úterý 19. března 2013

{recenze} Ziaja kids-colopěnosprcháč

Dnes jen kraťoučká recenze na colovou "mňamku" od Ziaji. 
A zítra details of my room! :-))


Sice nejsem malé dítě, ale když jsem viděla tenhle ňuňu obal a ještě si přečetla, že se jedná o colovou pěnu do koupele, musela jsem jí mít a mýt se s ní. Na obalu se píše, že je to jak pěna do koupele, tak i sprchový gel..takže 2V1. A kdo by nechtěl mít dvě věci za cenu jedné? No to já teda mít chci! A tak mám pěnosprcháč doma. A po každé koupeli voním colou. A nejen po koupeli, dokonce i po sprchování. Budete vážně skvěle vonět, nebudete vysušeni a hlavně, budete mít na dlouho vystaráno, protože 500 ml za 69 Kč je dobrý kup. Ba dokonce kup roku!
A kde to teda koupíte? Například na www.ruzova10.cz nebo osobně na adresa Růžová 8/10, Praha 1
Takže, kdo bude vonět stejně jako já?



Tereza♥

6 komentářů:

  1. hmm to musí krásně vonět :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uáááá to chci! Koupím to malý ségře a pak to budu používat sama ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. no a kde sa to dá kúpiť? ja to zháňam už rok a nikde nič...

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně nevysušuje? Chjo jsem to ale lenoch, jsem z Prahy a v Růžový jsem ještě nebyla :D Mám od Ziaji kakaový pleťový krém a nijak mě nenadchnul, za to ten s mořskými řasami víc než dost. Krém na ruce s olivou hodnotím jako průměr.
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥