neděle 24. února 2013

{diary} INSTAITALY

Pěknou neděli všem,
kdo sleduje můj instagram, moc dobře ví, že jsem byla minulý týden na horách v Itálii. Dnes vám přináším pár fotek, nebude to o lyžování, tomu se budu věnovat v jiném příspěvku, bude to prostě jenom taková moje vykecávačka s fotkama. :-) Doufám, že se vám bude tento post líbit.






Minulý týden jsem měla jarní prázdniny a jako každý rok jsem odjela s rodinou na lyže do Itálie.
Ještě nikdy jsme nebyli dvakrát na stejném místě, letos jsme vyrazili do lyžařského střediska Kronplatz. S wifi to tam moc slavné nebylo, proto jsem na instagram vyfotila vždycky jen to, co bylo po ruce zrovna tam kde byla wifi :-)
Jak jsem už zmiňovala, lyžování se budu věnovat v dalším článku, takže o něm psát nebudu...jen řeknu, že za těch šest dnů co jsem lyžovala jsem najezdila 162 km. :-)
Jinak nejlepší jídlo v Itálii je pizza, lasagne a knedlík s pudingem a mákem, určitě byste měli ochutnat bombardino a aperol a poslední rada zní...naučte se orientovat v mapách :-D
Nesmím zapomenout na to, že největším hříchem je nezajít do Euro nebo InterSparu, protože tam uvidíte dokonale zabalenou kosmetiku, vyjde sice dráž než u nás, takže jsem si nakonec nic nekoupila, ale určitě bych byla pro, aby se i u nás kosmetika prodávala "zatavená" v obalu, protože tím máte jistotu, že rtěnku nikdo nezkoušel, řasenka není vyschlá a podobně. Psala o tom i Lou, která mimochodem bydlela v úplně stejné vesnici jako já. :-)
Poslední informace je, že jsem si koupila zimní kabát Tom Tailor, který vám v blízké době ukážu.

Kam jezdíte na hory vy?

knödel //  2275 m. n. m. // mapa na Kronplatzu // moje lyže♥ 

totto azzurro // unavená // výhled // zapomněla jsem vyfotit plnej hrneček, tak alespoň prázdnej..:D



Kdo má instagram a ještě mě nesleduje? :-)

Ptát se můžete tady



A nezapomeňte na Bioderma giveaway! :-)

10 komentářů:

  1. Super fotky :) Zatavená kosmetika by byla fajn, pokud by byl k dispozici tester, aby se nekupoval zajíc v pytli :)

    OdpovědětVymazat
  2. krása! :) hned by som išla niekam do tepla :))
    pokiaľ rada čítaš pozývam ťa ku mne na giveaway o knižku :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. knedlík s pudinkem a mákem v Itálii?? to zní teda dost zajímavě :D super, že sis to užila!! tyjo, to jste toho nalyžovali hodně :) mmm, Itálie by se mi líbila. Tak se těším na další článek teda :)

    OdpovědětVymazat
  4. a jsem zvědavá na ten kabát!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. SKVELÉ FOTKY !:) Škoda že mi nějakou dobu instagram nejde

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé fotky! To ti teda závidím, taktiež by som hneď išla ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný fotky! :) Já bydlím v Orlických horách, takže když už na lyže (což se stává dost málo), tak maximálně Deštné, Říčky, Čenkovice.. :D Tu Itálii ti prostě musím závidět! :)) :D Ale jela bych tam asi spíš za teplem :)
    Jinak na kabátek se moc těším ;)

    OdpovědětVymazat
  8. My jezdíme snad každoročně do Livigna :) Je to tam supr, levnější alkohol, parfémy a hodinky, takže něco pro mě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥