sobota 23. března 2013

{fashion} Spring looks 2013


Pěkný den všem, 
dnes bych vám ráda ukázala několik trendů jara 2013 a looků, 
které jsem vytvořila na stránkách H&M. 
To, že se budou nosit pruhy, kostky a puntíky víme, já jsem to ale nějak nakombinovala a jsem zvědavá, co na to řeknete vy.
Jak už jsem zmínila, všechno oblečení koupíte právě teď v H&M za velmi milé ceny. 
Tak tedy pojďme na to! :-)
První outfit není vůbec žádnou novinkou, naprosto obyčejný křivák, 
k tomu tričko v army zelené a boyfriend jeans.
 Nutností jsou samozřejmě podpatky, abyste trošku rozbili ten klučičí styl a na krk dejte ostny, ty se mi k tomu líbí hodně.

Druhý look je úplně přesně podle mých představ, 
takovouhle košili chci strašně moc dlouho, je fakt parádní! 
V poslední době se mi hodně zalíbily ohnuté jeansy a k nim podpatky.
 Dále jsem zvolila obyčejnou černou kabelku, kterou nic nezkazíte.


Další look se skládá z obyčejných džínových šortek se zastrčeným tričkem...
Já bych tam dala triko třeba Jack Daniels, ale to H&M neprodává, 
k tomu sandálky na vysokém podpatku a kabelka v modré barvě.

Tenhle look je pro odvážnější,
 slečna má na sobě pouze podprsenku
 a přes ní rozepnutou džínovou košili. 
K tomu asymetrická sukně, opět podpatky a obyčejná béžová kabelka.
Kdybych byla odvážnější a měla na to postavu, tak proč ne :-)



Na vzorované kalhoty si tuhle sezónu můžete vsadit, budou je mít úplně všude.
Jen je třeba vědět jak je nakombinovat.
V prvním looku jsem ke kalhotám zvolila obyčejnou bílou halenku, 
kabelku a sandálky,
 které jsou společně s kalhoty z kolekce Conscious. 
Ráda bych něco řekla k této kolekci, protože se mi tam líbí snad každá věc. 
Je plná květinových vzorů a barev, které já ráda. 
Doufám, že si alespoň jednu věc pořídím. :-)

Druhý look obsahuje puntíkaté legíny, 
obyčejné bílé tílko a na něm rozeplá džínová košile.
 Opět sandálky na menším podpatku a k nim velká černá kabelka. 
Takový ideální outfit do školy.


 No a pojďme k posledním lookům. 
První naprosto obyčejný,
pouze černé šaty s barevným páskem a barevné lodičky.

Druhý outfit se skládá ze saka,
které jsem si naprosto zamilovala, 
obyčejných černých skinny jeansů,
k tomu super límeček 
a botky opět na podpatku, které se mi teda strašně moc líbí.
Kdo si nevšiml,tak slečna má i psaníčko :-)


Jaký look se nejvíc líbí vám?

Já bych byla nejšťastnější, kdybych měla všechno tohle oblečení,
ale to je naprosto pasé.
Nejvíc se mi ale asi líbí 2, 6 a 8 :-)

Přeji všem hezký víkend!

Tereza♥
Ještě připomínám, že dnes máte poslední možnost zapojit se do GIVEAWAY!

14 komentářů:

  1. tie druhé dva sú úplne dokonalé :) kde robíš tieto looky ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na stránkách H&M, je tam v pravém horní rohu ikonka Dressing Room tak tam :-)

      Vymazat
  2. Jé, já to teď skládám asi hodinu, ale nic moc mě nezaujalo. Chybí mi tam ty typicky jarní věci, tak to snad ještě napraví ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, že to není úplně typicky jarní, ale je to podle mého gusta :-)

      Vymazat
  3. Ty poslední šaty jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím,nějak nechápu poslední dobou módou,co k nám přichází.Přijde mi to všechno hrozně extravagantní a vlastně i splácáné.
    Od tebe se mi asi líbí ten poslední obrázek,ty šaty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář, je to otázkou vkusu, já myslím, že Česko není vlastně vůbec extravagantní, když se kouknu do jiných zemí tak to si teprve říkám, že je to extravagance...některé věci jsou splácané, hlavně teda v NYer a Gate, ale třeba v Mangu nebo Zaře si vybereš určitě i ty :-)
      a máš pravdu, ty šaty se mi líbí čím dál tím víc :-)

      Vymazat
  5. hello darling! I really love your blog so I decided to follow u on GFC, hope u'll do the same
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpovědětVymazat
  6. ty poslední dva se mi líbí asi nejvíc!! :) ten s tou podprsenkou taky, ale na to nemám postavu... tak třeba ji ještě do léta vypracuju :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-)
      já kdybych měla postavu, tak si to mile ráda oblíknu, ale bohužel...:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥