pondělí 4. února 2013

{be fit!} BE FIT!


Do cvičení se musím nutit. Není den, kdy bych si sama od sebe šla zacvičit, mému cvičení předchází dlouhý boj. Nastavuji si budík, pořád to odkládám...teď jsem si ale řekla, že možná když budu psát na blog co jsem jaký den cvičila, donutím se k cvičení častěji. 
Celkem ráda se totiž koukám na fotky vychrtlých holek ale sama se sebou nic nedělám. 
Odkazy na videa beru všude možně, teď začínám koukat k Martince a obrovskou motivací je pro mě i Verunka, ale ta cvičí na mě až moc těžká a hlavně strašně dlouhá videa. :-)
Každé pondělí bych ráda publikovala My weekly workout, doufám, že se vám to bude alespoň trochu líbit. 

Půjde do toho někdo se mnou?

Tereza♥




4 komentáře:

  1. už od ledna cvičím, chvíli jsem kvůli chřipce vynechala, ale ted jsem se do toho znovu dala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já já :) taky už ale cvičím delší dobu :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Cvičím každé pondělí, středu a pátek.. Ehm, od pondělka :) Ale baví mě to a nejlepší je mít někoho k sobě. Do posilky chodím s přítelem a je tam i spousta známých. Pak jen se těšít na výsledky :)
    Nemáš někoho k sobě? Kamošku, kluka ...? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja chodim na fitbox a od zajtra držim diétu.:-) taak veľa šťastia aj tebe.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥