sobota 19. ledna 2013

{inspirace} Youtuberky, které sleduji

Pěkný den, článek je přednastavený, takže doufám, že se publikuje. Momentálně asi lyžuji, vy si přesto můžete něco přečíst.

Dnes bych vám představila několik youtuberek, které sleduji ať už pravidelně, či ne zas tak často, ale prostě jejich videa mám vážně celkem ráda. V odběrech mám asi 120 kanálů, teď alespoň hrstka toho, co mě baví.

AllThatGlitters21
Popravdě, měla jsem jí ráda, teď už jí moc nemusím. Řekla bych, že je čím dál tím nudnější. Mluví pomalu, takže je jí vážně dobře rozumět, ale jinak se na ní v poslední době vůbec nedívám. Bavily mě tutorialy, které už ale dlouho nedělá, takže vlastně vůbec nevím, proč jí mám v odběrech...možná proto, že nedávno měla dobrou GA...


Tahle slečna je fakt odborník na DIY. Sice jsem podle ní ještě nikdy nic nevyrobila, nápady má ale strašně super, kdybych nebyla tak nešikovná, tolik bych už toho vyrobila! Od náramků až po kosmetiku, tohle všechno tady najdete.


Je strašně milá, má celkem krátká videa a v poslední době jsou její videa o módě. A pokud vám vadí staršně hubený lidi, radši na ní nekoukejte. :-D


Je strašně malá, tuším, že jí je čtrnáct, maximálně patnáct. Její videa jsou milá, někdy tedy trochu puberťácká, ale jinak, vážně se na ní skvěle kouká. 


Strašně ráda nakupuje. Hezky se líčí, vážně hodně ráda se koukám, co si právě koupila a hlavně moc se mi líbí její outfity. Nesleduji jí pravidelně, ale když nemám co dělat, ráda se kouknu na videa, co jsem prošvihla. 


Sleduji jí vážně jenom chvilku. Dělá videa typu what´s in my bag, What I got for...ale já mám taková videa moc ráda. Hezky se mi poslouchá a dobře se u ní snídá. Nemyšleno špatně!


Lou je tak strašně skvěle praštěná! Není snad video, které by mě nebavilo. I kdyby popisovala tu nejnudnější věc, bude vás to prostě bavit. Nejradši mám asi její objevy a přešlapy, tutoriály má ale taky strašně super a její TAGy jsou taky hrozně zábavný. Jedna ze tří Češek, na které se moc ráda koukám.


Má hezká nehtová a mekupová videa. Jinak moc nevím, proč jí sleduji. Nebaví mě jí poslouchat, je mi něčím nesympatická, nedokážu říct čím, ale prostě jí moc nemusím. V odběrech jí budu mít pořád, na chvilku si od ní dám pauzu a uvidím.


Je milá, veselá, má hezká videa, ale já vám nevím proč, ale řekla bych, že je strašně namyšlená.
Videa má hezky zpracovaná, ale pro mě je to prostě takový odběr k ničemu. 


Profláknutá youtuberka. Má dokonale zpracovaná videa, je vidět, že s tím stráví strašně moc času. Abych ale řekla pravdu, moc nechápu proč jí má tolik lidí rádo? Přijde mi celkem obyčejná, pro mě není nějak extra zajímavá...hezky se na ní kouká, ale jinak..nevím no.


Pro mě skvělá, někdy až moc uječená Ingrid, kterou jsem začala sledovat asi úplně jako první youtuberku. Videa má různorodá, kvalitní, ne moc dlouhá a její druhý kanál TheGridMonster, na kterém se často ukazuje i její přítel Luke, který má mimochodem taky dobrá videa mě baví také. Určitě na ní koukněte, pokud jí neznáte.

Kája je druhou Češkou, která mě prostě baví. Narazila jsem na ní už taky hodně dávno, díky videu o studiu v USA. Je mi moc sympatická, neuvěřitelně milá, ukazuje kosmetiku, která mi není známa a na nic si nehraje. 


Poslední Češka na mém seznamu oblíbenkyň. Abych pravdu řekla a nechci tě tím Petro nějak naštvat či urazit, zpočátku mi byla strašně nesympatická. Objevila jsem jí náhodou, s kamarádkou jsme hledali nějaký návod na účes, narazily jsme na ní, účes vyzkoušely a shodly se na tom, že tahle ženská nás prostě nebaví. Když jsem ale začala blogovat, narazila jsem na její videa opět. Zpočátku mě to moc nebavila, pak jsem si na ní zvykla a teď se těším na její další videa. Musíte si na ní prostě zvyknout. Mám ráda její kecací videa, vždycky se u nich hodně nasměju, líčí vážně skvěle(jinak bych se od ní nenechala nalíčit, ne?) a jelikož jsem jí poznala trochu i osobně, musím říct, že je vážně strašně milá a usměvavá i mimo kameru. 


Neříkejte, že jí neznáte. Myslím si, že sedne skoro každému, já ale na ní pravidelně nekoukám. Nevím proč, ale někdy mi celkem leze na nervy, všechno miluje a já nevím co. Už jí mám asi taky dost okoukanou.


Je vážně milá. Moc dlouho jí nesleduji, ale zatím mě baví. Moc nevím co k ní říct, vážně jí ještě neznám. Každopádně videa má o tom, co si koupila, o kosmetických oblíbencích...uvidíme, jak si povede dál. 



Jaké youtuberky bych vám ještě doporučila a na které se občas kouknu?


Abych ještě řekla, proč nesleduji moc česká videa...hlavním problémem českých youtuberek je kvalita obrazu. Prostě videa, kde nic moc není vidět mě nebaví. To je hlavní důvod.

Znáte tyto youtuberky? Koukáte se rádi na videa?

Mějte se hezky!

Tereza♥


P.S. Nezapomeňte na GIVEAWAY!







9 komentářů:

  1. To já na tohle moc nejsem, nesleduji žádnou youtuberku, ale mohla bych s tím začít.. tyhle slečny vypadají sympaticky :)).
    Mimochodem, chci tě pozvat na svojí giveaway o balzám na vlasy Gliss ! :*

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že jsi je nerozdělila na české a zahraniční, ale to nevadí ;)

    Některé taky sleduji, jiné mě nezaujaly

    OdpovědětVymazat
  3. všechny tyhle holky taky sleduju, už si ani neumím představit otevřít ráno notebook a nepodívat se na nové videa ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaké znám :)
    GetTheLouk je super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé znám... :) Jinak poslední dobou sleduju spíš zahraniční slečny, ale to zejména proto, že se snažím trochu si zlepšit jazykové schopnosti... :))

    OdpovědětVymazat
  6. niektore sledujem aj ja a tie co nesledujem si prave idem pozriet :D
    pozivam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Fleur a Tanya, ty se podle mě nedají okoukat. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jedna skvělá youtuberka ti tam chybííí a to MsL3nik :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lucie (22) Já miluji petru kopolovičovou, myslim si a nejsem jedina, ze je to nejlepsi česka youtuberka a hlavne moje kamarádka a známa...getthelouk je vecne s necim nespokojena a petralovelyhair je uz okoukana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥