středa 20. března 2013

{decor} Detaily mého pokoje


Pěknou středu všem, rozhodla jsem se, že vám ukážu několik detailů z mého pokoje. Podobný článek tu už jednou byl(kdo neviděl, klik SEM), dnes to jsou fotky mých nejoblíbenějších míst. 
Fotky jsem trochu poupravila a celkem se mi to i líbí, co na to říkáte vy?



Mým asi nejoblíbenějším místem je postel. Jak nečekané, že? :-) 
Nejvíce se mi líbí povlečení z Ikei a tohle, co právě vidíte je fakt dokonalý.
Jinak obsah nočního stolku je velice skromný, pouze krém na ruce, kapesníčky, krém na nehtovou kůžičku a pár knížek. V noci tam mám samozřejmě i mobil, který celou noc nabíjím.
Jinak Povídky a Nové Povídky od Zdeňka Svěráka mohu s čistým svědomím doporučit, jsou to opravdu skvělý knížky. 


Další místo, které mám moc ráda je knihovně. No spíš jedna polička v knihovně. Mám tam vyskládané ELLE magazíny, v krabici jsou katalogy nebo nějaký jiný módní časopisy. No a taky tam mám knížku o návrhářích, kterou jsem ještě celou nepřečetla, ale už se blížím ke konci. 


Tak kosmetická polička je hned po posteli mým velkým oblíbencem. 
Od minulého focení se celkem změnila, mám tam jenom ty nejdůležitější věci, což jsou štětce, Tangle Teezer a košíček s kosmetikou, kterou právě používám. Make upy, stíny a podobně, které čekají na používání mám v krabičkách od SB a LB, které mám v šuplíku aby se na ně neprášilo. A já jsem se svojí beauty poličkou moc spokojená, protože není přeplněná.


Tak na tuhle poličku jsem celkem hrdá, vytvořila jsem si jí asi před dvěma týdny, dřív jsem na ní měla nějaký  sladkosti a to v pokoji nedělalo žádnou parádu. 
Najdete na ní tři vydání Marie Claire, tenhle časopis mě ale moc nebaví, takže proto jen tři vydání, na časopisech mám knížku "Se šarmem Pařížanky" a potom červený rámeček do kterého jsem si vyrobila koláž s citátem od Coco Chanel "Fashion fades, only style remains the same". No a potom svíčka z DM, brýle, Eiffelovka a hodinky ve skleničce. (viděla jsem to u Martinky a moc se mi to líbilo, tak jsem si její nápad půjčila)


No a s tímhle zrcadlem jsem se vám ještě nepochlubila, je z Ikei, teď ho má každá druhá blogerka, ale hezky se mi u něj maluje, protože i  zvětšuje a to je pro nás co nosíme brýle skvělá věc, protože se konečně dobře vidím :-)


Jak se vám můj pokoj líbí?
A jaká jsou vaše nejoblíbenější místa?

Tereza♥


41 komentářů:

  1. máš to moc hezké!! a máš stejné zrcátko jako já! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký. Mohla bych se zeptat, kdo napsat tu knihu Se šarmem pařížanky??? Ten název zní skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ines de la Fressange :-)
      je to celkem zajímavá knížka, ale někdy mi ty názory přijdou trochu zastaralý :-))

      Vymazat
  3. Veľmi pekné, aký krém na nechtovú kožičku používaš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je ze Sephory, přímo značka Sephora :-)

      Vymazat
  4. Nádherné detaily Terezko ;) Kartáč TT si chci také koupit, ten můj obyčejný se mi začal rozpadat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak si chvilku počkej, protože pokud vše klapne, měla by se konat GA o TT :-)
      a moc děkuji!

      Vymazat
  5. Vyzerá to u teba naozaj krásne, útulne a najmä - nepreplneno. Nemám rada priestory s veľkou kopou vecí. Preto máš moju pochvalu :)) Ikea zrkadlo mám tiež a musím súhlasiť, maľuje sa pri ňom pohodlne a vďaka zväčšovaniu vidím aj to, čo by som bežne nevidela. Mala by som totiž nosiť okuliare :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc, moc děkuji! Já přímo nesnáším přeplněné prostory!

      Vymazat
  6. Jé, ráda se dívám na to jak bydlí ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný pokoj :) líbí se mi také nepřeplněné pokoje :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, útulné, tam se musí bydlet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bydlí se tu skvěle! musíš mě někdy přijet navštívit, aby ses přesvědčila :-)

      Vymazat
  9. Ten krém na ruce už neprodávají, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, byla to limitovaná edice.

      Vymazat
    2. Ja som ho tam ale ešte videla :)

      Vymazat
    3. tak nevím jak na Slovensku, ale u nás v ČR ho už bohužel neprodávají :-)

      Vymazat
  10. Terezko,
    moc hezké :) a asi máme stejnou postel :) (také mé nejoblíbenější místo).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já jí mám z Budějek a už pěkně dlouho! :-))

      Vymazat
  11. Máš moc pěkný pokoj! :-) Také bych potřebovala nějaké poličky nad postel navíc..na líčení atp..;) A taky bych chtěla komodu na oblečení. Mám nějak moc věcí a není je kam dávat..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám naštěstí na oblečení šatnu, jinak netuším, kam bych ho dávala..

      Vymazat
  12. Krásné detaily! Já mám v pokoji strašně moc ráda dřevo, sama ho ve svém ale moc nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem strašně ráda, že mám v pokoji dřevo, je fakt krásný :-)
      a moc děkuji!

      Vymazat
  13. Líbí se mi ty detaily z pokojů :) Evidentně máš krásnej pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ani bys nevěřila, že detaily mého pokoje jsem si zrovna včera nafotila a dnes jsem to napsala jako článek :D Sice to mám ještě v konceptu, ale neva :D
    Máš úžasný fotky a tu puntíkovou krabici mám tóže :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se moc těším, že se kouknu i k tobě :-)

      Vymazat
  15. to áno posteľ to je aj moja láska:D ja som si kúpila tento krém, len ananásový do zásoby, je super a vďaka pumpičke aj praktický

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, sice teda nemá moc krémovou strukturu, ale jinak je super :-)

      Vymazat
  16. Hello Tereza, really cute details of your room. Nice post.

    Lovely greetz from germany.
    xoxo
    Ina :*

    OdpovědětVymazat
  17. detaily sú moc pekné,tiež som chvíľu rozmýšľala nad podobným článkom :) ..možno to niekedy uskutočním :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥