neděle 3. března 2013

{vypotřebováno} Únor 2013


Pěknou neděli všem! Vítám vás u dalšího článku. 
Rozhodla jsem se, že se také pustím do rubriky vypotřebováno, protože každý měsíc se něčeho zbavím a tak vám o tom můžu napsat a já si tím vlastně i utřídím myšlenky, jestli si danou věc ještě někdy koupím.

Zaveďme si na začátek stupnici oblíbenosti a poté se už koukněme na vypotřebované věci.

♥♥♥♥♥-hned teď musím běžet do obchodu pro nové balení
♥♥♥♥-byla jsem moc spokojená, ale koupím třeba až za čas
♥♥♥-existuje plno jiných věcí, které jsou lepší než tato
♥♥-nekupovat, opravdu jedině, kdyby na trhu nebylo nic jiného
♥-nikdy víc, opravdu!




Rimmel London Lasting Finish 25h-♥♥♥♥
Make-up ze kterého jsem byla vážně nadšená. Moc pěkně kryl, dlouho držel, pleť rozjasnil, hezky se roztíral a měl pumpičku. Měl prostě všechno, co od make-upu chci. Momentálně ho předehnal make-up od Revlonu, ale myslím si, že se k tomuhle ještě někdy vrátím, protože tak dobrý make-up za 200 CZK jsem ještě neměla.


Garnier BB Cream-♥♥
Tak konečně jsem se ho zbavila. Popravdě, vypotřebovala ho spíš mamka, té na pleti seděl a byla s ním spokojená.
Já jsem teda nadšená rozhodně nebyla, dělal mi na tváři fleky...no psala jsem už kdysi dávno recenzi, tak se můžete kouknout...za mě prostě katastrofa, jediné + bylo, že lehce hydratoval...rozhodně se ale tomuhle BB cream říkat nemůže...


Termální voda Avene-♥♥♥♥♥
Doma už mám další balení, takže to vypovídá o všem. Nikdy jsem ještě neměla tak hladkou pleť jako po nastříkání této vody. Na léto je skvělá, protože osvěží, v zimě mám zase strašně "drsnou" pokožku, na kterou pomáhá tisíckrát lépe než všechny krémy. Aplikace je příjemná, prostě klasický sprej. Rozhodně ale doporučuji!


Nivea deodorant bez hliníkových solí-♥♥♥
Hledala jsem celkem dlouhou dobu nějaký deodorant, který neobsahuje hliníkové soli. Tento od Nivey s vůní jasmínu sice soli neobsahuje, ale mě strašně smrděl. Z té rádoby "vůně" se mi dělalo špatně. Jinak ale hezky dlouho vydržel..ale prostě u deodorantu je pro mě důležitá vůně, takže doufám, že najdu deodorant bez hliníků, který bude vonět. Nemáte náhodou nějaký typ?


Ebelin odlakovač bez acetonu-♥♥♥
Nehty sice nevysoušel, sice odlakoval, ale ne zas tak dobře, strašně smrděl. Měla jsem od Ebelin zelený odlakovač a ten lépe odlakoval a i bych řekla, že tak nesmrděl. Aplikace je ale zajímavá, "pumpička" mi vyhovuje, alespoň nevyleju strašné množství na tamponek. Bohužel jsem u nás v DM už ten zelený neviděla, ale tenhle už nechci...snad se k nám zase ten zelený dostane a nebo budu muset najít nějaký lepší odlakovač.


Balea koncentrovaný krém na ruce-♥♥♥♥
Krém byl vhodný na popraskané ruce, což já v zimě poměrně často mívám, takže jsem si řekla, proč nevyzkoušet tenhle krém za nějakých 35 Kč. Byl vhodný do kabelky, protože byl malý, nebyl parfemovaný a hlavně ruce hezky hydratoval a vyživoval. Obsahoval výtažky z nějakých olejů a na rukou nechal pěkný ochranný film, či jak se tomu říká. Teď ho kupovat nepůjdu, protože mám doma velkou zásobu jiných krémů na ruce, ale příští zimu mám v plánu koupit si ho.


Co říkáte na zavedení tradice Vypotřebováno...?
A jaké výrobky jste tento měsíc vypotřebovali vy? Budete si je kupovat znovu, nebo jste našli totální propadák?

Hezký zbytek neděle

Tereza♥

14 komentářů:

  1. Tak z tohoto jsem nezkoušela nic, ale už delší dobu pokukuji po tom make-upu :).

    OdpovědětVymazat
  2. You have the chance to join my exciting SECRET GIVEAWAY just one more day!So hurry up and click on this link:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
    Thank you!
    xoxo Veselina

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně mě fascinují články se statistikama za jednotlivý měsíc :D já bych neměla každý měsíc co psát, nevím... tak velkou spotřebu prostě nemám :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Hezkeee, moc :))) rubriku jako mas ty jsem take plánovala a dávám dohromady články:)
    Mrkni ke mě :) www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  5. s avene jsem taky vždy spokojená, líbí se mi tvůj způsob hodnocení)

    OdpovědětVymazat
  6. Odlakovač mám taky a vím že si další nepořídím. A doporučuji odlakovač z Lidlu, který má stejný aplikátor jako tento z DM a je prý úžasný. Já si ho plánuji pořídit hned jak doberu tuhle fialovou nádheru.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ten z Lidlu je za pár korun, má stejný dávkovač a je super.

      Vymazat
  7. Takové články jsou fajn a určitě bys je psát měla, protože ti to jde. :) Já nepoužívám žádnou haldu přípravků a tak nemůžu říct, jestli dobré, či špatné, ale inspirovala jsi mě a aspoň vím, do čeho se pouštět a čemu raději vyhnout. :D

    OdpovědětVymazat
  8. skvelé výrobky :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. takové články mě baví! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký článek, tuto rubriku mám obecně ráda. Z výrobků, které zmiňuješ, mám zkušenost s termální vodou Avéne (a radím Ti, kup si to velké balení, vydjde tě cenově mnohem lépe), kterou ráda používám především v létě a na dovolené. Je skvělá a naprosto univerzální! Dále jsem měla ten fialový odlakovač od Ebelin, na kterém se mi nejvíce líbilo to dávkování, jinak mi taky smrděl. Mé spotřebované výrobky za únor najdeš zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/02/spotrebovano-doma-unorova-bilance.html

    OdpovědětVymazat
  11. tyhle články mě hodně baví! dělej je dál :)

    OdpovědětVymazat
  12. Až na ten BB cream jsou to fajn výrobky..ta termální voda vypadá moc pěkně :) Popřemýšlím o ní na léto..

    OdpovědětVymazat
  13. super článek. potěšilo mě, co jsi napsala o tý termálce od Avene. Nedávno jsem v drogerii koukala na věci od avene, na tu termálku a málem jsem si koupila micelární vodu od Avene. Ještě si to musim nechat v hlavě projít, dopotřebovat tu, co mam a pak ji asi poběžím koupit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥