pondělí 4. března 2013

{diary} INSTADIARY No.9


Pěkné pondělí, ano opět mám pro vás instadiary. Pro ty, co takové články nemají v oblibě mám alespoň malé lákadlo na tento týden, protože se můžete těšit na recenzi rtěnky a štětců a taky outfit! :-)
Dost keců, pojďme na fotky. 

dohánění restů // O.P.I Suzi loves cowboys // další výpůjčka od úžasné Aničky // taky šrotí

nostalgie // pravá Italská Nutella // italské rizoto // brácha měl narozky

miluju The Carrie Diaries // China Glaze Purr-fect plum// O.P.I That´s hot pink // nedělní snídaně

ze čtvrtečního focení // štětce Is´Mine♥ // bráchův svátkovej dort :-)

Tento týden byl poměrně nabitý, po návratu z Itálie jsem doháněla resty, v neděli měl brácha svátek, v pátek narozky. Zkouším štětce Is´Mine ze kterých jsem nadšená, také testuji půjčené laky od Aničky, za které ještě jednou moc, moc děkuji! Fotila jsem outfit, pořád něco jedla, mamka uvařila výborné italské rizoto s bílým vínem, opravdu lahůdka! Z Itálie si vždycky dovezeme plno Nutelly a hned po návratu jsem musela zkouknout nový díl TCD. Je to vážně super seriál.

A co váš minulý týden?

Tereza♥

8 komentářů:

  1. krásné laky, a toho jídla! :)

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! máš krásné laky od O.P.I!!! Taky přemýšlím, že bych si jeden od této značky koupila. Ale jelikož nejsou nejlevnější, tak si nechávám pořádně na rozmyšlenou, kterou barvu si vybrat!!!aaaa

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám otázku ohľadom The Carrie diaries.. Stojí to za to? :) Rozmýšlala som už dlhšiu dobu nad tým, že si to pozriem, ale nejako som sa k tomu ešte nedokopla. :D
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, podle mě to určitě stojí zas to, je to takovej odpočinkovej seriál :-)

      Vymazat
  4. Hezké fotečky.. ty dortííčky a ta Nutela..mňáám

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥