středa 13. března 2013

1. narozeniny

Je to neuvěřitelné, ale dnes je to přesně jeden rok co jsem si založila blog!
Moc mě těší, že za jeden krásný rok si můj blog oblíbilo 334 čtenářů, kteří ho čtou pravidelně a dělají mi ohromnou radost! Děkuji, jste úžasní♥
Za jeden rok jste měli možnost přečíst si přesně 260 příspěvků, ať už kosmetických, módních, tak i o mém životě. 
Také bylo přidáno neuvěřitelných 2396 komentářů, které byly vesměs pozitivní, každý jsem si s chutí přečetla a měla z něj radost.
Odkazujícími weby byl nejčastěji google, díky kterému jsem získala 2222 zobrazení stránky a nejčastěji jste mě hledali pod heslem fashion diary by tereza, balea a jak skladuji kosmetiku. 
Díky vašemu klikání se můj blog dočkal za jeden rok 34 886 zobrazení a já vám za to moc děkuji!
Díky blogu jsem poznala Madalen, Petru, Georgie, Nicol, Žanet, Dejnu, Hanku a Verču.
Zúčastnila jsem se dvou srazů blogerek a získala několik spoluprací. 
Tímto článek vám chci moc, moc poděkovat, jste úžasní a já doufám, že nadále budete číst můj blog a budete mi ho pomáhat zlepšovat.
Doufám, že vás další rok budu bavit!
Patří vám moje velké DÍKY!♥

A teď už pojďme slavit! :-)
Co by to bylo za narozeniny, kdybych si nesfoukla svíčky. Dort jsem nestihla upéct, ale vzpomněla jsem si a koupila jsem alespoň kousek malinového řezu, který mám moc ráda a svíčku sfoukla.
Dárky bych měla správně dostávat já, ale jelikož ty mi asi nikdo nedá, odměním alespoň vás za vaší přízeň. Už zítra odstartuji jednu giveaway, která se vám bude doufám líbit a pokud vše klapne, po skončení giveaway, která začne zítra si dáme giveaway další...ale nic neslibuji :-)

Posílám všem virtuální sklenku šampaňského s velkou pusou :-)
Ještě jednou moc děkuji!♥


Tereza♥


33 komentářů:

  1. Spoustu dlouhých a úspěšných let Tobě i Tvému blogu :)

    Mimochodem, co ten náš projekt? Kdy plánuješ článek?

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji !!!!!! :) jses moc mila a tvuj blog je super, super super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju tobě i blogu hodně dalších úspěchů!Za nás všechny to pořádně oslav.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem! veľa šťastia aj naďalej! :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvelé:))) ešte veľa veľa ročkov tvojemu blogu prajem :)))
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tak to tvému blogu přeji hodně štěstí!
    Můj bude mít narozeniny v létě! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší. No jo, máme skoro stejně staré blogy, až trochu povyrostou, mohly by si spolu hrát na pískovišti. :D
    Každopádně hodně štěstí do dalšího blogování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak třeba za rok je na to hřiště pošleme :D
      a moc děkuji, tobě taky! :-))

      Vymazat
  8. ooo.. tak to hodně štěstí.. a doufám že se dočkáme i dalších narozenin ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to gratuluju! :)
    A přeju hodně štěstí! :)*

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujuu a doufám že jeste hoodně dlouho vydržíš! :) A bude te to stále bavit víc a víc :)

    OdpovědětVymazat
  11. Terezko,
    já jsem také moc ráda, že jsem Tě poznala.. :). Přeji Ti k blogovým narozeniný jen to nejlepší - ať máš pořád spoustu skvělých nápadů, spoustu spoluprací, milé čtenáře a žádné hloupé anonymy ♥

    Snad někdy zajdeme zase na čaj či čokoládu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji a ano, někdy to musíme zopakovat :-))

      Vymazat
  12. jééé, gratuluju moc, k narozeninám, i úspěšnému blogu ;) :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi úžasná a já jsem ráda, že jsem tě poznala :) Hlavně vydrž psát, ať si tě pořádně užijeme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, jsem ráda, že se známe :-)

      Vymazat
  14. Gratuluji a jen tak dál! :)) jsi skvělá :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky moc děkuji, jste skvělí vy, ne já! :-)

      Vymazat
  15. Milá Terko, jsi skvělá a moc ráda Tě čtu a sleduji Tvůj blog. Jen ať se Ti nadále tak daří, a nejen v bloggerské sféře ;-). Dovoluji si Tě pozvat k sobě na giveaway:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/jarni-obdarovavani-aneb-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. všem vám strašně moc děkuji za komentáře, jste skvělí, moc si vážím vaši podpory!
    moc, moc děkuji!♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥