sobota 16. února 2013

{inspirace} Jak si představuji jaro?

Pěkný den všem! 
Jaro se nám začíná blížit, proto jsem se trochu zamyslela nad tím, jak si ho představuji. :-)
Pokud vás zajímá moje povídání, čtěte dál.




Jaro je asi moje nejoblíbenější roční období.  Je tak akorát, sluníčko svítí, lehce se opálíte, ale nespálíte..pro mě ideální čas. Můžete nosit sukně, šaty, tílka, blejzry, lehké svetříky...můžete se prostě vyřádit a neuvaříte se. 
Fotíte outfity a nemrznete ani se nepotíte, vznikají pěkné fotky, protože kytičky kvetou.
Je to také ideální čas na výletování. 
Nebudu vám ale psát co všechno můžete dělat, to vy přece víte sami, já bych vám ráda ukázala dva jednoduché outfity, které jsem vytvořila na polyvore.com a také několik výrobků, které jsou podle mě vhodné na takové to obyčejné, jarní líčení. 


První outfit se skládá z obyčejného puntíkatého tílka, přes to bych si vzala nějaké lehké sáčko, kalhoty, kabelka a lodičky...myslím si, že jedna z nejjednodušších kombinací. Musím zmínit, že ale všechno oblečení je od Diora, takže já si to nahradím nějakým obyčejným tílkem, sáčkem a hlavně milovanýma kytičkovýma  botama, které uvidíte, nebojte :-)


Druhý outfit je snad ještě dokonalejší než ten předchozí, Bohužel vše je od Prady, ale tyhle růžový šatičky musím sehnat v levnější variantě, protože vypadají vážně dokonale. :-) Přirovnala bych je ke stylu Blair z GG. :-)


Líčení by mělo být jednoduché, mě se moc líbí neutrální barvy z Naked paletky UD, já bohužel nejsem šťastnou majitelkou, vystačím si ale s MUA paletkou. :-) Jemná růžovoučká rtěnka, trochu tvářenky a můžete vyrazit. 
Myslím si, že skvělou vůní na jaro je Chloé, po které už dlouho toužím. :-)
Upravené nehty patří ke každé slečně i dámě, nová kolekce laků China Glaze je dokonalá, já bych si vybrala asi tyto tři barvičky.

Teď už mi nezbývá nic jiného, než čekat, kdy jaro přijde. :-)

A co vy, máte rádi jaro? 

Tereza♥


3 komentáře:

  1. První outfit bych viděla do školy, nebo na nějakou formální akci a druhý naprosto kamkoliv! Sice nejsem na Pink styl, ale myslím, že tobě by ten druhej outfit strašně slušel :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne outfity.. si šikovná :)
    ja jar milujem.. vlastne každé ročné obdobie mám rada.. vyhovuje mi to že sa striedajú :)takže sa teším na každé

    OdpovědětVymazat
  3. Jarooooo, kde sakra jsi? :))
    Outfity krásný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥