čtvrtek 14. února 2013

{recenze} Valentýnská recenze+vyhlášení giveaway


Pěkný valentýnský čtvrtek,
já ho sice trávím v posteli(na první pohled to vypadá dobře, bohužel mě ale skolila jakási choroba, takže ležím a odpočívám) vy, pokud ho slavíte, jste doufám se svými drahými polovičkami. Hned na začátek vám tedy přeju, abyste si to užili! :-)

Na dnešek mám pro vás recenzi tvářenky Regina a vyhlášení giveaway.





Tvářenku jsem si kupovala někdy v půlce ledna v malé drogerii nad Jednotou tuším za 67 Kč, protože jsem na ní četla samou chválu a Petra jí třeba přirovnala i k tvářenkám od Bourjois.
Jinak jí seženete na eshopu u Madalen a nebo na oficiálním eshopu Reginy.
Z toho tedy vyplývá, že se jedná o tvářenku zapečenou.  Vůbec neubývá, trošku hůř se nanáší, lépe to jde prstem a až následně rozetřít štětcem, 
Tvářenka je ale moc pěkně pigmentovaná, stačí jí vážně málo, trochu práší, vydrží ale hodně, po čtyřech hodinách se trochu vpije do tváře, ale myslím si, že za tu cenu super výdrž.
Já vlastním odstín číslo 3, což je taková růžovo, oranžovo hnědá barva.
Myslela jsem, že bude tvářenka větší, ale i přes to, že je jí jen 3,5g, budu jí mít snad do smrti :D
Určitě vám tvářenku mohu s čistým svědomím doporučit, budete spokojeni. :-)




Dovolila jsem si vypůjčit fotku od Petry, protože na ní dobře vidíte barvu tvářenky.
zdroj

No a teď přichází na řadu vyhlášení giveaway o Sleek paletku. 
Jsem strašně šťastná, že se váš zúčastnilo 152! Vůbec jsem takovou účast nečekala :-)
Vyhrát může ale jenom jeden, a pro dnešek je tím šťastným Karolína Slámová. Štěstí jí dnes přineslo číslo 49! :-) Já moc gratuluji a hned jdu psát email! :-)
Vy ostatní nezoufejte, dnes dorazila výhra do další giveaway, kterou spustím příští týden. :-)
Myslím, že se máte celkem na co těšit. :-)



Mějte se krásně!

Tereza♥

8 komentářů:

  1. Já chystám recenzi na minerální stíny regina :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenka vypadá moc hezky!! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych potřebovala nějaký studený, našedlý, ale růžový odstín tvářenky a nikde nic :(
    Slečně co vyhrála, gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  4. moc děkuji! mám radost =)
    a pěkná recenze =)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tvářenka vypadá fakt dobře :) A výherce gratuluju ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, skvělá recenze... ;) (a díky za reklamu ;) ). Je krásná - asi také neodolám a nějakou z nich vyzkouším :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Výherkyni gratuluji a tvářenka vypadá moc dobře! :)

    http://www.cosmeticsloverbydani.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tvářenka vypadá opravdu dobře! Pěkná recenze a výherkyni gratuluji!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥