pátek 29. března 2013

{fashion} What I wish, what I need?

Řekla bych, že nastal pravý čas na dělání nějakých wishlistů.
 Takže jsem si taky jeden vytvořila. 
Jsou na něm převážně věci z H&M, protože za a) je to levný a za b) pěkný :-) 
A tak se tedy pojďte kouknout, co bych si toto jaro přála a co nutně potřebuji.
No ono nutně samozřejmě potřebuji úplně všechno,
ale na wishlistu jsou i věci, který prostě nemám 
a v šatníku je mít prostě musím.
Jsou to totiž basic kousky.


Krajkové šaty
No tak ty opravdu potřebuji. Protože si říkám, že je ostuda, když takové šaty nemám. Je mi to úplně trapný!
Ale tyhle šaty jsou basic kouskem, proto musím sehnat nějaký kvalitní, aby dlouho vydržely.
Ty na obrázku jsou z H&M, ale znáte tu H&M kvalitu..ale zase jsou jen za pětistovku. Ale kdybych počkala na slevy v Zaře, tak by se to možná vyplatilo víc..takže uvidím! :-)

Béžové sako
Teda já vlastně nevím, jestli chci sako béžový, možná spíš tmavě modrý..jo asi spíš to tmavě modrý, to unosím častěji. Sice to není úplná nutnost, ale mít jenom dvě černý saka je celkem divný..ale sako počká, na svém seznamu mám mnohem důležitější věci.

Peplum top
A ještě ke všemu s kytičkama. Prý to zeštíhluje, takže je to u mě nutnost. :-) Jinak tenhle je z H&M a měl by stát asi 400 Kč.

Kostičkatá košile
Tu už jste viděli v inspiraci z H&M, ale je za 599 Kč, což mi přijde za košili celkem dost peněz..obzvlášť za košili, kterou bych asi ani na jaře nenosila. A hlavně jednu kostičkatou košili mám. Takže asi budu čekat na výprodeje, jestli se tam objeví, tak bude moje, jestli ne, tak moje smůla :-)

Džínová košile
No sice jí nepotřebuji, ale tak moc bych si jí přála! Nevím co k ní víc říct, zase ale budu čekat na slevy.

Bílé a černé tílko
No tak tyhle dvě tílka potřebuji fakt nutně. Sice mám jak bílé, tak černé, ale bílé je nějaký krátký a černý zase vytahaný na prsou(teda alespoň doufám, že je vytahaný a ne, že se mi zmenšily prsa!)
Ale tohle jsou dvě věci, který musím okamžitě sehnat!

Sluneční brýle
No sice mám troje, ale z nich mi sluší jenom jedny. Takže ne že bych sháněla brýle, ale kdybych viděla někde brýle, ve kterých nevypadám jak moucha, tak si je asi koupím.

Pruhované kalhoty
No tady si moc nejsem jistá, jestli bych je nosila. Protože nevím, jak to máte vy, ale já si něco vyzkouším, vymyslím k čemu bych to nosila, koupím to a pak si to na sebe vezmu dvakrát. Fakt škoda peněz. Takže to, jestli má cenu kupovat si takový kalhoty musím ještě hodně promyslet.

Šortky
Tak ty jsou nutností, protože představte si to, ale já nemám ani jedny džínový šortky! Sice bych mohla zkrátit svoje džíny, ale mě je to vždycky strašně líto, takže si musím koupit šortky! A to je fakt nutnost! :-)
Byla bych nejšťastnější, kdybych objevila nějaký v sekáči, ale tady  u nás ve městě mají kulový...

Náramky a hodinky
No tak já vlastně ani ty náramky nepotřebuju, ale říkala jsem si, že si je do wishlistu dám, aby tam nechyběl nějaký doplněk...no a hodinky Michael Kors jsou mým snem, ale u těch na 100% vím, že si je tohle jaro nekoupím. Ale tak proč bych se na ně nemohla alespoň koukat, žejo? :-)

Kabelky
Na seznamu mám dokonce kabelky 3, ráda bych si ale pořídila alespoň jednu.
První ta modrá je menší kabelka, mohlo by to být i nějaké barevné psaníčko. 
Nutně ale potřebuji kabelku černou, to nemám doma ani jednu-ostuda!
No a nějakou světlou, nejlépe béžovou bych si taky moc ráda koupila, ale přece jenom kabelky nejsou úplně nejlevnější věc.

Boty
Tak na wishlistu vidíte dvoje, už delší dobu si chci koupit baleríny Mel, čekám na akce na Slevomatu, ale vždycky to propásnu a nějaký světlý tenisky celkem potřebuji, mám jenom černý a to na jaro není úplně nej...

Křivák
Popravdě jo? Já vůbec nevím, jestli bych ho nosila...a hlavně vypadám v něm tak nějak divně...není to můj styl...takže si ho kupovat nechci...ale nějakou jarní bundičku bych si ráda pořídila.

Essie Mint Candy Apple
No tak tenhle lak jsem měla půjčený od Aničky a ta barva je fakt dokonalá..nikdy jsem neviděla lepší mint barvičku. Takže doufám, že bude můj. :-)

Revlon Lip Butter
No a Revlon Lip Butter chci už dlouho vyzkoušet, proto si ho hodlám v blízké době pořídit. 

Jaké jsou vaše vysněné věci? 
Co si potřebujete toto jaro koupit?

Tereza♥

34 komentářů:

  1. H&M mám moc ráda, vždycky tam najdu super kousky :)
    pěkný wishlist! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! sice to není úplně nejlepší kvalitka, ale zase za ty ceny...

      Vymazat
  2. Hezké kousky, Terez :)

    Také si přeji krajkované šaty, bundu s křivákem, nějaké pěkné světlé sáčko, a a a dalších X věcí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :-)
      já bych vymyslela ještě milion dalších věcí :D

      Vymazat
  3. pěkný .. já jsem na svém wishlistu taky měla blazer ale černý (zatím nemám ještě žádný blazer :( ) , taky chci kostkovanou košili a bílý top , a šortky jsem měla jen v jednom větším v zmenšeným wishlistu jsem ho už neměla , protože jsem nevěděla jak moc (ne)budu cvičit :D ..jo a ten bílý top jsem koupila za 99,- v Takku :) ,ale já jsem ho koupila za 87,- protože jsem měla slevové kupony :D . A ještě jsem tam měla džíny buď tmavý denim nebo černý (ale brala bych oboje) - ale na mě je docela problém sehnat džíny protože potřebuju prodlouženou délku :/ , kvůli tomu nakupování džín nesnáším. :D

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nakupování kalhot nesnášim! fuj, fuj a fuj! :-))

      Vymazat
  4. That flower top is adorable! Good choice! :))

    Have a great weekend,
    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Toužíš po krásných věcech. ;-)
    Já si přeju pořád něco...za jedno splněné přání mám hned vymyšlených dalších deset. :-D
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, to jsme na tom úplně, ale úplně stejně :-D

      Vymazat
  6. páni, to je věcí! na džínovou košili a křivák mám taky zálusk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám ještě na mnohem víc věcí zálusk :-D

      Vymazat
  7. Některý věci bych taky chtěla/potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) tak přeju ať vše seženeš! :-)

      Vymazat
  8. Miluju klasický H&M tílka jsou prostě nejlepší:-) jmám taky černé a bílé a asi pořídím ještě nějakou barvu:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo přesně H&M má super tílka :-)
      ve čtvrtek jsem si koupila jak černý tak bílý :-))

      Vymazat
  9. Já už si světlý tenisky pořídila ;) Jinak, nepřijde mi, že by peplum nějak zeštíhloval, ale třeba jen prostě nesedí mě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsme ještě nikdy peplum nezkoušela, tak nevím..:-)

      Vymazat
  10. Páni, máš tam spoustu krásných věcí!! líbilo by se mi snad všechno! :)

    Facebook

    OdpovědětVymazat
  11. Nechceš ty věci nakupovat dvakrát? :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D kdybych na to všechno měla peníze, tak proč ne :-))

      Vymazat
  12. Mám na wishlistu dost podobné věci :)) Takže chválím kvalitní výběr! :D

    OdpovědětVymazat
  13. peplum ale rozširuje boky takže se hodi pouze na hubenoury ...moc totiž nezeštihluje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem z toho teď nějak zmatená..sem mi píšete něco, někde čtu zase něco jinýho..tak teď babo raď :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥