pátek 1. března 2013

{outfit} KABÁT a vyhlášení giveaway



Myslím si, že nastal ten správný čas na ukázku nového kabátu. Kabátu, který jsem si koupila v Itálii v prodejně Tom Tailor. Byl v akci ze 168€ na 45€. Hřích nechat ho tam.
Kabáty nosím obecně mnohem radši než nějaký bundičky...nesnáším prošívaný kabáty, strašně se mi to nelíbí..
I přesto, že je kabát modrý, v kombinaci s bordeaux kabelkou se mi líbí, co vám?
Nosíte kabáty, nebo dáváte přednost bundám? :-)

Tereza♥

P.S. Na konci článku najdete vítěze giveaway! 





Tom Tailor coat
C&A trousers
Baťa shoes
Six scarf
Longchamp bag

Přejděme k vyhlášení giveaway, ke kterému bych řekla pár slov. 
Abych pravdu řekla, poprvé jsem měla pokušení zfalšovat výsledky. Štěstí se usmálo na komentář číslo 58, pod kterým se skrývá moje kamarádka Mary. 
Jsem teď v situaci, kdy nevím jak to udělat, protože giveaway je pro vás, ne pro moje kamarády, obzvláště nejlepší kamarády. Já jsem ráda, že můj blog Maruška čte, ale prostě je to strašně divný dát výhru vlastní kamarádce...nevím tedy jak to udělat...vy čtenáři mi prosím poraďte, protože v podstatě záleží na vás.
Mám kamarádce výhru dát pod podmínkou, že už se příště zúčastnit nebude moct, co kdyby náhodou, že...a nebo mám vylosovat jiného výherce a Marušce to vysvětlit?
Záleží opravdu na vás, na vašem názoru, za který předem děkuji!
A nebojte, v blízké době bude další giveaway protože 13.3. slavím blogové narozeniny! 




19 komentářů:

  1. Krásné sáčko :) výherci gratuluji :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, ze kamaratka je rovnako citatelkou tvojho blogu ako niekto iny , teda si vyhru zasluzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. kamarádka si zaslouží výhru stejně jako každý jiný čtenář :) prostě se na ni zrovna jen usmálo štěsí :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný kabát,marušce blahopřeji ,je to čtenářka tvého blogu jako každá jiná:)díky,že jsem se mohla zúčastnit:)

    OdpovědětVymazat
  5. nech to takhle. Mně se dokonce asi dvakrát stalo, že soutěž vyhrála moje ségra :) prostě na ni padl los, je to čtenář, jako jiný, navíc i třeba můj blog čte víc, než jiní lidé, co se zůčastnili. Kamarádka si výhru určitě zaslouží, los padl na ni, tak jí to nech ;) podle mě to není nic divného ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jinak kabát je skvělý. Taky upřednostňuju kabáty před bundama... :)

    OdpovědětVymazat
  7. pěkná kabelka:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Kamarádka si výhru určitě zaslouží a ten kabát je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  9. určitě kabáty, bundy nemusím :X
    Ten tvůj je pěkný!

    OdpovědětVymazat
  10. Kabát je krásný)) když jsou největší mrazy tak chodím v bundě, ale jinak taky radši chodím v kabátě'))

    OdpovědětVymazat
  11. ta kabelka nemá chybu! apsolutně top :))

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší, ten kabát je super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥