pondělí 18. března 2013

{diary} INSTADIARY No.11

Pondělí a s ním instadiary. Co jiného k tomu říct :-)

Essie //testování kosmetiky La Chevre // tulipány // China Glaze Kalahari Kiss
tiramisu // nová výpůjčka // vzorečky // narozeniny
Creme Brulee // ELLE // OPI // oslovení blogerka se mi celkem lbí 
Minulý týden byl celkem obyčejný. Teda nebyl obyčejný, slavila jsem blogové narozeniny a to není každodenní záležitost, ale jinak se asi nic moc nedělo. Opět jsme si půjčila nějaké laky od Aničky, jedla jsem samé mňamky a taky mi přišly dva balíčky-jeden s kosmetikou La Chevre, kterou testuji a taky 50 vzorečku kosmetiky Eucerin. Hodně mě potěšilo oslovení blogerka, to jsem si říkala, že se mi líbí :-) No a konečně máme doma tulipány, což jsou moje nejoblíbenější kytky.
Tenhle týden nemám taky nějak naplánovaný, chtěla bych ale publikovat recenzi a taky vám ukázat detaily pokoje...tak to snad všechno stihnu :-)

A co váš minulý týden?
Máte nějaké plány na tento?

Tereza♥

26 komentářů:

  1. krasne fotky :)

    pozývam na svoj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, já chci taky tulipány, hrozně mi připomínají jaro :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten lak od OPI má úplně dokonalý odstín, přesně tenhle chci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to odstín peel here a je fakt super! :)

      Vymazat
  4. To China Glaze.... je úžasná barva!! Hned bych to doma brala.
    A krásné tulipány, přesto, jak tu máme škaredě, tak mi ty tvé fotky krásně přivábily jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se popravdě moc nelíbí :D
      na jaro se strašně těším, takže i fotky jsou proto takové jarní :-))

      Vymazat
  5. Vyzerá to že si mala úžasný týždeň :)

    http://somethinglittlefrommysoul.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. mě už vadnou, ale zase koupím, jsou nejlepší :-))

      Vymazat
  7. to La Chevre vypadá zajímavě :) jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  8. tulipany zboznujem :)
    tesim sa na recenzie La Chevre este som o tejto znacne nepocula :)

    OdpovědětVymazat
  9. jak to deláš že máš ten lak opatlaný po celým prstu ?! porad.....:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥