úterý 12. března 2013

{recenze} Dermacol Lip Seduction

Pěkný podvečer všem, 
dnes si dáme jen takovou stručnější recenzi na rtěnku Dermacol Lip Seduction, zítra oslavíme narozeniny blogu a ve čtvrtek si dáme giveaway, co vy na to? :-)

Rtěnka je vysoce hydratační, krémová, krásně pigmentovaná a hezky kryje. Mě stačí dvě vrstvy, aby se rty leskly a měly požadovanou barvu.
Click balení mě nadchlo, nehrozí, že by se rtěnka v kabelce otevřela, A hlavně strašně mě baví cvakat si s ní. 
Co mi nejvíce vyhovuje je opravdu kvalitní hydratace. Samozřejmě balzám na rty to nenahradí, ale rozhodně rty nevysouší, což se mi u rtěnek dost často stávalo. 
Rtěnky Lip Seduction mají příjemnou ovocnou parfemaci a hlavně, můžete si vybrat z mnoha odstínů. Já mám odstín 11, což je taková hnědo-růžová barva, která se hodí snad ke všem typům.
Rtěnky pořídíte v DM za 119 Kč, za stejnou cenu i na eshopu Dermacolu.
Já určitě doporučuji, jsem moc spokojená a myslím si, že by vám tahle rtěnka neměla v kosmetické výbavě chybět.






Zítra rozhodně nezapomeňte sledovat blog, bude to oslava ve velkém stylu! :-))

Tereza♥

12 komentářů:

  1. Taky ráda cvakám :-) Myslím, že Ti tenhle odstín fakt hezky sedne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím, odstíny už mám 4... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že na rtech vypadá odstín jinak než na obalu, ale moc se mi líbí.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Mám 3 rtěnky téhle kolekce..Téda jednu téhle modré a pak 2 kolekce v červené! :) a jsem spokojená! Velice :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky od Dermacolu miluju :). To klikací balení je boží :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle rtěnku zatím nemám, ale slyšela jsem jen samou chválu :) Na giveaway se těšim prozatím tě zvu na moji :)
    http://lucieglam.blogspot.cz/2013/03/prvni-velka-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barva je nádherná a obal lákavý, Dermacol miluju, tak do ní možná půjdu...

    OdpovědětVymazat
  8. ááá.. vypadá skvěle.. !! přesně takové barvy na rtech se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, tuhle já miluju. A ještě lepší je snad jejich Longlasting řada.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥