středa 6. března 2013

{outfit} Kdy už bude jaro?


Ono to sice jako jaro vypadá, ale to počasí je pěkně zrádné. Ráno je chladno, v poledne je teplo a k večeru je zase strašná kosa.

Nevím jak teda u vás, ale tady jsou ráno dva stupně pod nulou, v poledne je tu stupňů 8 a večer zase 0...na sluníčku je teplo opravdu velké, ale zase na sezení v sáčku to není.  Já jsem teda ještě jarní věci nevytáhla, užívám si ty zimní. Na jaro se těším hodně, ale dočkej času jako husa klasu, takže si ještě "Lacostky" budou muset počkat. Doufám ale, že se v hodně blízké době jara dočkáme a já budu moct zandat zimní oblečení a začnu fotit outfity venku, ne doma jako tento. Je z minulého čtvrtka, kdy byla venku strašná kosa. Kvalita fotek raději no comment...

A co vy, vytáhli jste už jarní věci?

Pěkný zbytek večera!
Tereza♥







Amisu sweater
C&A trousers
Baťa shoes
I am necklace
Swarovski earrings


14 komentářů:

  1. Terezko, moc hezké fotky - na té portrétové Ti to moc sluší :).
    Už aby bylo teploučko ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jé, to jsou ale pěkné fotky. líbí se mi ta, kde stojíš. a máš pěknou židli :) sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo to máš pravdu... já jsem z toho chladného počasí zas nastydla :( Dnešek jsem celý prospala, protože včera a v noci mě bolelo příšerně v krku. Chci už teplíčko! A nechápu, jak už někdo může nosit jarní oblečení ...stále jsem věrná tomu zimnímu :D Outfit, Terez, krásný, ale asi bych uvažovala o jiném tvaru brýlí ;) Ale to je jen takový nápad ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych měla moc ráda jiný tvar brýlí, ale bohužel mám tak podivný skla, že musím mít takový...

      Vymazat
  4. Jaro bude určitě brzo.
    Jinak Ti to moc sluší, jen barevně je to trochu smutné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to už starší outfit, když ještě byla zima a nesvítilo sluníčko :-)
      a moc děkuji!

      Vymazat
  5. Ten outfit je trošičku smutný na to jak je venku krásně sluníčkovatě :) ale zase ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak už jsem psala, je starší, to ještě sluníčko nebylo :-)
      a moc děkuji!

      Vymazat
  6. sluší ti to :) hezký outfit :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥