sobota 16. března 2013

{recenze} Štětce IS´Mine


Pěkný sobotní večer,
myslím si, že po třech týdnech testování štětců ISˇMine je vhodný čas na zrecenzování.
Musím hned na začátek říct, že jsem doteď měla a používala pouze štětec na pudr, tvářenku a dva štětce na oční stíny z DM a nebo Essence, což tedy nemůžu nijak srovnávat, ale nejsem make-up guru, takže mi tohle stačí a nepotřebuji Sigmu a podobně. 
Štětce jsou z umělých vláken nebo z přírodních-kozích a koňských a vypadají podobně jako štětce Sigma. Porovnání najdete u Viennettky.
Jinak seženete je například u Madalen v jejím eshopu za 659 Kč a můžete si vybrat buď fialové nebo růžové provedení.


Sada 13 štětců vám dorazí v krásném koženkovém pouzdru, které se zapíná na cvočky, které můžete využít jako stojánek a hlavně je praktické na cestování, jen štětce zaklopíte, zacvaknete a jedete.
Samozřejmě obal taky prodává, což je v tomto případě velmi dobrý tah, obal se mi strašně moc líbí.





ŠTĚTEC NA PUDR
Nevím, jestli je dobrý nápad začínat od nejhoršího, ale je to prostě nejzákladnější štětec, takže prostě začít s ním musím.
Tento štětec je dost hustý, ale nemá moc jemné štětiny. Ne že by škrábal, to vůbec ne, ale když ho porovnám s DMkovským, tak tam cítím rozdíl.
Co mě hodně štve je fakt, že prostě pelíchá, Prala jsem ho každý třetí den, protože jsem si říkala, že třeba pelíchat přestane ale pořád nic. Nejhorší je, že když si nanáším pudr, tak mi normálně pár štětin zůstane na tváři, což je nepříjemné. Za mě tedy nejhorší štětec, ale třeba někomu nepelíchá, je to asi kus od kusu.
K štětci dostanete i takový chránič štětin či jak to nazvat, který pěkně drží tvar a zabraňuje "rozplácnutí".


porovnání IS´Mine a DM štětce 

STIPPLE BRUSH
(štětec na make-up)
Popravdě, s tímhle štětce to prostě neumím. Nepelíchá, je strašně měkej, což je sice příjemné, ale jelikož, pokud tedy dobře čtu, se make-up s tímto štětcem má jakože vťupkovávat do pleti, štětiny se ohnou a moc s nim ťupkování nejde. Já ho tedy nepoužívám, nemám ale porovnání, takže nevím, jestli je to mou nešikovností, nebo je ten štětec hůř udělaný...:-)
Nedávno jsem ale viděla, jak si s timhle štětcem nanášela Lou tvářenku, zkusila jsem to a jde to opravdu pěkně, takže nakonec uplatnění nacházím. 


ŠTĚTEC NA KONTUROVÁNÍ A TVÁŘENKU
Z tohoto štětce jsem celkem nadšená. Sice trochu páchne kozou, ale moc nepelíchá, má měkké štětiny, ale neohýbají se, takže se s ním pěkně konturuje a nanáší tvářenka. Při posledním praní se mi trochu rozjel, ale snad to příště napravím. Jinak jsem ale moc spokojená! 


ŠTĚTEC NA MAKE-UP
(plochý)
Vypadá jako štětec na natírání, což také je. Je pěkně měkký, vůbec nepelíchá a drží tvar. Make up se s ním roztírá pěkně, pokud jste šikovní, nebudou vidět ani tahy. Já ho občas použiji, nejsem ale ještě úplně zběhlá, takže zatím je pro mě jednoduší aplikace prsty, třeba se s ním ale naučím pracovat rychle :-)


ŠTĚTCE NA OČNÍ STÍNY
Podle mě štětce, na kterých toho nejde moc zkazit. Nepelíchají, jsou měkký, drží tvar...prostě se s nima stíny moc pěkně aplikují. Jeden je kratší, jeden delší, já tedy neřeším, jaký zrovna použiji, prostě vezmu ten, který mám po ruce.
Ten štětec úplně vlevo je trochu zkosený, hezky se s ním vykresluje záhyb oka.


ŠTĚTCE NA OČNÍ LINKY
Oba jsou pěkně jemné, drží svůj tvar a štětiny z nich nevypadávají. 
Ten kulatý používám, když si dělám linku stínem, opravdu hezky se mi s ním táhne.
Zkosený nepoužívám, gelové linky doma nemám, ale co jsem zkoušela, tak s ním uděláte pěkně i linku stínem.


ŠTĚTEC NA BLENDING A ŠTĚTEC NA VYKRESLENÍ OKA
Tak štětec na blending jsem si opravdu oblíbila, je pěkně jemný, hustý a stíny s nim opravdu hezky ztratíte, fakt šikovný pomocník.
Štětec na vykreslení oka používám do vnitřního koutku na rozzáření oka, možná by měl být dle mého názoru tvrdší, při aplikaci se tak rozplácne. Ale je pěkně hustý.


ŠTĚTEC NA KOREKTOR A ŠTĚTEC NA OBOČÍ/ŘASENKU
Začněme tím korektorovým. Sice drží hezky tvar, je moc příjemný, ale já s ním korektor (Dermacol cover) pouze naberu, rozetřít ho musím prstem. Je totiž strašně maličký a prostě to s ním nejde.
Kartáček na obočí či řasenku, je jako každý jiný naprosto normální, obočí hezky vyčeše, pokud máte slepené řasy tak je hezky pročeše. Prostě u toho snad ani nic zkazit nejde, ne? 


Abych to nějak shrnula, se štětci jsem až na ten na pudr moc spokojená, všem je moc doporučuji, pokud nechcete dávat tisíce za štětce, ale chcete mít nějakou sadu doma, vyzkoušejte tuhle, věřím, že vás nezklame.

Co vy a štětce, máte doma nějakou sadu?
Nebo to vůbec neřešíte?
Nezapomeňte na giveaway!

Tereza♥



9 komentářů:

  1. Ty jo tak nevím jestli si je objednat nebo ne .o.O ale asi mě ten pudrový neodradí a pořídim si je:)) Děkuji, konečně pěkná recenze na štetečky :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. vypadají skvěle, asi vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadajú super, ale keďže ja veľmi tiene nenosím a púder málo používala by som odtial asi dva takže mne osobne by sa to neoplatilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vypadají skvěle, škoda, že je nemají ještě v jiných barvách, zrovna růžovou a fialovou moc nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám fialovou sadu a asi hodně záleží jaký kus se k tobě zrovna dostane, protože můj štětec na pudr je naprosto perfektní. Jestli pustil deset chlupů za půl roku, tak to přeháním. U tebe zase kukám, že máš nádherný blending brush, ale ten můj ne chudý a úplně na nic...:( Každopádně za ty peníze je to krásný set. :)

    OdpovědětVymazat
  6. na ebay jsou za půlku a mají snad věechny barvy :-) Sara

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥