jsi toho pro sebe, co se týče jídla, nic moc neudělala. Svačit croissant? Neobědvat nebo nesvačit vůbec? Máslo? Hořká čokoláda? Čínské nudle? No, nevím, nevím, ale co se cvičení týče, tak docela dobré :) Chce to ještě všechno vyvážit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak píšu v článku, byla jsem v Drážďanech a tam jsem byla ráda za ten croissant, čínské nudle a podobně...svačiny někdy nestíhám, ve škole pořád jíst nemůžu a na obědy chodim do jídelny, kde se moc jíst nedá, takže nevim no...

      Vymazat
    2. Všechno jde, když se chce :) Do školy si můžeš nosit krabičky s jídlem, na výlety se zásobit aspoň ovocem a zeleninou, když už ničím jiným, nebo si aspoň vybírat jídla, která páchají nejmenší zlo a ne hned zhřešit při prvním okamžiku.. Bude to jen věc názoru, ale moc mi to každopádně jako dietní režim nepřipadá

      Vymazat
  5. Jak už slečna říkala, jídelníček nic moc... :) Ale s jarem půjde vše lépe... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento týden jsem opravdu jídelníček neřešila :-) máš pravdu, s jarem to půjde líp, tahle zima nejde přečkat na nějaký dietce :D

      Vymazat
  6. Ty jsi fakt pečlivá, já se přiznám, že teď nemám co psát ... zaměřuji se na jiné články a spíš na recepty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Terezkooo! Jíš hrozně málo bílkovin a tuků a naopak hodně sacharidů. Takhle sice zhubneš, ale ne tak, aby to vypadalo hezky. Přidej zeleninu, jogurty, sýry a třeba oříšky. Jinak, to dřepování na 30 dní dělám taky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím..ale já tenhle týden vůbec neřešila, co jím :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥