neděle 10. února 2013

{be fit!} My weekly workout-week 1

Před týdnem jsem začala cvičit. Sice jsem si každý večer musela dát budík, abych šla cvičit, ale dneska jsem se už celkem i těšila. :-)
Nejvíc jsem si oblíbila blogilates, ta holka mě vždycky strašně donutí cvičit.
Uvažovala jsem, že začnu cvičit Jilliam, ale asi až od března, ať mi to hezky vyjde. :-)
Pod názvy cviků je vždy odkaz na video nebo obrázek se cvikem. 
Koukněte se tedy se mnou co jsem cvičila.






Úterý
POP pilates: Beyoncé bootylicious bum butt 
PSY gangnam style cardio dance workout
Victoria Secret model ab workout

Středa
jsem lemra lína, takže jsem necvičila :D

Čtvrtek
8 min abs workout
PSY gangnam style cardio dance workout
What makes you bootyful butt challenge
Call me maybe mighty squat challenge
Fully Fit: Donkey Kicks

Pátek
Fitness-Ultimate stretching routine
PSY gangnam style cardio dance workout
Drive by Inner thighs challenge
5 minute inner thigh workout for Lean Toned thighs

Sobota
tahání tašek po Praze :-))

Neděle

Want u back arms challenge
PSY gangnam style cardio dance workout
Victoria Secret model ab workout
100 calorie workout
5 minute inner thigh workout for Lean Toned thighs


Zítra cvičím zase, takže za týden opět přehled toho, co jsem cvičila :-)

Tereza♥

10 komentářů:

  1. Bomba, tohle jsem přesně potřebovala :D ... teďka asi 2 dny jsem se taky rozhodla pro cvičení:) Ale mám rozjetej přímej břišák což mě hrozně omezuje achjo :(

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jé, skvělý :) taky cvičím, dneska je i u mě novej článek weekly workout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držíš se dobře :) Taky bych konečně měla začít.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já cvičila s Jillian, ale po 2. levelu jsem onemocněla a ještě teď nejsem úplně zdravá :( chtěla jsem to dokončit, než zase začnu jezdit do školy, protože na kolejích se cvičí blbě, pořád je někdo v pokoji :D ale dneska tam už jedu, tak budu moc cvičit vždy jen od čtvrtka do neděle. Ale chtěla jsem začít chodit na pole dance, tak uvidím, jestli se k tomu dokopu.

    OdpovědětVymazat
  5. PSY gangnam style cardio dance workout
    how funny is this :DD :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak se to cvičení rozjíždí, a to je dobře! Také cvičím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hey, i really like your blog and your pictures.

    you want to follow each other via gfc and bloglovin ?

    i would be happy :)

    lovely greetings, lucia

    http://lucci-gucci.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to pěkné, Cassey má účinná videa a díky jejím kecům to rychle uběhne, co? :) "Call me maybe mighty squat challenge" video jsem od ní cvičila nejraději. Cvičila jsi podle nějakého jejího kalendáře?

    OdpovědětVymazat
  9. ten tretí obrázok mám moc rada, a blogilates je super:)
    nati♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥