úterý 5. února 2013

{diary} INSTADIARY No.7


Pěkný den, 
dnes opět instadiary, doufám, že vás tyto články nenudí. :-)




China Glaze Aquadelic // brácha na běžkách // krajina // China Glaze Pure Joy 
lívance // oběd v Ikee // Lindt♥ // nový design

Minulý týden jsem byla opět na běžkách, teď už není po sněhu ani památky, na jednu stranu jsem ráda, na druhou mi to vadí. Od strašně hodné Aničky jsem si mohla půjčit nějaké laky, zatím jsem stihla použít jen dva a naprosto jsem si je zamilovala. :-) Můžete se těšit na lakovací post, který pro vás chystám.
Mamka dělala výborné lívance, byli jsme v Ikee, kde jsem si dala moc dobrý oběd a koupila jsem si tam zrcadlo do pokoje(stejný jako má Lou), hřešila jsem s nejlepší čokoládou na světě a po několika úpravách designu jsem snad už na déle zakotvila u tohoto. :-)

Jaký byl vás týden?
A jaký lak se vám líbí více?

Tereza♥


10 komentářů:

  1. Mňáám lívance :)

    http://diarybylucinda.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně moc se mi líbí ten modravý lak na nehty. A týden jsem měla fajn, hrozně rychle utekl.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem strašně hodná Anička, jééj, děkuji, Terezko :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  5. Ten modrý lak je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥