sobota 9. března 2013

{recenze} Je Carmex opravdu nejlepším balzámem na světě?


Když se mi vyskytla příležitost konečně vyzkoušet údajně nejlepší balzám na světě, neváhala jsem ani minutu.
V Čechách ho seženete u Madalen, od které ho mám já, nebo u Plum. Koupíte ho za 85-90 Kč, prodává se višňový, který mám já, ale i obyčejný bez příchutě, nebo v kelímkové či tyčinkové verzi na Asosu. 
Na úvod bych vám ještě pověděla co jsem vyčetla, že obsahuje a jak by měl pomáhat.
Mentol zbaví rty bakterií a dodá jim svěžest.
Lanolin rty hydratuje a zjemňuje.
Kakaové máslo rty hydratuje a ochraňuje.
Aloe léčí popraskané rty.
Vitamín E chrání rty před volnými radikály.
Bambucké máslo zajistí hydrataci a vláčnost rtů.
Petrolatum je jedna z nejúčinějších hydratačních látek, vytváří na rtech neprodyšnou membránu, která udržuje vlastní vlhkost rtů bez ohledu na to, zda je v okolí horko, mráz, sucho či vlhko.

Jak to vidím já?
Nenazvala bych to úplně balzámem, pro mě je to gel na rty. Když ho nanesete, ucítíte takové pálení či brnění rtů, prostě zvláštní pocit. Pokud máte rty popraskané, zaleze do prasklinek, kde to tedy pálí jako čert, ale po chvilce ucítíte hydrataci a budete mít pocit, jako kdybyste měli na rtech led, protože rtům dodá chladivý efekt. Hezky voní po višních, s tím mentolem je to fakt zajímavá vůně. Trochu mi vadí, že po chvilce mám pocit, jako bych na rtech nic neměla. Ne že bych je neměla hydratované, ale prostě už nic necítíte a já mám tendenci olizovat si rty a následně na ně něco plácat. Někomu to ale vůbec nemusí vadit, to je velmi individuální. Ještě by měl balzám chránit před tvorbou oparů, já naštěstí s opary problémy nemám, takže vám nepovím, jestli fakt pomáhá. 
Používá ho ale většina vizážistek, dávají ho modelkám před rtěnkou, aby měli rty hezky hydratované.
Za vyzkoušení určitě stojí, já si ho šetřím, dávám si ho jenom, když mi začínají rty praskat. Určitě bych ale do dalšího balení šla, už jenom kvůli tomu chladivému efektu, to je fakt dobrý pocit. 
Nemůžu ale říct, že by to pro mě bylo něco extra super, co musím každý den používat, bohatě mi stačí vazelína, která rty moc pěkně hydratuje.
Za vyzkoušení to ale stojí. :-)




A co vy a Carmex?
Máte nebo nemáte?
A jste spokojeni?

Tereza♥



15 komentářů:

  1. Ahoj Teri, až budeš mít možnost vyzkoušej ten originál bez příchutě, já mám višňový i ten originál a ten je přecejen o trochu lepší, má tužší konzistenci a na rtech vydrží mnohem dýl i víc brní a chladí =) myslela jsem si že v nich nemůže být rozdíl, ale asi trochu je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měl by mi přijít ten kelímkový, tak vyzkouším a uvidím :-)

      Vymazat
  2. Tenhle jsem nezkoušela.. ale ten chladivý efekt pozoruji i u balzámu od Avonu.. :)) je to hrozně divný pocit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to fakt podivný pocit, ale zase třeba v létě to bude pocit příjemný :-)

      Vymazat
  3. Ty nehty máš šílené. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ten lak jsem měla půjčený, taky bych si ho nekoupila, ale vyzkoušet se má všechno :-)

      Vymazat
  4. U Madalen ty ceny jdou, Plum je má šílené, Carmex se dá sehnat nejlevněji na mimibazaru, já kupuju za 65 :). A pokud jde o účinky balzámu, tak na mě funguje líp Labello, holt každému sedne něco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu říct, že by je měla Plum šílené, ale Madalen to má levnější a je to moc příjemný eshop :-)
      A přesně tak, každému sedne něco :-)

      Vymazat
  5. Od doby, co ho mám, už nepoužívám nic jiného (takže se mi ta v ČR "investice") vážně vyplatí. Mám sice zatím načatý jen originál v tyčince, ale vzbuzuje ve mně šílenou závislost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ono fakt záleží komu jak sedne :-)

      Vymazat
  6. Terezko, děkuji za reklamu :-D :).
    Já mám ten obyčejný, bez příchutě a nemohu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš vůbec zač, ty si jí zasloužíš! :-))
      já si také nestěžuji, ale že bych byla úplně odvázaná, to říct nemůžu :-)

      Vymazat
  7. tyjo, tak já jsem si ho koupila a uplně nadšená jsem nebyla. jak píšeš, po chvíli jsem měla pocit, že tam nic nemám... ale já jsem extra případ na balzámy. z většiny těch voňavých se mi dělá blbě a mám zatím jen jeden, co mi naprosto vyhovuje :D :D ale co píšeš o těch účincích, možná mu ještě někdy dám šanci... ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Carmex je to nejlepší a nejúčinnější, co jsem kdy na své rty vyzkoušela. Na opary také netrpím, ale zato mi často praskají koutky, sem tam vykoukne ekzém (hlavně v mrazu) a k tomu ještě perorální dermatitida...
    Kamarádka mi ho jednou dovezla z dovolené v Americe a já poznala malý zázrak v kelímku :-) Jakmile někdo letěl do USA, hned jsem si objednala suvenýr :-) Takže jsem moc ráda, že ho konečně můžu sehnat i nás a za celkem příznivou cenu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    Carmex používám 3 dny. Objednala jsem si ho z galaxieprani.cz a došel do třech dní. Mám příchuť třešeň v tubičce a stála mě 180 korun i s poštovným. Carmex jsem si objednala na základě kladných recenzí a k vůli jeho vyzkoušení u kamarádky, která Carmex vlastní.
    Trpím suchými a popraskanými rty v extrémní podobě, kterou občas doprovází i atopický ekzém a dosud mi pomáhala jen hutná a silná vrstva jakéhokoliv balzámu. Jakmile jsem ovšem byla např. už hodinu bez balzámu, ihned se stav mých rtů zhoršil. Navíc se mi po balzámech tvoří okolo pusy černé tečky...
    Carmex je zatím jediný balzám/gel na rty, který mi pomohl. Rty mám krásně hydratované, jemné a vláčné i když balzám nepoužívám celé dny v kuse. Nemám ekzémy, ani černé tečky.
    Carmex mi vydrží na rtech velice dlouho a to i když piji, jím, či se líbám se svým přítelem, který mě mimochodem poslední dobou líbá čím dál více, protože mu strašně moc chutná příchuť Carmexu. :-D Carmexem se mažu cca. 4x za den a když se namažu v noci, ráno se probouzím s ještě trochu lepivými rty.
    Z počátku mě vyděsilo to, jak mě rty po namazání pálily. Připadala jsem si, jako kdybych si rty namazala Tea Tree olejíčkem, ale po třetím namazání už jsem si zvykla a začalo mi to být spíše příjemné. Člověk má pocit, že se rty desinfikují, což by také díky chladivé složce měly.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥