úterý 12. února 2013

{diary} INSTADIARY No.8


Pěkné úterý všem,
jelikož je instagram mojí nejoblíbenější aplikací, dnes opět fotky právě z něj. Berte to jako ohlédnutí za minulým týdnem. :-)


po dlouhé době šaty // když jdete za králíka a vypadáte jako kočka // oblíbená košile // spím a někdo mě fotí  


půjčení krasavci // ! // The Carrie Diaries // lasagne


Essie Mint Candy Apple // skvělý pomocník //nový svetr // nový miláček :-)

Essie Mint Candy Apple a  new case // náramek z bechick.com // Soya Latte // Praha♥

Takže můj minulý týden byl poměrně nabitý. Poprvé jsem si v zimě oblékla šaty, nosila jsem svojí nejoblíbenější košili, někdo mě fotil když jsem spala a přidal to na instagram(fakt milý, díky :D), no a měla jsem jít za králíka, ale vypadal jsem spíš jak kočka, ale co už. :-)
Mám půjčený laky od Aničky, který miluju♥ :-)
Miluju obrázky Keep calm, koukám na The Carrie Diaries, a i přesto, že se mi poslední díl moc nelíbil, budu koukat dál. Minulý týden jsem trochu omezila jedení, lasagne ale miluju a ty od maminky jsou nejlepší.
Essie mint candy apple je krásná mint barvička, ale lak trochu praská. Nový svetr je krásně teploučký a já ho moc ráda nosím. Mimochodem, co říkáte na nový sníh? Já teda extra nadšená nejsem...
Sensai emulse je můj nový miláček, kterého jsem dostala od holek z The Czech Chicks.
Lak podruhé, je vážně krásný :) V sobotu jsem byla v Praze, kde jsem byla na výstavě Františka Kupky, koukla jsem se do technického muzea a hlavně poznala jsem Hanku a Verču z The Czech Chick! Byla jsem se na ně kouknout v showroomu Bechick.com, kde představovaly jarní kolekci a vyprodávaly starou. Odcházela jsem s taškou plnou nového oblečení a kosmetiky, kterou mi Hanka s Verčou darovaly. :) No a také jsem si dala oblíbené soya latte .

Jak vypadal váš minulý týden?

Tereza♥

8 komentářů:

  1. Terezko, téda.. ty jsi měla program :).
    Hlavně Praha musela být skvělá.. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý týden :) Ale teda, seš v Praze a ani se neozveš? :´( Zlá holka :D

    OdpovědětVymazat
  3. vidím že nie som sama ktorá stále fičí na instagrame...:) Aneta Malis photoblog

    OdpovědětVymazat
  4. na Carrie diaries začínám být závislá, už nemůžu vydržet do dalšího dílu :D
    pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné fotky, líbí se mi kepp calm and blog on ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Carrie daries....boží seriál ! Ty si prostě můj člověk ! APPLE FANDOVÉ DO TOHO ! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to si měla super týden. Ta kočka/králík je náhodou super. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥