čtvrtek 7. února 2013

{cosmetics} China Glaze Aquadelic

Pěkný den všem!
I přesto, že jsou fotky nic moc, musím vám dneska představit jednoho krasavce.
Sice není můj, je půjčený od Aničky, která mi nabídla, že mi popůjčuje nějaké své laky, protože jich má strašně moc a nevypotřebovala by je. Samozřejmě jsem její nabídku moc ráda využila a teď vám budu postupně představovat půjčené laky.
Dnes přišel na řadu lak China Glaze Aquadelic. Je velmi často přirovnávaný k legendárnímu ChG For Audrey. Jsou to vážně skoro stejný barvy.
Tento je jemně tyrkysový, řekla bych, že je v něm možná i trochu mint barva. Ale přesný popis po mě prosím nechtějte :)
Jinak skvěle se s ním lakuje a hlavně strašně rychle schne! Říkala jsem si, co tak asi může být na poměrně drahym laku a je to rozhodně blesková doba schnutí a výdrž. Mám ho od pondělí, fotky jsou z dneška tak posuďte sami. Kryje ve dvou vrstvách, které mám i na fotkách.
Jsem si vědoma toho, že na každé fotce má trochu jinou barvu, proto bude asi lepší, když si najdete pořádný swatch.
Líbí se vám tahle barva? Mě moc, zamilovala jsem si jí. :)
Pusu
Tereza









23 komentářů:

  1. Nádherná modrá farba :O ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuji za Aničku, od které je lak :-)

      Vymazat
  3. Úžasná barvička... :) Třeba se mi taky jednou poštěstí mít na nehtech China Glaze :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že tobě se to určitě poštěstí :-)

      Vymazat
  4. krásná barvička ♥




    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/02/love-love-love.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je dokonalá! Podobnou barvičku jsem viděla od Essence možná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky nějakou podobnou barvu viděla :-)

      Vymazat
  6. Jé ten je úžasný!:) Krásná barvička:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wauu, fakt nádherná farba! A máš krásny tvar nechtov!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥