čtvrtek 28. února 2013

{inspirace} 2 věci-LYŽOVÁNÍ a SHAZAM

Pěkný čtvrtek všem,
jelikož nám už zítra začíná březen, je nejvyšší čas publikovat článek ze sekce věc/i. Minulý měsíc jsem vám ukázala pouze jednu věc (kdo neviděl, tak TADY), jednalo se o kabelku Longchamp. 
Tento měsíc smím ukázat dvě věci a vy určitě alespoň o jedné víte. Témata pro dnešní článek jsou lyžování a aplikace do vašeho chytrého telefonu. :-)




LYŽOVÁNÍ

Lyžovat jsem se začala učit, když mi byly snad dva roky. Poprvé jsem byla v Itálii ve čtyřech letech, kdy jsem už v klídku sjížděla červené sjezdovky. Lyžuji každou zimu, od těch čtyř jsem byla v Itálii asi osmkrát, na dvoje jarní prázdniny jsme byli i v Rakousku, ale to nebylo ono, sluníčko nesvítilo a byla hodně mlha.
V Itálii je všechno dokonalý. Prakticky každý den svítí sluníčko, je azuro, nefouká, není mlha...svahy jsou krásně upravené, široké...dokonalost♥ Prodává se tam skvělé jídlo...a plno dalších důvodů.
I přesto, že lyžuji už odmalička, bojím se jezdit rychle a nejezdím nějak skvěle...jak sama profesorka řekla na lyžáku "Víte Terezko, vy se na tom svahu tak elegantně nesete, vypadáte u toho ale dobře." Sjedu ale i celkem v pohodě černý sjezdovky a hlavně užívám si to.
Jsem ale člověk vybíravý, když mě dáte na nějaký fakt hodně blbý terén, jsem strašně ofučená a nedá se se mnou bavit. Držím se svého hesla "Když jezdit, tak na pořádném terénu." Možná to zní jako strašná nafoukanost, ale já si prostě lyžování v břečce neužívám, vůbec mě to nebaví. 
Jinak jezdím na lyžích Rossignol Style Attraxion, které splňují moje kritéria a to aby byly lehké na ovládání a vypadaly elegantně. :-) Jo a lyžáky mám Alpina, ale ty už jsou v celkem špatném stavu. Takže "Tati, potřebuju lyžáky!" :-D




ještě jednou Itálie♥



No a co mám na sobě?
bunda a oteplováky Millet
rukavice Reusch
helma Salomon
brýle Uvex

No a koho by zajímalo, jak jezdím(opravdu žádná sláva!), můžete se kouknout na dvě videa, která jsou natočená na BMW xdrive cup. Kvalita kamery, kterou tam měli. :-)

video


video

SHAZAM

Bezplatná aplikace jak pro Apple tak Android.
Jedná se o skvělou vychytávku do vašeho chytrého telefonu. 
Pokud se vám stává, že třeba v rádiu nebo televizi slyšíte nějakou písničku, která se vám líbí a chcete zjistit, jak se jmenuje, není nic jednoduššího, než zapnout Shazam a ten vám jednoduše název písničky vyhledá. 
Funguje to tak, že máčknete na obrazovku, písnička se začne jakoby nahrávat a po asi 5 sekundách vám naskočí, jak se daná věc jmenuje.
Hned vám vyskočí dalších několik možností, písničku si hned můžete koupit na iTunes, nebo si jí můžete poslechnout na youtube, můžete dokonce zjistit, kde má interpret koncert..nebo také písničku sdílet na sociálních sítí...prostě obrovský výběr možností.






Lyžujete? Znáte Shazam?

Máte ještě poslední možnost zapojit se do Bioderma GIVEAWAY! :-)

Tereza♥




8 komentářů:

  1. pozývam na svoj nový blog,ktorý som založila na svoje narodeniny takže 28.2. :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, obdivuju tě, že už jezdíš tak dlouho.. :)
    A aplikace je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. jej ja som bola len raz a to som sa ešte len učila

    OdpovědětVymazat
  4. super :) lyžovat.. to bych chtěla taky umět! :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší na lyžích! Já nejsm moc zdatná lyžařka i kdyžž bych ráda.... začala jsem lyžovat až ve 20ti a mám strach z prudkých kopců :)
    http://hubnutidoplavek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ta aplikácia znie super! idem si ju hneď stiahnúť ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Snowboarduju :D
    a Shazam neznám,ale tak stáhnu si ho ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za super počtení. Kdyby tak takových bylo více.



    my site ... lyžování v Rakousku

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥