pátek 1. února 2013

{fashion} Hodinky-365.cz & Charles Delon watch

Pěkný den, 
dnešní den trávím odpočíváním, protože zítra se musím jít zase učit, v pondělí píšeme z fyziky...sotva je po vysvědčení, hned se zase z něčeho píše...
Teď už ale pojďme na článek, ve kterém vám povím něco o spolupráci s eshopem www.hodinky-365.cz



 Na začátku ledna jsem si mohla vybrat z hodinek Charles Delon. Některé hodinky na mě byly až moc načančané, proto jsem si nakonec vybrala přesně ty, co momentálně vidíte. Pokud se na ně chcete kouknout na eshopu, tak ZDE.


Hodinky mi přišly druhý týden v lednu, přesně dva dny po objednání, v krabici plné zelených molitanů, takže o bezpečnost bylo opravdu dobře postaráno.


Samotné hodinky se nacházely v takovéto plechové krabičce.


Hodinky byly položeny na polštářku, na pásku měli cedulku a v "plechovce" byl i certifikát o pravosti, či jak se tomu říká. :-)


Jedná se přímo o dámské hodinky pro sportovně založené ženy. Charlesky mají silikonový pásek, sklíčko, které by se nemělo poškrábat a čísla i ručičky v noci lehce svítí! 
Jsou to sice sportovnější hodinky, když k nim ale přidám nějaký ten náramek, zas až tak sportovně nevypadají. :-) Nosím je od rána do večera, na ruce mi hezky sedí, oceňuji i hodně dírek v pásku. Jsou tedy i pro křehké dívky s tenkýma ručičkama. :-)
Těším se na jaro, protože už mám v hlavě jeden outfit a hlavně  doma mám boty ke kterým se tyhle hodinky skvěle hodí! Určitě je uvidíte v nějakém outfitu! 


Jinak na eshopu si vybere opravdu každý, od hodinek za 300 Kč zde najdete i hodinky za 20 tisíc. Vyberou si všechny věkové kategorie i obě pohlaví. Opravdu tak velký výběr jen tak nikde nenajdete. Doprava je za 69 Kč při platbě předem, na dobírku za 99 Kč. I Slovenské čtenářky se mohou na eshop kouknout, hodinky vám za 149 Kč doručí k vám. Pro ty, co jsou z větších měst (Praha, Brno, Ostrava), hodinky si mlžete vyzvednout i osobně! 

S eshopem jsem byla moc spokojená, požaduji milou komunikaci a velký výběr, což eshop www.hodinky-365.cz splňuje. Proto všem doporučuji!

Hodinky jsme dostala k zrecenzování zdarma, za což moc děkuji!

A co vy, nosíte rádi hodinky?

Tereza♥
Ráda bych ještě připomněla GIVEAWAY.
A vítězkou GA o peříčkové náušnice se stala christina-a@centrum.cz. Gratuluji! :)



7 komentářů:

  1. jsou moc pěkné :) taky mám jedny od Charles Delon a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super hodinky :) ten web znám, už jsem tam párkrát koukala, mají fakt dost velký výběr. A tu spolupráci ti závidím :) oslovili tě sami ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na takový styl moc nejsem, ale jsou vážně hezké! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné!:) Hezky sis vybrala:) Taky nějaké hodinky sháním, takže na eshop juknu:)

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme v den vysvědčení psali 2 písemky- z fyziky a usj:D A ty hodinky jsou krásné!♥

    ps. Zvu tě na můj blog kde právě probíhá giveaway o peříčkové náušnice:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodinky sú jednoduché a krásne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥