neděle 10. března 2013

{diary} INSTADIARY No.10

Přeji hezký nedělní podvečer, nastal čas na další Instadiary. :-)
Pokud vás tyhle články nebaví, tak mi prosím napište, protože jsou pro vás, ne pro mě, já mám fotky na instagramu. :-) Je to pro ty, co instagram nemají, tak se ozvěte, pokud vás to nezajímá. :-)
Na konci článku najdete ještě to, co blog čeká příští týden.

O.P.I Peel here // nové náramky // 333♥ // nejoblíbenější svetr z Manga 

China Glaze Skyscraper //  s Ivou na plese-fakt kvalitka // probuzení po páteční noci // nový prstýnek

ještě ukázka z posledního outfit postu // sobotní večer // čekají na zrecenzování // Pringles♥

Nejdřív si to tedy trochu shrňme. 
Zkoušela jsem další laky od Aničky, teď mi právě schne poslední z výpůjčky, nebojte uvidíte ho příští týden, pokud tedy instadiary nezrušíme. Ten China Glaze Skyscraper jsem si naprosto zamilovala, měla jsem ho na nehtech na pátečním maturitním plese, kde jsem byla s kamarádkou Ivou. Bohužel nemáme žádnou dobrou fotku, tahle je sice v příšerné kvalitě, ale alespoň něco. Fotil nás tam i nějaký fotograf, jestli se ale někdy k té fotce dostanu vážně netuším. Na plese jsem potkala i Madalen, jsem moc ráda, že jsme, ač trochu, tak přece popovídaly. Bylo tam strašně moc lidí a velkej hluk, takže na nějaký vykecávání to nebylo. 
Přišli mi nějaké věci z Bornprettystore, prstýnek jsem si i dneska vzala.
Na co ještě nesmím zapomenout...ve středu mi přišly tři výrobky od Ziaji, možná si říkáte zase Ziaja, ale já se pokusím vymyslet nějakou recenzi, která vás bude bavit. Výrobky to jsou velmi zajímavé a zatím jsem moc spokojená. :-)
Ještě jsem si zavzpomínala na Itálii a snědla jsem poslední balíček Pringles, který jsem si odtamtuď přivezla.
Včera jsem měla ohromnou radost, protože jsem otevřela blog a co nevidím, krásné číslo 333, jste úžasní! Hezky mi to zpříjemnilo večerní učení bižule.

Jak už jsem nahoře slíbila, prozradím vám, co blog a hlavně vás čeká příští týden.
Nejdůležitější událostí jsou blogové narozeniny, které slavíme 13.3.2013 což je středa. Ještě tedy nemám promyšleno, jak to oslavit, snad mě ale něco napadne. :-)
Předtím si ještě dáme recenzi rtěnky a někdy o víkendu recenzi štětců IS´Mine, na které pilně pracuji.
Samozřejmě rok se musí oslavit i nějakou giveaway, kterou ještě nevím kdy spustím, ale nebojte, bude to v blízké době. :-)

Ještě bych vás poprosila o jednu věc. V pravém postranním panelu úplně nahoře jsem vytvořila hlasování, byla bych ráda, kdybyste alespoň jednu odpověď zaškrtli.Pokud mi chcete ještě něco napsat, poradit mi nebo chcete poradit pište buď sem do komentářů, na Ask.fm nebo na email mikulova.tereza@gmail.com
Předem děkuji za vaše názory, připomínky a případné rady jak blog trochu pošoupnout. :-)

Přeji hezký zbytek neděle a úspěšný start do nového týdne!

Tereza♥

22 komentářů:

  1. Určitě instadiary neruš, mě to baví a instagram nemám :)
    Dneska zase super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. instadiary je fajn, já třeba instagram nemám (zatím-brzo snad jo), takže na ten tvůj účet tam nekoukám a sleduju to tady... ale záleží na tom, jestli tě to baví. Jestli jo, tak to tu dávej :)

    v anketě jsem hlasovala. Myslím, že tvůj blog je super, jak je, to taky ukazuje rostoucí číslo tvých čtenářů, takže asi nic měnit nemusíš. Přemýšlela jsem, jestli zaškrtnout víc outfitů, nebo recenzí, ale tak záleží o čem chceš ten blog mít, co tě baví, jestli víc recenze, tak recenzuj, a jak jsem psala, já jsem spokojená :)

    i když bys třeba mohla dát víc fotek tebe ;)

    PS: už máš tu zrcadlovku? teď si totiž vůbec nejsem jistá, ale měla jsem pocit, že sis ji chtěla někdy okolo vánoc kupovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za hlasování i za názor, instadiary mě baví, takže to asi nechám :-)
      zrcadlovku nemám, jsem strašně nerozhodná, je to přeci jenom dost peněz a já si nejsem úplně 100% jistá, jestli jí potřebuji...nemůžu říct, že by mě focení nebavilo, ale moc si nedovedu představit, že bych jen tak někam šla a něco fotila...a zase na to, abych fotila na blog outfity a kosmetiku, je to zbytečně drahá věc...takže jsem zrcadlovku odložila, sice je to pořád moje přání, ale nechám to asi chvilku uležet...:-)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, nádherné laky..a pringles...Mňáám

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky, super! Mňam pringles! Taky bych si dala :) Já jsem pro instadiary :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ten china glaze je úplne božíí :)

    Nius07

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je úplně dokonalej, máš pravdu! :-)

      Vymazat
  7. Terezko, já tyhle články miluju :) A jsem ráda, že jsme se na plese viděly.. ;)
    Jsem zvědavá na Ziaju..teď jsem ji objevila u nás v mini drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky teda.. a ten ostnatej nýramek je skvělej... jinak krásný nehty :))

    OdpovědětVymazat
  9. Páni...super fotky!! :)
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, tak bych tě na ní ráda pozvala : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/03/soutez.html
    Budu moc ráda, když se zúčastníš :) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥