úterý 26. března 2013

{cosmetics} A jak bojujete s pupínky vy?

Pěkný večer všem,
sice jsem slibovala recenzi laku na rty Rimmel London, ale vyskytla se jiná příležitost, kterou s vámi musím sdílet.

Vyskytla se mi příležitost spolupracovat s firmou Vichy, ale je potřeba vědět, jestli vás zajímá, jak bojovat s akné, jaké nabízí firma výrobky, jestli vůbec takové problémy máte?
Nechci dělat něco, co vás nebude zajímat a budou to zbytečné články a co si budeme nalhávat, pro firmu Vichy zbytečná propagace, když to nikoho zajímat nebude?
Pokud řeknete, že si něco o boji s akné přečíst chcete, příští týden by mi byla poskytnuta novinka, kterou bych pro vás otestovala a následně na ní udělal recenzi.
Máte o takové články zájem?

Aby to nebyl ale jen "tázací" článek, ráda bych se s vámi podělila o informace týkající se akné, které jsem se dozvěděla díky firmě Vichy.

Věděli jste třeba, že se až 65x za den dotknete nedokonalostí na pleti? Já sice vím, že si na obličej sahám když mám někde nějaký pupínek, kontroluji, jestli se mi nezvětšil...ale že až 65x. Nejdřív jsem si tedy říkala, že je to úplná blbost, ale když si uvědomím, kolikrát jsem si za dobu, kdy píšu tenhle článek sáhla na pupínek, který mám na nose, je to naprosto normální číslo. Já "to dám" denně možná i vícekrát. :-)

Z čeho jsem byla poměrně překvapená je fakt, že třeba jenom na ploše 1 cm2 na mobilu je přibližně 25 000 bakterií. A teď si uvědomte, kolikrát za den vezmete ten mobil do ruky a potom si sáhnete na obličej...nejsme sice žádný "bábovky", ale ta představa, kolik bakterií a špíny se nám na obličej dostane...a obzvlášť majitelky náchylnějších obličejů se nemůžou vlastně divit, že se pleť brání!
Logicky je vám jasné, že čím více bakterií se na obličej dostane, tím více nedokonalostí na obličeji mít budeme!
A proto je třeba obličej chránit a ošetřit.
Já jsem tedy osobně moc zvědavá, s čím Vichy přijde.
Co vy?

Mě by tedy na závěr zajímalo několik věcí a byla bych moc ráda, kdybyste mi v komentářích dali vědět, co si o tom myslíte vy!
Takže bojujete s pupínky? Co děláte pro to, abyste se pupínků zbavili? 
Zajímala by vás novinka od Vichy?
A chcete takové články?
Těším se na vaše komentáře, díky kterým se můžeme pustit i do nějaké větší diskuze. :-)

¨ 

Tereza♥

18 komentářů:

  1. Tak mě by tyhle články osobně moc zajímaly, s akné mívám celkem problémy a proto by bylo zajímavé, co vymyslela firma Vichy a jak s tím vlastně můžu bojovat. Takže za mě velké ANO a gratuluji, protože spolupracovat s Vichy je podle mě velká čest. :)
    Oslovili tě sami, nebo jsi jim napsala sama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za názor :-)
      a jinak byla jste strašně potěšena, protože mě firma Vichy oslovila, že mám velmi zajímavý blog, který je zaujal, tak jsme měla radost :-)

      Vymazat
  2. Wow, spolupráce s Vichy, jsi do toho!
    Já s pupínkama bojuju vnitřně - strava, cvičení, vitamíny. A dokonale to funguje;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za názor :-)
      věřím, že to funguje :-))

      Vymazat
  3. Terezko, určitě bych do toho šla.. je plno dívek, které mají akné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám pleť celkem problematickou, takže tohle mě bude určitě zajímat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda, že by tě to zajímalo :-)

      Vymazat
  5. Mě by to určitě zajímalo :) Dost často s tím bojuju, nejvíc se osvědčilo hodně pít čistou vodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za názor, no tak pití je strašně důležitý i když nemáš problémy s pletí..ale akutnějším případům to bohužel nestačí...:-)

      Vymazat
  6. Určitě. Taky mě to zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  7. tyjo, první gratuluju ke spolupráci s Vichy ;) to je super. S tou značkou zkušenosti sice osobně nemám, ale věřila bych jí, a spolužačka si od nich nedávno koupila krém, tak jsem ho zkusila a teda nádhera! :)
    jinak tyto články mě zajímají, ráda se dozvím něco nového, nebo připomenu už známé věci. S akné stále bojuju, sama jsem se chystala napsat článek :) takže to určitě uvítám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, jsem ráda, že to bude někoho bavit :-)

      Vymazat
  8. O bakteriích na mobilu jsem slyšela a stejně na to člověk nemyslí tak, jak by měl!
    Prý se taky doporučuje měnit každou chvíli povlečení, hlavně polštář, vážně to prý dráždí pleť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já povlečení měním každé dva týdny, ale že by to nějak pomáhalo, tak to ani ne...ale je to celkem zajímavá informace...díky za ní! :-)

      Vymazat
  9. Terko, určitě do toho jdi, protože se najde spousta čtenářek, které myají problém s kané a zajímalo by je to. :)
    Jinak u mě na blogu máš odpověď na do taz ohledně křiváku - stál 800,- Kč po slevě, je sice koženkový, ale zdá se být celkem kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  10. Terezko, chtěla bych tě moc pozvat na svojí narozeninovou giveaway :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥