neděle 24. března 2013

{be fit!} Udělej to pro sebe No.2

Přeji všem pěkný nedělní večer,
doufám, že jste si užili víkend stejně jako já a jste nachystaní vydržet ty tři dny ve škole.
Já jdu jenom na dva, ve středu jedeme se třídou na "výlet" :-)

Pojďme ale k dnešnímu článku.
Určitě si pamatujete, jak jsem vám před týdnem psala, že se zapojuji do projektu "Udělej to pro sebe".
Tak jsem se tedy zapojila, ale nevím čím to je, ale když začnu cvičit, tak onemocním. Ve čtvrtek jsem lehla, v sobotu jsem sice byla v klidu, ale mám kašel a rýmičku :-)
Takže zase tady toho cvičení nebude mnoho, ale něco jo a hlavně pro vás mám jídelníček! :-))
Snad vás i takové články zajímají, zítra čekejte instadiary a v úterý recenzi "laku na rty" Rimmel London.





Pondělí
  • snídaně-půlka chleba s medem+kakao
  • svačina-mozzarela a rajčata
  • oběd-celerová polévka a ovocné pyré
  • svačina-piškoty a přesnídávka
  • večeře- zelná polévka
Cvičila jsem Spring Fling 1.

Úterý
  • snídaně-chleba s máslem+pomeranč
  • svačina-hrozno a půlka chleba s Gervais
  • oběd-kuřecí kousky a špagety
  • svačina-bílý jogurt, jablko
  • večeře-fazole s rajčaty+rýže

Středa
  • snídaně-müsli+mléko
  • svačina-paprika
  • oběd-3 celozrnné knedlíky+rajská omáčka
  • svačina-Bebe oříškové
  • večeře-zeleninový salát

Čtvrtek
  • snídaně-Cini Minis+mléko
  • svačina-müsli tyčinka+jablko
  • oběd-cuketa na kari, rýže
  • svačina-kremrole
  • večeře-fazolky ve smetanové omáčce, brambory
Pátek
  • snídaně-pomeranč
  • svačina-nic
  • oběd-bramborová polévka
  • svačina-nic
  • večeře-spaghetti s rajčatovou omáčkou a parmezánem
Sobota
  • snídaně-chleba s fazolovou paštikou
  • svačina-hrozno
  • oběd-rýžový nákyp
  • svačina-čokoláda
  • večeře-brambory plněné sýrem+zeleninový salát(uvidíte v instadiary)
Neděle
  • snídaně-müsli+jogurt
  • svačina-nic
  • oběd-smažený sýr, brambory
  • svačina-Bebe dort
  • večeře-rýžový nákyp
Jak na to tedy tak koukám, nic moc jsem nedělala, trochu jsem omezila sladké. Hlavně jsem ale chtěla cvičit, proto doufám, že kašel co nejdříve odezní a já budu moct cvičit :-)

A co jste dělali tento týden pro sebe vy?

Tereza♥ 

P.S. Vítěze giveaway se dozvíte na FB :-)

22 komentářů:

  1. Jsi šikovná! Ale jestli ti můžu poradit, jíš moc málo! Tím se ti zpomalí metabolismus atd, plánuju o tom napsat článek. Ale je super, že máš 5 jídel za den, s tím já mám největší problém, pořád něco uždibuju...Drž se! ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych řekla, že málo nejím, mám celkem velké porce :D
      a moc děkuji!!

      Vymazat
  2. Na mém blogu je giveaway.
    Budu ráda, když se zapojíš.:)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, pěkný článek :) supr jídelníček i cvičení, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Až teď jsem si uvědomila, že strašně málo jím! Máš moc hezký jídelníček! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že ty můžeš jíst kolik chceš a stejně budeš hezky hubená :-)

      Vymazat
  5. ja sa neviem donútiť "držať diétu" alebo jesť len zdravo :/. preto ťa naozaj obdivujem! drž sa! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, já taky nemám vůli, klídek :-)

      Vymazat
  6. taky cvičím a chtěla bych jíst zdravě jako ty, ale s krabicí zmzliny v lednici to prostě nejde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám v mrazáku jahodovou zmrzku a mám strašný pokušení dát si jí :-)

      Vymazat
  7. Jo, pěkné, jen máš v jídelníčku celkem málo bílkovin. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, ale moc masová nejsem, ani sýrům moc nedám..ale pokusím se to zlepšit! :-)

      Vymazat
    2. Ještě různé tvarohy, luštěniny, tofu... :)

      Vymazat
  8. Jak já ti rozumím ... jsem na tom v článku /a hlavně v realitě/ stejně ... teď mám od cvičení pauzu. :( Nedobrovolnou, protože jsem byla nemocná a stále se necítím moc dobře ... :( To ale není cvičením, ale tím "nejarním" počasím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já strašně kašlu, takže to nechci moc pokoušet ..to počasí je strašný, jsem z toho úplně unavená!

      Vymazat
  9. Díky za inspiraci na něco dobrého k jídlu:) taky jsem teď zacala pravidelne cvičit:) tak doufám,ze nám to vydrží:)

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo, taky asi s něčím začnu :) mmmm, brambory plněné sýrem + salát, zní dost dobře!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky začnu cvičit až doberu antibiotika.. Asi zůstanu věrná staré dobré Jillian :)) Jinak super jídelníček :) Dostala jsem z toho hlad :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥