neděle 17. března 2013

{be fit!} Udělej to pro sebe No.1

Pěknou neděli všem,
jak už jste postřehli, od mého příjezdu z hor tu nebyl žádný článek z rubriky Be Fit. 
Se zpožděním jsem se rozhodla zapojit do projektu Jane "Udělej to pro sebe", ve kterém jde hlavně o to dělat něco společně a mít k sobě nějakého parťáka. Sice je to parťák virtuální, ale i přesto si od něj můžete vzít typy na cvičení a podobně. :-)
Je třeba mít svůj cíl, což já mám. Ráda bych něco shodila do plavek a taky bych ráda zpevnila svalstvo.
Myslím si, že je třeba zapisovat si výsledky, protože pokud si to nezapisujete, většinou si "děláte co chcete". 
Proto bych tedy každou neděli udělala takové shrnutí toho co jsem jedla a co jsem cvičila. Třeba to bude i pro vás motivace. :-)

Kdo ještě neviděl včerejší recenzi štětců, klik sem :-)


Mějte se hezky, zítra čekejte instadiary :-)

Tereza♥
A nezapomeňte na GIVEAWAY!

2 komentáře:

  1. Super :) asi se taky zapojím, je nějaký omezený limit?:))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. pekny clanok :)
    prave začinam aj ja cvicit :)


    mohla by si kuunuť moj blog :) novy
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥