pondělí 25. března 2013

{diary} INSTADIARY No.12


Pěkné pondělí všem, 
doufám, že vám týden začal stejně dobře jako mně a těšíte se stejně jako já na prázdniny! :-)
Jak už to na blogu bývá zvykem, dnes mám pro vás zase instadiary, neměla jsem ale nějak zajímavý týden,  proto jsem na instagram nedala moc fotek. Snad bude tenhle zajímavější! :-)
Pojďme tedy na fotky.



tulipán // snídaně // ELLE♥ // brambory plněné sýrem se salátem

knihomol Vivi // new hair cut // China Glaze Dance Baby // sníh?

Jak vidíte, opravdu nic extra, ale měla jsme radost z nové ELLE, byla jsem překvapena, že je celkem obsáhlá, co se článků, módy i vzorků týče. A krásná Eva Herzigová na obálce je hezkou třešničkou na pomyslném dortu.
No jinak jsem si dopřávala snídani do postele pro nemocné, začala ještě víc milovat tulipány, jedla jsem strašně dobrý jídla, jak na fotce vidíte, měla jsem brambory naplněné sýrovou směsí, posypané sýrem a k nim zeleninový salát-fakt mňamka! No a jinak mám zase půjčené nějaké laky od Aničky, zase strašně sněží(fuj, fuj, fuj!) a Vivi byla minulé pondělí fakt roztomilá, vlezla do knihovny, ze které jsem jí vůbec nemohla dostat. Asi máme doma nového knihomola. :-))
Jinak fakt nic významného...:-))

A co váš minulý týden?

Tereza♥

A ještě, pojďte si poslechnout jednu vykopávku, kterou si neustále pouštím dokola...:-))


20 komentářů:

  1. krásné fotky, taky mám nové elle)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ze sněhu na nervy! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych řekla, že kvůli sněhu mám kašel...:-D

      Vymazat
  3. Super fotky :) Tulipán chci taky :))

    OdpovědětVymazat
  4. nice photos :)
    what about following each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky! Ten lak je super!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Instadiary je prostě super :) Je to takové hezké shrnutí celeho týdne :o)

    OdpovědětVymazat
  8. pochybuju že tyhle instadiary nekoho zajímají , kdo chce ať si to koukne na instagramu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych zas tak nepochybovala, protože proběhlo hlasování a moji čtenáři si odhlasovali, že INSTADIARY chtějí...většina z nich nemá instagram a fotky je zajímají...nemusíš sem chodit, když tě to nebere...:-))

      Vymazat
    2. nezáleži na tom , jestli nekdo má nebo nemá instagram ...fotky z instagramu se dají kouknout i pres PC a navic se nemusíš ani registrovat (http://instagram.com/fashiondiarybytereza/) a pokud to nekoho zajíma tak se mu asi nechce čekat až to sem dáš a koukne jse nato driv ....

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥